Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3460263
Kaela schreef:Tijdens de buitenrit vanmorgen (een héél groot geluksmoment) een houtsnip in het bos gezien. Zo gaaf!
Wauw!!!

Mijn geluksmomentje:
IMG_20230530_203148_345.jpg
IMG_20230530_203148_345.jpg (3.06 MiB) 409 keer bekeken
20230530_150100.jpg
20230530_150100.jpg (3.84 MiB) 409 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460294
Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!

Ik ben blij :)
Door hannabelgje
#3460295
Ronald schreef:Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!

Ik ben blij :)
Lekker!
Gisteravond was Nori vliegen aan het vangen. Denk dat hij echt op aan het knappen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460297

Ronald schreef:Al maanden last van dat ik slecht slaap. Neus helemaal dicht. Nu heb ik zo'n luchtreiniger gekocht. Jeetje... Wat een verschil. Het apparaat vindt de lucht in de slaapkamer best wel OK, maar sinds dat apparaat er staat en 's nachts zijn best doet, zit mijn neus niet meer dicht en slaap ik gewoon de hele nacht door!

Ik ben blij :)
Dat is heel zijn zeg, maar wat een verschil maakt zo'n apparaat dan. Maar niets fijner dan goed slapen. Afbeelding

Dat is een mooi bericht Hannah, hopelijk blijft het nu goed gaan met Nori! Afbeelding

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460299
hannabelgje schreef: vr 02 jun 2023, 10:59 Lekker!
Gisteravond was Nori vliegen aan het vangen. Denk dat hij echt op aan het knappen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hopelijk he zeg.
Weet je nu al zeker wat hem dwars zit? Is het verstopping en moet je gewoon dat in de gaten houden, of is er toch iets meer aan de hand?
Door hannabelgje
#3460304
pearlsofpassion schreef: Hopelijk he zeg.
Weet je nu al zeker wat hem dwars zit? Is het verstopping en moet je gewoon dat in de gaten houden, of is er toch iets meer aan de hand?
Dat weten we niet. Dierenarts wist het ook niet. Behalve ergens infectie was er verder niks te vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460316
pearlsofpassion schreef:Vandaag weer een merel gezien!
Ik heb er dit jaar al meer gezien dan de voorbije 5 jaar samen. Heerlijk nieuws.
Zijn er zo weinig merels in jouw omgeving? Hier zie je er echt heel veel. Zojuist naar het bos geweest en door het hele bos zie en hoor je ze.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door