Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3436031
Wat een rotdag Siberienne! Gauw naar bed, morgen is weer een nieuwe dag.
Dikke knuffel, en ik duim voor je morgen!! :-*

Mijn kleine klaag: ik heb zometeen nog een Zoom meeting met mijn collega's uit Amerika en Singapore. En ik slaap al zowat. Leuk hoor, zo'n internationaal bedrijf ::)
(Ben verder superblij met mijn baan hoor, maar op momenten als deze even wat minder :P )
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436062
Siberienne schreef: wo 08 dec 2021, 22:29 Ik vond het maar een zware dag. Het liep totaal niet op het werk door slechte communicatie en ik kreeg van alles niet gedaan. Nogal frustrerend.

Maar toen kreeg ik bericht van het overlijden van een oud collega van mij, waar ik lang fijn mee samen heb gewerkt. Ik wist al dat hij erg ziek was en dat het niet lang zou duren, maar was toch even pittig. Hij was maar een paar jaar ouder dan ik, nog geen 60.

Toen nog een berichtje van een vriendin dat haar hond een grote tumor heeft. Ook niet meer te behandelen.

Ik ben er beetje klaar mee. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een ander ziekenhuis maar mijn hoofd staat er niet naar. Nu voorspellen ze voor de hele nacht sneeuw en er is dus kans dat ik morgenochtend niet met de auto weg kan (als in, we zijn dan mogelijk ingesneeuwd). Dus ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat. Ik zou eigenlijk het liefste even in een holletje weg kruipen.
Dat klinkt loodzwaar Sib! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Siberienne
#3436079
sam28 schreef: do 09 dec 2021, 14:44 Dat klinkt loodzwaar Sib! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
De hond van mijn vriendin is vandaag ingeslapen. Hun eerste hond. En dan is België ineens errug ver weg
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3436085
Siberienne schreef: wo 08 dec 2021, 22:29 Ik vond het maar een zware dag. Het liep totaal niet op het werk door slechte communicatie en ik kreeg van alles niet gedaan. Nogal frustrerend.

Maar toen kreeg ik bericht van het overlijden van een oud collega van mij, waar ik lang fijn mee samen heb gewerkt. Ik wist al dat hij erg ziek was en dat het niet lang zou duren, maar was toch even pittig. Hij was maar een paar jaar ouder dan ik, nog geen 60.

Toen nog een berichtje van een vriendin dat haar hond een grote tumor heeft. Ook niet meer te behandelen.

Ik ben er beetje klaar mee. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een ander ziekenhuis maar mijn hoofd staat er niet naar. Nu voorspellen ze voor de hele nacht sneeuw en er is dus kans dat ik morgenochtend niet met de auto weg kan (als in, we zijn dan mogelijk ingesneeuwd). Dus ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat. Ik zou eigenlijk het liefste even in een holletje weg kruipen.
Jemig. Dit is echt zo'n dag die niet had hoeven te bestaan he.
:-* :bigarmhug: :-*

Hoe is je sollicitatie gegaan?
Door Siberienne
#3436089
Border Bandit schreef: do 09 dec 2021, 17:27 Jemig. Dit is echt zo'n dag die niet had hoeven te bestaan he.
:-* :bigarmhug: :-*

Hoe is je sollicitatie gegaan?
Die hoort dan weer in het gelukstopic thuis: goed, concrete aanbod zojuist gekregen waar ik blij van word. :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3436094
Siberienne schreef: do 09 dec 2021, 18:23 Die hoort dan weer in het gelukstopic thuis: goed, concrete aanbod zojuist gekregen waar ik blij van word. :)
Jeeeeeej!! :D
Door - pien -
#3436097
Siberienne schreef: wo 08 dec 2021, 22:29 Ik vond het maar een zware dag. Het liep totaal niet op het werk door slechte communicatie en ik kreeg van alles niet gedaan. Nogal frustrerend.

Maar toen kreeg ik bericht van het overlijden van een oud collega van mij, waar ik lang fijn mee samen heb gewerkt. Ik wist al dat hij erg ziek was en dat het niet lang zou duren, maar was toch even pittig. Hij was maar een paar jaar ouder dan ik, nog geen 60.

Toen nog een berichtje van een vriendin dat haar hond een grote tumor heeft. Ook niet meer te behandelen.

Ik ben er beetje klaar mee. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij een ander ziekenhuis maar mijn hoofd staat er niet naar. Nu voorspellen ze voor de hele nacht sneeuw en er is dus kans dat ik morgenochtend niet met de auto weg kan (als in, we zijn dan mogelijk ingesneeuwd). Dus ik ben benieuwd wat me morgen te wachten staat. Ik zou eigenlijk het liefste even in een holletje weg kruipen.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Tanna
#3436101
Siberienne schreef: do 09 dec 2021, 18:23 Die hoort dan weer in het gelukstopic thuis: goed, concrete aanbod zojuist gekregen waar ik blij van word. :)
Ondanks alles heel mooi.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436104
Dat snap ik inderdaad wel Siberienne!
Sterkte met de negatieve gebeurtenissen een plekje te geven en hopelijk kan je ook echt genieten van het goede nieuws van je nieuwe werkplek :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3436227
Siberienne schreef: do 09 dec 2021, 18:23 Die hoort dan weer in het gelukstopic thuis: goed, concrete aanbod zojuist gekregen waar ik blij van word. :)
Oh, fijn!!!! :)
Heeft die rotdag toch nog een positief einde gekregen. :-*
Door Siberienne
#3436235
sam28 schreef: za 11 dec 2021, 16:11 Oooh Leuk Siberienne! Ga je overstappen?
Yep. Vertel later nog wel meer - als wat meer mensen het weten. Wil eerst echt mijn contract rond hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door