Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3404769
MillyMol schreef:Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:

IK KAN EMIGREREN!

:groupwave2: :beerchug: :circle:
Wat heerlijk!! Veel succes met alles en vooral gefeliciteerd!! Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3404770
dinky89 schreef:Een mooi huisje zien om daarna te ontdekken dat deze mogelijk ook nog binnen de financiële mogelijkheden ligt :o Zou dan wel een flinke overgang worden van aan de rand van de stad wonen met alle mogelijke voorzieningen op fietsafstand naar een gehuchtje op het platteland. Ergens krijg je dan toch ineens zoiets van 'kijken kan altijd' terwijl ik geen verhuisplannen heb/had ::)
Leuk is dat! Oh en rust went heel snel hoor ook als de voorzieningen wat verder weg zijn. Afbeelding
Door MillyMol
#3404779
Tanna schreef: wo 10 jun 2020, 12:32 Oh, joepie! Gaat het al snel gebeuren nu?
Iedereen bedankt voor de felicitaties. :-*
@Tanna: ik heb mijn bazen geïnformeerd over mijn voornemen om per 1 juli te stoppen met werken. Ik heb nog één klusje op te leveren. Dat kan volgende week. En ik heb toestemming om daarna te vertrekken. Ik kan tot 1/7 ook inloggen vanuit Hongarije. Ik hoop dus volgend weekend af te reizen. Ik moet nu nog even een transport regelen voor alvast wat spullen, waaronder de elektrische vloerverwarming. En ik kan nu echt de offerte voor de vloerverwarming accorderen en laten afleveren. Moet wel goed gepland worden, want het liefst gaat het meteen de vrachtwagen in die naar Hongarije gaat rijden.

Dochterlief kan nog niet weg (Nieuw Zeeland zit nog tot 1 oktober op slot) en blijft nog even in het appartement wonen dat ik gehuurd heb. Ze is vorige week afgestudeerd aan de Universiteit van Wageningen en heeft een tijdelijk baan gevonden, dus dat is ook fijn.

In september kom ik dan even terug naar NL om het appartement leeg te halen en samen met alles wat nog in de opslag staat over te brengen. Hopelijk zitten we dan (nog) niet in een volgende Coronagolf en kan dat. En anders moet ik improviseren.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3404799
Fijn Millymol dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Heel veel succes met alles wat komen gaat en vanaf nu mag het wel heel erg van een leien dakje gaan!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3404801
Jeetje, ik kan ook niet een paar dagen druk zijn....
Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!

Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen ;)

Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’

C1547BE3-CF38-4D51-B299-84D98BB1D3AC.jpeg
WAUW!!!! Gefeliciteerd!!!! En wat een gaaf stekje hebben jullie. Verder niet jaloers hoor! :biggrin2: :biggrin2: Wat enorm prachtig daar.
Ik hoop dat jullie het er enorm naar jullie zin hebben :-*
MillyMol schreef: di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:

IK KAN EMIGREREN!

:groupwave2: :beerchug:


WAUW Milly! Wat heerlijk ook! En wat snel lees ik!! Super fijn zeg. Hopelijk gaat alles voorspoedig vanaf nu. :-*

Het is jullie beide oprecht gegund! :beerchug:
Door - pien -
#3404811
Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!

Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen ;)

Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’

C1547BE3-CF38-4D51-B299-84D98BB1D3AC.jpeg
Gefeliciteerd!

@MillyMol : eindelijk gaat het gebeuren :groupwave2:
Door MillyMol
#3404824
De verbouwing is in volle gang. Muren worden gesloopt, openingen gecreëerd en op andere plekken gesloten en raam- en deuropeningen worden aangepast:
Bijlagen
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.34 (1).jpeg
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.34 (1).jpeg (100.74 KiB) 1427 keer bekeken
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.37.jpeg
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.37.jpeg (76.65 KiB) 1427 keer bekeken
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.36 (1).jpeg
WhatsApp Image 2020-06-07 at 16.40.36 (1).jpeg (86.66 KiB) 1427 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3404829
MillyMol schreef: do 11 jun 2020, 13:49 De verbouwing is in volle gang. Muren worden gesloopt, openingen gecreëerd en op andere plekken gesloten en raam- en deuropeningen worden aangepast:
Onder het motto: als het dan toch moet, dan meteen goed! :biggrin2:

Leuk hoor, je eigen stekje helemaal kunnen opzetten en inrichten zoals je wilt. In mijn volgende leven word ik ook binnenhuisarchitect. Met aandelen Ikea. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door