Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3391764
CindyMayella schreef: wo 18 dec 2019, 15:40 Uhhhh... dat gaat em allemaal niet worden... kleine uitleg:
Ik zit al in de overgang, tenzij het door die vleesboom komt (combi met ab kuur steeds).... dus.... mn darmen zitten vol verklevingen (net na geboorte nier verwijderd).... hierdoor wordt de kans op gaatje in mn darmen (wat ik de laatste 5 operaties heb gehad), steeds groter (mn darmen moeten los gemaakt worden en dit veroorzaakt een erg dunne darmwand, ondertussen al zeker 15 cm darm verwijderd)... gyn wil de boel niet weghalen; is te ‘gevaarlijk’, kans dat ik weer zelfde traject in moet: spoed operatie, weer stuk darm weg, kantje-boord etc, is te groot.....
Dus hij gaat er nu alles aan doen om het op een andere manier op te lossen.....
Als dit wel de overgang is, is dit niet te doen voor mij, ik heb er teveel last van.....

Ik weet het echt niet... ben ondertussen gewoon op, klaar etc.... :-\ :-X :-[

Dat op en klaar zijn kan ik me iets bij voorstellen. :-\ Hopelijk komt er ene oplossing voor je. Ik zou zeker wat Millymol al zegt, eens vragen naar een 2nd opinion.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3391774
@MillyMol: toen ik gesteriliseerd werd, is er zo’n 3 ltr lucht in mn buik gedaan en juist toen is er voor het eerst een gaatje ontstaan in mn darm omdat ie het moest losmaken.....
Ik ga nog ff nadenken hoe en wat ik wil; over 6 wk moet ik sowieso terug naar de gyn.....
Door Siberienne
#3391775
CindyMayella schreef: do 19 dec 2019, 14:04 @MillyMol: toen ik gesteriliseerd werd, is er zo’n 3 ltr lucht in mn buik gedaan en juist toen is er voor het eerst een gaatje ontstaan in mn darm omdat ie het moest losmaken.....
Ik ga nog ff nadenken hoe en wat ik wil; over 6 wk moet ik sowieso terug naar de gyn.....
Misschien is dit een optie? https://www.geldersevallei.nl/patient/a ... ikoperatie
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3391905
Dat het geen witte kerst wordt kan ik wel mee leven hoor...

Maar niet met het feit dat ik hooikoorts-jeukogen heb >:( >:( >:(
Door Siberienne
#3391906
Kaela schreef: ma 23 dec 2019, 08:21 Dat het geen witte kerst wordt kan ik wel mee leven hoor...

Maar niet met het feit dat ik hooikoorts-jeukogen heb >:( >:( >:(
Eens!

En dat ik gisteren een teek van Shadow afplukte vond ik ook minder...
De prunussen in het dorp staan in bloei en de vogels zingen. Klaagde van s2; het is te warm voor step training!
Door eelke
#3392137
De cursus van mijn chromebook staat ineens op zijn kop :???: en hoewel dat geen drama is, is dat toch een soort van irritant.
Door Eef+Stippels
#3392141
Wanneer is het jachtseizoen eindelijk eens voorbij :-X
Ik kan al weken geen wandeling in het buitengebied maken zonder weer een grote groep jagers tegen te komen die op alles schieten dat beweegt :(
Het is ook nog eens gevaarlijk want ze schieten alle kanten op, en mijn meiden schrikken ervan.
Door El_Kato
#3392148
Waarom laten mensen hun honden loslopen in aanlijngebied >:(

Wij lopen bewust met Dex uitsluitend in aanlijngebied. Hiernaast ligt een enorm bos-duingebied waar de honden in deze periode los mogen lopen, waarom moeten ze dan perse in het aanlijngebied hun hond losgooien >:(

Waarom luisteren de honden die in aanlijngebied losgegooid worden 9 van de 10 keer ook nog eens niet >:(

En hoezo gooi je je hond überhaupt los als deze voor geen meter luistert >:(

En hoezo worden mensen boos als je ze aanspreekt op het feit dat ze hun hond los hebben in een aanlijngebied >:( Of worden ze geïrriteerd naar mij maar ronduit lelijk naar Dex omdat die op de enige manier die hij kent laat merken dat hij niet benadert wil worden >:(

Zucht sorry hoor maar is echt een groot punt van irritatie :-\ Ik doe mijn best om Dex zo rustig en ontspannen mogelijk voor hem, mezelf maar ook andere honden bezitters uit te laten. Is het echt zoveel gevraagd om in aanlijngebied de hond aan te lijnen. Of als je dat perse niet wilt er dan voor te zorgen dat je je hond bij je kan houden op het moment dat je een aangelijnde hond tegen komt die duidelijk geen contact wil :-\

Ik zeg je maar bedoel in zijn algemeen :P
Door eelke
#3392150
El_Kato schreef: za 28 dec 2019, 16:51 Waarom laten mensen hun honden loslopen in aanlijngebied >:(

Wij lopen bewust met Dex uitsluitend in aanlijngebied. Hiernaast ligt een enorm bos-duingebied waar de honden in deze periode los mogen lopen, waarom moeten ze dan perse in het aanlijngebied hun hond losgooien >:(

Waarom luisteren de honden die in aanlijngebied losgegooid worden 9 van de 10 keer ook nog eens niet >:(

En hoezo gooi je je hond überhaupt los als deze voor geen meter luistert >:(

En hoezo worden mensen boos als je ze aanspreekt op het feit dat ze hun hond los hebben in een aanlijngebied >:( Of worden ze geïrriteerd naar mij maar ronduit lelijk naar Dex omdat die op de enige manier die hij kent laat merken dat hij niet benadert wil worden >:(

Zucht sorry hoor maar is echt een groot punt van irritatie :-\ Ik doe mijn best om Dex zo rustig en ontspannen mogelijk voor hem, mezelf maar ook andere honden bezitters uit te laten. Is het echt zoveel gevraagd om in aanlijngebied de hond aan te lijnen. Of als je dat perse niet wilt er dan voor te zorgen dat je je hond bij je kan houden op het moment dat je een aangelijnde hond tegen komt die duidelijk geen contact wil :-\

Ik zeg je maar bedoel in zijn algemeen :P
Omdat hun baasjes ook niet luisteren...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392152
eelke schreef:[quote=El_Kato post_id=3392148 time=<a href="tel:1577548267" data-original-title="" title="">1577548267</a> user_id=3622]
Waarom laten mensen hun honden loslopen in aanlijngebied >:(

Wij lopen bewust met Dex uitsluitend in aanlijngebied. Hiernaast ligt een enorm bos-duingebied waar de honden in deze periode los mogen lopen, waarom moeten ze dan perse in het aanlijngebied hun hond losgooien >:(

Waarom luisteren de honden die in aanlijngebied losgegooid worden 9 van de 10 keer ook nog eens niet >:(

En hoezo gooi je je hond überhaupt los als deze voor geen meter luistert >:(

En hoezo worden mensen boos als je ze aanspreekt op het feit dat ze hun hond los hebben in een aanlijngebied >:( Of worden ze geïrriteerd naar mij maar ronduit lelijk naar Dex omdat die op de enige manier die hij kent laat merken dat hij niet benadert wil worden >:(

Zucht sorry hoor maar is echt een groot punt van irritatie :-\ Ik doe mijn best om Dex zo rustig en ontspannen mogelijk voor hem, mezelf maar ook andere honden bezitters uit te laten. Is het echt zoveel gevraagd om in aanlijngebied de hond aan te lijnen. Of als je dat perse niet wilt er dan voor te zorgen dat je je hond bij je kan houden op het moment dat je een aangelijnde hond tegen komt die duidelijk geen contact wil :-\

Ik zeg je maar bedoel in zijn algemeen :P
Omdat hun baasjes ook niet luisteren...[/quote]

Inderdaad!!!! Ben zelf er geen held in, mn honden zijn niet echt goed opgevoed (lees: ze kennen alleen de basis), maar toch houd ik er echt heel veel rekening mee en irriteer me aan andere onopgevoede honden EN baasjes!!!!!!
Door zurca
#3392154
Eef+Stippels schreef: za 28 dec 2019, 14:49 Wanneer is het jachtseizoen eindelijk eens voorbij :-X
Ik kan al weken geen wandeling in het buitengebied maken zonder weer een grote groep jagers tegen te komen die op alles schieten dat beweegt :(
Het is ook nog eens gevaarlijk want ze schieten alle kanten op, en mijn meiden schrikken ervan.
Nog even... 31 december sluit de jacht voor haas en fazanten hen. Houtduif, wilde eend, konijn en fazanten haan tot en met 31 januari.
Door hannabelgje
#3392155
zurca schreef: Nog even... 31 december sluit de jacht voor haas en fazanten hen. Houtduif, wilde eend, konijn en fazanten haan tot en met 31 januari.
Ja maar tot 1 maart is het op reeën jagen geloof ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3392156
zurca schreef: za 28 dec 2019, 17:18 Nog even... 31 december sluit de jacht voor haas en fazanten hen. Houtduif, wilde eend, konijn en fazanten haan tot en met 31 januari.
Pfffff nog een hele maand :-\

Hier in de wijk wandelen gaat ook niet meer, de vuurwerkverkoop is begonnen :-X
Xindy lag net plat tegen de grond gedrukt van schrik, dus met enige aanmoediging maar weer huiswaarts.
Op haar oude dag wordt ze schrikkerig, ze is ook dovig en die harde knallen zijn blijkbaar teveel. Heel sneu :-\
Ik hoop dat vuurwerk eindelijk eens wordt afgeschaft.
En dan jagen ook maar meteen :P
Er leeft in NL toch veel te weinig wild om alles maar af te knallen. En de boswachters maar naarstig controleren op loslopende honden, ik snap het niet :???:
Door Eef+Stippels
#3392157
eelke schreef: za 28 dec 2019, 16:56 Omdat hun baasjes ook niet luisteren...
;D ;D
Dat is het!

Laatst deed ik de honden aan de lijn om een 'meneer' te passeren (doe ik altijd), toen werd me al van verre boos toegeschreeuwd dat hij zijn mechelaar absoluut niet vast ging doen ::)
Mijn meiden hebben artrose en Xindy wordt bijna 12, die wil geen joekel van een hond in haar nek :( Maar daar had hij geen enkele boodschap aan. Sommige mensen... >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door