Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407149
Notaris gebeld, voorlopige afspraak gemaakt en inderdaad de knuppel
had nog niets geregeld. Ik heb zoveel mogelijk info gestuurd en ze gaan ermee aan de slag...
Ik weet alleen niet of het nu een zorg minder is of niet.

Was het maar donderdag... of nog beter volgende week donderdag
Door Tanna
#3407372
constance.blokzijl schreef: di 21 jul 2020, 11:35 Notaris gebeld, voorlopige afspraak gemaakt en inderdaad de knuppel
had nog niets geregeld. Ik heb zoveel mogelijk info gestuurd en ze gaan ermee aan de slag...
Ik weet alleen niet of het nu een zorg minder is of niet.

Was het maar donderdag... of nog beter volgende week donderdag
Heb je er al wat meer over gehoord?
Door Tanna
#3407373
Een klein moppertje............
Ik bestel sinds vorig jaar eens in de maand bij Jumbo. Eerst kon je tot 23.59 uur je bestelling aanpassen maar kort geleden werd dat ineens veranderd naar 22.00 uur. Dat merkte ik natuurlijk pas toen ik om half 12 nog iets wilde toevoegen, verdikkie.
Nu wilde ik om half 10 nog wat veranderen en wat blijkt? De bestelling is al verwerkt, terwijl ik nota bene zit te kijken naar de tekst :
Je kan je bestelling nog aanpassen tot:
vrijdag 24 juli om 22:00................
Nou ja, niks aan te doen. Maar toch een klein moppertje! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407374
Tanna schreef:
Heb je er al wat meer over gehoord?
Ja en nee, ik heb woensdag een mail van hem gehad dat er een afspraak stond bij de notaris onder voorbehoud om 16 uur op 30 juli....
ja dat wist ik, dat had ik zelf geregeld. Grrr
Benadrukt in de mail die ik terug heb gestuurd dat hij uiterlijk donderdag 23-7 een bankgarantie of aanbetaling van 10% van de koopsom bij de notaris moest hebben en toen bleef het akelig stil...
Heb ik maandag nog niets gehoord heeft hij 8 dagen de tijd om het te regelen maar moet hij wel een boete betalen....
Ben er zo klaar mee, gezeik.
Door Tanna
#3407376
constance.blokzijl schreef: vr 24 jul 2020, 21:47 Ja en nee, ik heb woensdag een mail van hem gehad dat er een afspraak stond bij de notaris onder voorbehoud om 16 uur op 30 juli....
ja dat wist ik, dat had ik zelf geregeld. Grrr
Benadrukt in de mail die ik terug heb gestuurd dat hij uiterlijk donderdag 23-7 een bankgarantie of aanbetaling van 10% van de koopsom bij de notaris moest hebben en toen bleef het akelig stil...
Heb ik maandag nog niets gehoord heeft hij 8 dagen de tijd om het te regelen maar moet hij wel een boete betalen....
Ben er zo klaar mee, gezeik.
Wat een zenuwengedoe, bah!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407379
Tanna schreef:
Wat een zenuwengedoe, bah!
Echt wel!
Kan nu toch niets doen, dus ga morgen lekker vlees portioneren Afbeelding kan ik m’n frustraties kwijt met wat hakwerk
Gebruikersavatar
Door sam28
#3407382
Siberienne schreef:Ik spreek zoveel mensen die nu er tegenaan lopen dat de Corona zijn tol begint te eisen. Merk het bij mezelf ook wel. Ik ben hondsmoe en natuurlijk speelt alle gedoe rondom de emigratie maar dat is het niet alleen.
Echt he?! Hondsmoe is wel echt een juiste benaming. En ik heb nog maar 2,5 week vakantiedagen tot einde van het jaar. Normaal prima maar nu denk ik; hoe dan! Nog 8 weken! :o
Heb 2 weken ingepland voor over 8 weken en dan in december nog een week oid. Ik weet het ook even niet.
Ook mijn lontje is kort.
constance.blokzijl schreef:Kan nu toch niets doen, dus ga morgen lekker vlees portioneren Afbeelding kan ik m’n frustraties kwijt met wat hakwerk
Sterkte met je huis en hopelijk hielp het hakken.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3407583
Jezus, ik ben even flabbergasted en verdrietig... Wat me vanmorgen overkomen is.... ::)
De hondjes lopen op een stukje waar ze los mogen, zien allebei iets om het hoekje (achter een dichte treurwilg). Ik hoor een stem die roept 'doe die honden vast', ik roep ze, ze komen bijna meteen en ik doe ze aan de lijn. Ik loop nog een meter komt er iemand de hoek om met grote stafford/Bull mix, waar ik normaal mijn honden ook voor aan de lijn zou doen omdat ik het enge honden vind (sorry voor mijn racisme). Dus ik loop door, maar dan van het pad af over het gras, krijg een opmerking dat als ze mijn honden nog 1x los ziet, zij de hare ook los gooit. Mijn honden vinden dat ik genoeg afstand van het pad heb en lopen vrolijk langs me, dus een beetje stoer in het passeren (en blij dat de angst bij mij ligt en niet bij de honden) reageer ik met 'moet je doen, het is een losloopgebied' ::)
OEPS.... Wijf flipt helemaal met de mededeling dat haar hond de mijne dan doodbijt, want zij vindt ze niet leuk... Da faq? Dit slaat helemaal nergens op... Ik vind het al enge honden, maar met zo'n geschifte baas raak ik helemaal in paniek...


Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door src_esther
#3407588
Fenixjuh schreef: di 28 jul 2020, 09:46 Jezus, ik ben even flabbergasted en verdrietig... Wat me vanmorgen overkomen is.... ::)
De hondjes lopen op een stukje waar ze los mogen, zien allebei iets om het hoekje (achter een dichte treurwilg). Ik hoor een stem die roept 'doe die honden vast', ik roep ze, ze komen bijna meteen en ik doe ze aan de lijn. Ik loop nog een meter komt er iemand de hoek om met grote stafford/Bull mix, waar ik normaal mijn honden ook voor aan de lijn zou doen omdat ik het enge honden vind (sorry voor mijn racisme). Dus ik loop door, maar dan van het pad af over het gras, krijg een opmerking dat als ze mijn honden nog 1x los ziet, zij de hare ook los gooit. Mijn honden vinden dat ik genoeg afstand van het pad heb en lopen vrolijk langs me, dus een beetje stoer in het passeren (en blij dat de angst bij mij ligt en niet bij de honden) reageer ik met 'moet je doen, het is een losloopgebied' ::)
OEPS.... Wijf flipt helemaal met de mededeling dat haar hond de mijne dan doodbijt, want zij vindt ze niet leuk... Da faq? Dit slaat helemaal nergens op... Ik vind het al enge honden, maar met zo'n geschifte baas raak ik helemaal in paniek...
De baasjes zijn over het algemeen nog erger dan de honden... Wat een gestoord mens.

Gisteren kwam ik met aangelijnde hond (niet gecastreerde reu) bij het park aan. Op zo'n meter of 30 komt er vanuit het park een gast met zo'n vechthondtype (in elk geval reu), niet aangelijnd, ondanks aanlijnplicht. Ik draai me onmiddellijk om en loop snel een andere kant op. Vechthond komt direct op ons afrennen. Die gast had veel te laat door dat zijn hond niet meer bij hem liep en ging tegen mij roepen dat ik niet moest rennen (dat deed ik niet, ik liep snel). Hij kreeg zijn hond terug geroepen toen ik me naar de hond toedraaide. Getver, wat een bullebak... Krijg er nog de kriebels van.

Later in het park wilde een Appenzeller Sennenhond met mijn hond matten, Meneer Ko luisterde heel braaf weer eens keertje naar me. Mevrouw durfde "haar" hond niet te pakken want "het was niet haar eigen hond". :( Moest ik míjn hond pakken zei ze, maar die liep netjes met mij mee de andere hond ontwijkend (met mijn hulp). Soms ben ik bereid een andere hond vast te pakken, maar deze vertrouwde ik voor geen ene meter...

Ik wil geen gevecht tussen honden, zeker niet met vechthondtypes, dus ik doe er alles aan om het te voorkomen.
Meneer Ko durft best het gevecht aan te gaan als het niet anders kan, maar liever niet. Als hij wordt aangevallen werkt hij meestal binnen een oogwenk en andere hond tegen de grond - heb ik nu al een aantal maal mogen zien. Het vervelende is dat die andere honden daarna níet opgeven, maar wéér in de aanval gaan zodra Meneer Ko ze laat gaan, ook omdat hun baasjes ze niet terug kunnen roepen of niet durven te pakken... Een keer heeft een hond tot 3x aan toe onder Meneer Ko gelegen in een tijdsbestek van enkele minuten. :o :( Het ergste is misschien nog wel dat mensen vaak niet zien dat hun eigen hond de aanval inzette terwijl Meneer Ko al had besloten met mij mee te lopen... Dat is ook zo lullig, hij loopt weg en wordt gepakt.
Door src_esther
#3407591
src_esther schreef: wo 08 jul 2020, 17:55 Meneer Ko is altijd heel lief voor puppies en accepteert ongeveer alles van ze, nouja, was. Gisteren begon hij te grommen tegen een 10 weken oud wollebol en pakte haar. :o Toen ik hem bij zijn nekvel pakte en hem van haar aftrok, greep hij mij bijna. :???: Ik begrijp er helemaal niets van. :-\ Ze was nieuwsgierig, niet brutaal en rustig.
Inmiddels heb ik gehoord dat mevrouw Pup in het nest door nestgenoten gegrepen is vanwege dominant gedrag. Naast een heel klein wondje bovenop het hoofd lijkt ze niet heel er onder de indruk te zijn van wat haar overkwam.
Dat kleine wondje vind ik niet leuk. Meneer Ko is altijd zo heftig... gaat regelmatig in zijn - meestal terechte - correcties net te lang door. Weet niet wat ik daarmee moet. Lijkt wel of hij geen verschil kan maken tussen een correctie en een gevecht. :(
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3407638
Ik kom nog even klagen over het huis... nooit maar dan ook echt nooit verkoop ik een huis weer zonder makelaar.
Wat een gezeik, de koper heeft de financiering nog niet rond en morgen zou de overdracht bij de notaris zijn.
Die afspraak is dus afgezegd, de koper heb ik officieel in gebreke gesteld en hij heeft nu dus nog 8 dagen de tijd om de financiering rond te maken, anders vervalt zijn waarborg som als boete en wordt de koopovereenkomst ontbonden....

Maar ik wilde dit hele gezeik niet...

Ik slaap er ondertussen slecht van, heb sinds 10 jaar ofzo zelfs weer een aft in m’n mond. Dit is gewoon slecht voor mijn gezondheid.....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3407646
constance.blokzijl schreef: wo 29 jul 2020, 14:46 Ik kom nog even klagen over het huis... nooit maar dan ook echt nooit verkoop ik een huis weer zonder makelaar.
Wat een gezeik, de koper heeft de financiering nog niet rond en morgen zou de overdracht bij de notaris zijn.
Die afspraak is dus afgezegd, de koper heb ik officieel in gebreke gesteld en hij heeft nu dus nog 8 dagen de tijd om de financiering rond te maken, anders vervalt zijn waarborg som als boete en wordt de koopovereenkomst ontbonden....

Maar ik wilde dit hele gezeik niet...

Ik slaap er ondertussen slecht van, heb sinds 10 jaar ofzo zelfs weer een aft in m’n mond. Dit is gewoon slecht voor mijn gezondheid.....
Oh, dat is extreem balen! Wat een gedoe. :( >:( Heel veel sterkte gewenst. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door