Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3395546
Naar de intocht geweest (ja, ik ook!) en meneer duwde zelfs de buggy met Buurman&Buurman.
Nu is hij heel moe, want wel 600 meter lopen en weer terug, 45 kilo duwen (ongeveer 30 kilo kinderen en 15 voor de buggy), ruim 15 kilo tussendoor tillen (Fabian zijn processor had bijna overload), hij heeft ook nog even 25 kilo Vera even opgetild (dat duurde niet langer dan 2 minuten).
En toen is hij met diezelfde kleuter ook nog vanavond frieten gaan halen.

(ik denk dat hij een week moet bijkomen daarvan)
Door Siberienne
#3395550
koekje schreef: za 22 feb 2020, 19:53 Naar de intocht geweest (ja, ik ook!) en meneer duwde zelfs de buggy met Buurman&Buurman.
Nu is hij heel moe, want wel 600 meter lopen en weer terug, 45 kilo duwen (ongeveer 30 kilo kinderen en 15 voor de buggy), ruim 15 kilo tussendoor tillen (Fabian zijn processor had bijna overload), hij heeft ook nog even 25 kilo Vera even opgetild (dat duurde niet langer dan 2 minuten).
En toen is hij met diezelfde kleuter ook nog vanavond frieten gaan halen.

(ik denk dat hij een week moet bijkomen daarvan)
De intocht? Sinterklaas nu pas bij jullie gearriveerd?
Wel fijn als iemand even de last van je overneemt hè?

Jut en Jul hadden twee geluksmomentjes want ze konden op twee plekken even los rauzen vandaag :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3395556
koekje schreef: za 22 feb 2020, 19:53 Naar de intocht geweest (ja, ik ook!) en meneer duwde zelfs de buggy met Buurman&Buurman.
Nu is hij heel moe, want wel 600 meter lopen en weer terug, 45 kilo duwen (ongeveer 30 kilo kinderen en 15 voor de buggy), ruim 15 kilo tussendoor tillen (Fabian zijn processor had bijna overload), hij heeft ook nog even 25 kilo Vera even opgetild (dat duurde niet langer dan 2 minuten).
En toen is hij met diezelfde kleuter ook nog vanavond frieten gaan halen.

(ik denk dat hij een week moet bijkomen daarvan)
;D ;D ;D
Vaker laten doen dan went het wel!
Gebruikersavatar
Door pike
#3395557
Siberienne schreef: za 22 feb 2020, 22:12 De intocht? Sinterklaas nu pas bij jullie gearriveerd?
Wel fijn als iemand even de last van je overneemt hè?

Jut en Jul hadden twee geluksmomentjes want ze konden op twee plekken even los rauzen vandaag :)
Jij bent duidelijk geen zuiderling :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3395733
Ff duimpjes gevraagd:
Donderdag sollicitatiegesprek... Kippie in Leidschendam, 24 uur... binnen 5 minuten na mn sollicitatie mail al reactie :D ;D .... zenuwachtig ;) ....
Door Siberienne
#3395734
CindyMayella schreef: di 25 feb 2020, 19:06 Ff duimpjes gevraagd:
Donderdag sollicitatiegesprek... Kippie in Leidschendam, 24 uur... binnen 5 minuten na mn sollicitatie mail al reactie :D ;D .... zenuwachtig ;) ....
Oooooh spannend! Natuurlijk duim ik!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3395747
CindyMayella schreef: di 25 feb 2020, 19:06 Ff duimpjes gevraagd:
Donderdag sollicitatiegesprek... Kippie in Leidschendam, 24 uur... binnen 5 minuten na mn sollicitatie mail al reactie :D ;D .... zenuwachtig ;) ....
Spannend!!!! Ik duim voor je hoor!
Door - pien -
#3395800
CindyMayella schreef: di 25 feb 2020, 19:06 Ff duimpjes gevraagd:
Donderdag sollicitatiegesprek... Kippie in Leidschendam, 24 uur... binnen 5 minuten na mn sollicitatie mail al reactie :D ;D .... zenuwachtig ;) ....
Jaaa, ik duim!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door