Ik ben al een paar dagen aan het lezen maar toch nog wat vraagjes..
Ik heb al een paar jaar wat darmklachten , vermoeidheid en hoofdpijn etc. Per toeval kwam ik dus wat info tegen over tarwe allergie. Dus ik ga even tarwe vrij eten. Ik zou ook graag een probiotica gebruiken en dan als ik me beter voel eens ontgiften. Welke probiotica is goed en waar vind ik die?
Ik eet verder redelijk gezond, geen junk food maar veel vers en ik drink weinig frisdrank (maar een bio winkel wandel ik meestal alleen voor de honden naar binnen

, nu dus wat meer in een poging om iets eetbaars te vinden.) Alcoholische drankjes gaan er wel goed in ... Is het dan verstandig om een tijdje te stoppen met alcohol voordat ik ga ontgiften? Een paar dagen op sapjes leven spreekt me niet aan. Vooral omdat ik toch nog voor mijn man moet koken en dan geen sapje wil slurpen. Ik dacht zelf aan chlorella of spirulina maar wat is het beste , pilvorm , poedervorm , in smoothies met andere dingen. Hoe lang moet ik dat doen en hoe weet ik zeker dat ik een goed product heb? Ik wil het zeker in de toekomst wel meer doen en mijn man ook zover krijgen