Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3229044
Hope schreef:Let ook op de houdbaarheidsdatum.

Het is een drama, met die medicatie. Als ze het geld nu toch eens niet altijd op de eerste plaats zouden zetten maar het welzijn van dieren (bij humane medicatie gebeurd dit ook steeds vaker trouwens) dan zou het allemaal zo veel makkelijker zijn.
Ja dat ook nog. Als het over datum is, is het helemaal zonde geld.

We krijgen hopelijk morgen een fles bezorgd en ik kan nog een fles bij de dierenarts. Dan kunnen we een kleine 4 weken vooruit. Zijn we weer even uit de brand en dan gelijk maar kijken hoe we aan de volgende voorraad gaan komen.
Door hannabelgje
#3229066
Nadat er een kwartier non stop tegen me geblaft is, maar mee buiten met de bal gaan spelen. Nu ligt het weer rustig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229070
Jimmy is in de sloot gevallen en daarna, helemaal groen van het kroos, binnen gaan liggen. Op het kussen van Nelson, op de witte vloer, op de vloerbedekking boven.
Het stinkt :-X
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3229078
Hope schreef:Jimmy is in de sloot gevallen en daarna, helemaal groen van het kroos, binnen gaan liggen. Op het kussen van Nelson, op de witte vloer, op de vloerbedekking boven.
Het stinkt :-X
Hé bah!
Wat heb je nu gedaan? Hem in bad gestopt? Of moet hij het zelf maar oplossen? :-)
Door frodo quin
#3229080
Hope schreef:Jimmy is in de sloot gevallen en daarna, helemaal groen van het kroos, binnen gaan liggen. Op het kussen van Nelson, op de witte vloer, op de vloerbedekking boven.
Het stinkt :-X
Jij zult je nu wel eventjes niet vervelen zeker.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229086
pearlsofpassion schreef:Hé bah!
Wat heb je nu gedaan? Hem in bad gestopt? Of moet hij het zelf maar oplossen? :-)
Nee, hij hoeft het niet zelf op te lossen, het arme ventje. Hij was echt geschrokken.
Ik heb hem schoongemaakt met een nat washandje en afgedroogd. Hij ligt nu heul zielig op een sardientje te knagen.
frodo quin schreef:
Jij zult je nu wel eventjes niet vervelen zeker.
Nee. Een vieze hond in huis is lastig, maar die blijven tenmiste op de grond!
Door hannabelgje
#3229193
Mijn oude caviakerel is omgevallen. Rust zacht kleine man.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229204
hannabelgje schreef:Mijn oude caviakerel is omgevallen. Rust zacht kleine man.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ach nee toch.
Sterkte!



Ik wil mijn Tessa rijden maar die háát regen. Ik had haar nooit TessPrinses moeten gaan noemen, ze luistert er veel te goed naar >:(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3229213
Ik ben naar de kapper geweest, normaal ben ik blij, is mijn grijs weg maar ik weet niet wat er is gebeurt maar het zat zo raar thuis, net of ik een heel lang gezicht had, dus heb er voor vandaag maar een staart van gemaakt. Meisje wat knipte knipt ook altijd heel voorzichtig alsof ze bang is dat er teveel af gaat. Dus of er nu niet genoeg af is gegaan of de laagjes toch niet goed zijn? Als ik het morgen niet in fatsoen krijg toch zaterdag maar ff langs.....
Door Lil
#3229214
hannabelgje schreef:Mijn oude caviakerel is omgevallen. Rust zacht kleine man.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Ach :'( Rust zacht lieve caviaman.

Sterkte! :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229219
Tess Prinses had geen last van regen want het was even droog.
Er zat alleen een grote boze bakkabouter. Sjemig, mijn hartkleppen zijn weer getest hoor. 180 graden draaien omdat er 300 meter verderop een spook zit :o
Door Lil
#3229282
Hope schreef:Tess Prinses had geen last van regen want het was even droog.
Er zat alleen een grote boze bakkabouter. Sjemig, mijn hartkleppen zijn weer getest hoor. 180 graden draaien omdat er 300 meter verderop een spook zit :o
Oooo een prinses en bakkabouters... Brings Back bad memories bij deze angst madam (en dan zegt vriendinlief heel leuk dat ze nu twee "knollen" heeft die mij kunnen dragen nou ehhhh NEE!).
Door jasmijn
#3229293
Hope schreef:Tess Prinses had geen last van regen want het was even droog.
Er zat alleen een grote boze bakkabouter. Sjemig, mijn hartkleppen zijn weer getest hoor. 180 graden draaien omdat er 300 meter verderop een spook zit :o
Lil schreef:Oooo een prinses en bakkabouters... Brings Back bad memories bij deze angst madam (en dan zegt vriendinlief heel leuk dat ze nu twee "knollen" heeft die mij kunnen dragen nou ehhhh NEE!).
Het enige wat door mijn hoofd gaat is " mmmmmmh weer op de rug van een paard" :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
O wat mis ik dat erg, een bokkent stijgerend paard onder je en dan zonder zadel stoer blijven zitten, maar dan opeens in het zand zitten omdat mevrouw opeens een spook naast zich zag en opzei sprong ::) ;D ;D

Ooit klim ik er weer op, maar tot die tijd richt ik me op een pony met een karretje er achter, dat is nu de haalbare droom waar ik naar toe werk ;) :biggrin2:
Door Lil
#3229327
jasmijn schreef:Het enige wat door mijn hoofd gaat is " mmmmmmh weer op de rug van een paard" :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
O wat mis ik dat erg, een bokkent stijgerend paard onder je en dan zonder zadel stoer blijven zitten, maar dan opeens in het zand zitten omdat mevrouw opeens een spook naast zich zag en opzei sprong ::) ;D ;D

Ooit klim ik er weer op, maar tot die tijd richt ik me op een pony met een karretje er achter, dat is nu de haalbare droom waar ik naar toe werk ;) :biggrin2:
Wahahaha dat is precies mijn angst, want dat opeens in het zand heeft ernstige gevolgen gehad en vriendin lief heb ik ook al op de ic bezocht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door