Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3208122
Angelique schreef:Nee, dat is idd niet leuk :(
Nee. Het hok moet nog. Maar ja. Dan zondag met de meneer de tegels eruit halen en dan zet ik er meteen maar courgettes in ofzo. Is ie in ieder geval weer gevuld.
Door BusKay
#3208185
Vandaag flink lopen meppen, hakken etc. in de badkamer... Is dat voldoende om even te mogen klagen...??
Het vloekwerk heb ik maar even daar gelaten... :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3208281
Ik heb geen zin... niet om wakker te worden, niet om iets te gaan doen, gewoon geen zin
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3208330
Ik was van plan om heel veel te doen vandaag... Maar ik heb echt knetterende koppijn, zelfs excedrin helpt niet... Ik hoop dat ik vanavond wel honger heb want ik ben nu al bezig met het eten. Maar denk dat het een migraine wordt.....
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3208335
En een hele kudde gillende kinderen bij de buren op de trampoline helpt ook niet echt...
En geloof me als ik zeg, het volume staat daar altijd zo hoog dat ik ze zelfs hoor gillen en schreeuwen als ik in het park loop met Lola
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3208348
constance.blokzijl schreef:En een hele kudde gillende kinderen bij de buren op de trampoline helpt ook niet echt...
En geloof me als ik zeg, het volume staat daar altijd zo hoog dat ik ze zelfs hoor gillen en schreeuwen als ik in het park loop met Lola
Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.
Nog 4 weken, dan zijn we verhuisd naar de middle-of-nowhere *telt af*
Door Lil
#3208352
Spikkelneus schreef:Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.
Nog 4 weken, dan zijn we verhuisd naar de middle-of-nowhere *telt af*
Daar ben ik mega jaloers op!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3208354
Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerst :-\ hier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
Door BusKay
#3208363
Radja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerst :-\ hier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen :o :o
Door Lil
#3208374
BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen :o :o
Ahhhh doe ik het al jaren fout! Ik mep altijd op mijn vingers met een hamer.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3208395
Doordat vl maar niet ging douchen en achter PlayStation bleef zitten slechts 1 huis kunnen bekijken met open huizen dag >:(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3208397
Radja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerst :-\ hier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
Ik hoop echt dat het bij vandaag blijft... Ik heb nog niets gegeten, hoef ook echt niets. Mijn linkerkant van mijn gezicht doet pijn en voelt alsof het doof is. Net geslapen dus ik kan weer even half rechtop liggen, maar als ik ga staan ontploft mijn hoofd en ben ik vreselijk misselijk.

Lola moet het dus ook even doen met een plasje voor aan de weg.

Maar.. Vroeger was het nog erger, ik kan nu wel licht verdragen en overgeven doe ik gelukkig ook niet meer.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3208406
BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen :o :o

Ik heb een moker gebruikt,maar liet die op mijn grote teen vallen,dus ik sprong met mijn hoofd tegen het plafond,dus........koppijn ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door