Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yazzie
#3448586
Jee... :'( doe je er zelf alles aan en dan dit... Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Hopelijk komt er heel snel wel duidelijkheid en een behandeling die snel aanslaat voor je meisje. Veel sterkte. :-*
Door zurca
#3448587
Ach wat ontzettend rot voor Thara en jullie!
Hopelijk dan dat er nu wat aan gedaan kan worden en dat jullie wuufke vlot weervop de been is :-*
Door hannabelgje
#3448589
Bah smulpaap dat is geen goed nieuws. Hopelijk is er een behandeling die aanslaat en zorgt dat ze vlug pijnvrij is.
Hier een klaag, ik ben vannacht in het vakantiehuisje met Zoë van de trap gevallen toen die hoge nood had. Nu overal beurs en blauw en een kapot been. Lekker begin van de vakantie

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448590
hannabelgje schreef: za 20 aug 2022, 14:19 Hier een klaag, ik ben vannacht in het vakantiehuisje met Zoë van de trap gevallen toen die hoge nood had. Nu overal beurs en blauw en een kapot been. Lekker begin van de vakantie Afbeelding
Au! Traumeel bij je?
Geen leuk begin van de vakantie. Aan de andere kant: er hoeft ook helemaal niets hè... Als jij vindt dat er voor je gezorgd moet worden, dan kan dat nu ::)
Laat de meneer maar even loopen... ;D
Door Tibbies
#3448591
Ah Smulpaap wat een misser Ik duim dat er snel een behandeling gestart kan worden die gaat helpen.

Beterschap Hanna! Hoe is Zoë er vanaf gekomen? Alsnog een fijne vakantie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door hannabelgje
#3448593
Ronald schreef: Au! Traumeel bij je?
Geen leuk begin van de vakantie. Aan de andere kant: er hoeft ook helemaal niets hè... Als jij vindt dat er voor je gezorgd moet worden, dan kan dat nu ::)
Laat de meneer maar even loopen... ;D
Ik heb meneer alweer 10 jaar van zijn leven gekost.
Zoë had gelukkig niks. Die is denk ik op mij geland.
Helaas geen traumeel ofzo bij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3448595
Verdorie Smulpaap :-\ Hopelijk kan dan nu de juiste behandeling worden ingezet en gaat die goed helpen!
Hannah, zo begin je je vakantie inderdaad liever niet! Beterschap en alsnog een fijne vakantie gewenst.
Door - pien -
#3448596
Sterkte Hanna!

Ik ontdek een heel gat >:( (compleet weggerot) toen ik een stellingkast in de fietsenschuur weghaalde, precies in de hoek van zij- en achterwand.
Waarschijnlijk gaat er iets niet goed met de regenpijp/goot...die zit precies op die hoek.
Ik hoop dat het gerepareerd kan worden, de rest van de schuur is nog aardig goed.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448597
Wat enorm naar smulpaap. Doen jullie zo je best met intensieve behandeling en dan krijg je dit ineens :-X hopelijk valt het mee en kunnen jullie met de juiste behandeling Thara straks weer echt pijnvrij krijgen :-*

@hanna: hopelijk snel weer minder stijf zodat je volop kan genieten van de vakantie! Beterschap
Door smulpaap
#3448703
Volgende week woensdag word ze geopereerd
Nu geen puf om veel te schrijven . Ben leeg , moe , en nog steeds erg boos
Je word zo ongeveer weggezet als hypochonder . En de behandelaars die in deze toch ook echt gelijk hadden als " die alternatievelingen voelen altijd wel wat "
Maar ik heb mijn gelijk gehaald, velen hebben zitten snurken . Twee artsen hebben alles nogmaals van A tot Z bekeken en uitgezocht, ook middels 3 D . We hebben alles samen bekeken en een prima uitleg gehad . Dus . Binnen een maand weer onder narcose . Maar eindelijk. We zijn gehoord
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448706
smulpaap schreef:Volgende week woensdag word ze geopereerd
Nu geen puf om veel te schrijven . Ben leeg , moe , en nog steeds erg boos
Je word zo ongeveer weggezet als hypochonder . En de behandelaars die in deze toch ook echt gelijk hadden als " die alternatievelingen voelen altijd wel wat "
Maar ik heb mijn gelijk gehaald, velen hebben zitten snurken . Twee artsen hebben alles nogmaals van A tot Z bekeken en uitgezocht, ook middels 3 D . We hebben alles samen bekeken en een prima uitleg gehad . Dus . Binnen een maand weer onder narcose . Maar eindelijk. We zijn gehoord
:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448709
Daar kun je zo moe van worden hè... Gelukkig is er nu eindelijk geluisterd en is er een soort van overeenstemming. Sterkte met het verdere verloop!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door