Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3458306
Charlie Angel schreef: di 28 mar 2023, 18:22 Echt zo vervelend dat je steeds zelf zo scherp moet zijn en overal achter aan moet bellen zeg.

En balen dat de pijnblokkade te weinig heeft gedaan, hoopte zo voor je dat die nog echt zou gaan werken. Die wachtlijsten zijn echt vervelend zo, maar hopelijk kunnen ze dan wel nog wat voor je doen tegen die pijn. Voorlopig dus blijven slikken om te kunnen slapen?
Het pijnlijke gebied is kleiner geworden, maar er is dus nog steeds een stuk waar pijn zit. Dat gaan ze nu proberen aan te pakken met iontoforese. Maar daar is een wachtlijst voor van ruim een maand. In de tussentijd moet ik dus maar even op de pijnmedicatie blijven. Anders slaap ik inderdaad niet.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3458400
Werk je in een dierenspeciaalzaak, word je tegen gesproken door je collega’s over kvv, terwijl je uit ervaring spreekt en de info van hier… Blij dat ik hier wegga…..
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458413
CindyMayella schreef: do 30 mar 2023, 23:02 Werk je in een dierenspeciaalzaak, word je tegen gesproken door je collega’s over kvv, terwijl je uit ervaring spreekt en de info van hier… Blij dat ik hier wegga…..
Ach, die discussies had ik altijd met dierenartsen...
Door Tanna
#3458418
Ronald schreef: vr 31 mar 2023, 11:14 Ach, die discussies had ik altijd met dierenartsen...
Houd op, als er iets met je hond is, maakt niet uit wat, dan ligt het aan de voeding.......
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458423
Tanna schreef: vr 31 mar 2023, 12:15 Houd op, als er iets met je hond is, maakt niet uit wat, dan ligt het aan de voeding.......
Maar alleen als het rauwe voeding is en geen koninklijk konijn.
Door El_Kato
#3458443
Ik wil/moet een nieuwe zomerjas maar weet niet goed wat ik wil en vind ook niets wat ik leuk vind…

Mijn oude zomerjas vind ik nog wel oké maar er zijn een paar knopen af die ik goed had bewaard maar ik weet niet meer waar ::)
Kan wel nieuwe kopen maar er zitten er best veel op en ik heb hem ook al een tijdje…
Door Cathelijn
#3458449
El_Kato schreef: vr 31 mar 2023, 21:29 Ik wil/moet een nieuwe zomerjas maar weet niet goed wat ik wil en vind ook niets wat ik leuk vind…

Mijn oude zomerjas vind ik nog wel oké maar er zijn een paar knopen af die ik goed had bewaard maar ik weet niet meer waar ::)
Kan wel nieuwe kopen maar er zitten er best veel op en ik heb hem ook al een tijdje…
Ik moet ook een nieuwe zomerjas en weet het ook niet. De mijne is ook al een tijdje in gebruik en de zakken zijn kapot, dus dat is niet handig.
Wil ik weer een soort outdoorjack of iets meer gekleed? Geen gewatteerde want dan is het net alsof je een winterjas aan hebt, niet te licht, want hond. Wel zakken want ik wil niet overal een tas naar toe slepen...
Lastig hè?
Door Anne in Zweden
#3458524
Angelique, hoe gaat het nu met je? Is je lichaam weer gewend aan de pleisters en heb je nu minder pijn? Ik hoop het!

Sonja, ook jij sterkte met de pijn en de bureaucratie en de wachttijden. Hopelijk kunnen de artsen jou ook verlichting bieden binnenkort :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3458552
Anne in Zweden schreef:Angelique, hoe gaat het nu met je? Is je lichaam weer gewend aan de pleisters en heb je nu minder pijn? Ik hoop het!

Sonja, ook jij sterkte met de pijn en de bureaucratie en de wachttijden. Hopelijk kunnen de artsen jou ook verlichting bieden binnenkort :-*
Wat lief van je Anne. Afbeelding
Ik zei hier gisteren dat ik echt de volle werking weer ga merken. En ik heb nu twee weken vrij, dus hopelijk dat de rust nu de schade wat gaat herstellen. Het zwarte in mijn hoofd is nog niet helemaal weg.

Wel kreeg ik leuk een factuur van de apotheek voor de pleisters. Dus ik schrik en bel gelijk, ja zegt de dame er is medische noodzaak voor dit merk nodig. Dus de huisarts moet dat steeds op het recept schrijven anders vergoed de verzekeraar het niet. Ik krijg het al die tijd al vergoed tot de tijd dat het niet leverbaar meer was.
Moet morgen terug bellen naar de huisarts. Maar deze voor twee maanden krijg ik al zo niet meer vergoed zegt de apotheek. Ik wordt daar zo gek van, iedere keer is er wat. Chronisch ziek zijn kost al genoeg, dit kan er nog wel bij. En ik ben zover over mijn grenzen dat ik dit soort dingen gewoon niet meer kan handelen. Afbeelding
Dus ik hoop dat mijn twee weken verder zonder vervelende dingen verlopen.
Door Siberienne
#3458554
Charlie Angel schreef: ma 03 apr 2023, 21:09 Wat lief van je Anne. Afbeelding
Ik zei hier gisteren dat ik echt de volle werking weer ga merken. En ik heb nu twee weken vrij, dus hopelijk dat de rust nu de schade wat gaat herstellen. Het zwarte in mijn hoofd is nog niet helemaal weg.

Wel kreeg ik leuk een factuur van de apotheek voor de pleisters. Dus ik schrik en bel gelijk, ja zegt de dame er is medische noodzaak voor dit merk nodig. Dus de huisarts moet dat steeds op het recept schrijven anders vergoed de verzekeraar het niet. Ik krijg het al die tijd al vergoed tot de tijd dat het niet leverbaar meer was.
Moet morgen terug bellen naar de huisarts. Maar deze voor twee maanden krijg ik al zo niet meer vergoed zegt de apotheek. Ik wordt daar zo gek van, iedere keer is er wat. Chronisch ziek zijn kost al genoeg, dit kan er nog wel bij. En ik ben zover over mijn grenzen dat ik dit soort dingen gewoon niet meer kan handelen. Afbeelding
Dus ik hoop dat mijn twee weken verder zonder vervelende dingen verlopen.
Dat is toch echt godgeklaagd bureacratisch geneuzel 🤬 ik denk dan ‘hoezo niet vergoed- kan de huisarts de fout niet herstellen richting de zorgverzekeraar? Dat zou toch van de zotte zijn als dat niet kan! Dikke knuffel voor je!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3458556
Charlie Angel schreef: ma 03 apr 2023, 21:09 Wat lief van je Anne. Afbeelding
Ik zei hier gisteren dat ik echt de volle werking weer ga merken. En ik heb nu twee weken vrij, dus hopelijk dat de rust nu de schade wat gaat herstellen. Het zwarte in mijn hoofd is nog niet helemaal weg.

Wel kreeg ik leuk een factuur van de apotheek voor de pleisters. Dus ik schrik en bel gelijk, ja zegt de dame er is medische noodzaak voor dit merk nodig. Dus de huisarts moet dat steeds op het recept schrijven anders vergoed de verzekeraar het niet. Ik krijg het al die tijd al vergoed tot de tijd dat het niet leverbaar meer was.
Moet morgen terug bellen naar de huisarts. Maar deze voor twee maanden krijg ik al zo niet meer vergoed zegt de apotheek. Ik wordt daar zo gek van, iedere keer is er wat. Chronisch ziek zijn kost al genoeg, dit kan er nog wel bij. En ik ben zover over mijn grenzen dat ik dit soort dingen gewoon niet meer kan handelen. Afbeelding
Dus ik hoop dat mijn twee weken verder zonder vervelende dingen verlopen.
Wat is dat nou voor een achterlijk gedoe? Je krijgt het al die tijd vergoed en omdat je huisarts vergeet iets op een recept te schrijven krijg je het niet vergoed en kan die fout ook niet hersteld worden? En ben jij dus de pineut? Daar zou ik echt p*slink van worden! Net wat je zegt: Chronisch ziek zijn kost al genoeg en je hebt al een hoop ellende gehad omdat die pleisters tijdelijk niet leverbaar waren. Krijg je dit er nog eens bovenop! >:(
Ik zou het er niet bij laten zitten, hoor. Hopelijk kan de huisarts hierin iets betekenen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458558
Das natuurlijk wel gemakkelijk gezegd, het er niet bij laten... Maar op een keer is het gewoon op, de energie voor dit soort fratsen. :-\
Niet slecht bedoeld op jou he, Sonja..
Ik hoop wel dat er nog wat uit de bus komt Angelique. :-*
Door Cathelijn
#3458560
Nou het lijkt me dat je zulke pleisters niet voor de hobby gebruikt. Wat ontzettend vervelend weer en herkenbaar dat je dan geen puf meer hebt om er weer achteraan te gaan.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3458595
pearlsofpassion schreef: di 04 apr 2023, 00:08 Das natuurlijk wel gemakkelijk gezegd, het er niet bij laten... Maar op een keer is het gewoon op, de energie voor dit soort fratsen. :-\
Niet slecht bedoeld op jou he, Sonja..
Ik hoop wel dat er nog wat uit de bus komt Angelique. :-*
Tja, als er iemand is die begrijpt dat je voor dat soort dingen de puf niet meer hebt dan ben ik het wel, hoor. Maar ik kan ook niet zo goed tegen onrecht. En ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar je moet het ook nog maar kunnen ophoesten allemaal. Ik heb helaas ook nogal wat meegemaakt en ergens weet ik dan toch nog wel ergens een beetje energie bij elkaar te rapen om er toch achteraan te gaan. Of iemand te regelen die er voor me achteraan gaat. Is het vandaag niet, is het morgen niet, dan misschien wel ergens volgende week, of de week daarna...

Vorige week tijdens het telefonisch consult met de arts van de pijnpoli afgesproken dat ik ingepland zou worden voor een vervolgbehandeling. Normaal gezien krijg ik dan binnen enkele dagen wel bericht dat er een afspraak is ingepland. Vandaag had ik echter nog niks gehoord. Dus maar even gebeld. Er was niks bekend over een afspraak die nog ingepland moest worden :-X Om een lang verhaal kort te maken: Er is een afspraak ingepland voor 19 mei. Hopelijk gaat dat wat verlichting geven, want erg lekker gaat het niet. Ik heb nog steeds veel pijn. Ik slik voorlopig die oxycodon maar, maar ik word er wel duf van.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door