Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3471338
Mijn (niet zo grote) klaag van vandaag: fijn een vrije dag, eindelijk tijd om bij te slapen, en mijn pupje vond het om 6 uur de hoogste tijd voor een klein plasje en een (hele) grondige inspectie van de tuin ::)
Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden :P
Door hannabelgje
#3471344
Kim_S schreef:Mijn (niet zo grote) klaag van vandaag: fijn een vrije dag, eindelijk tijd om bij te slapen, en mijn pupje vond het om 6 uur de hoogste tijd voor een klein plasje en een (hele) grondige inspectie van de tuin ::)
Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden :P
Ja hier liep ik om 5.45 al gezellig met een puppy buiten Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3471347
Kim_S schreef: do 09 mei 2024, 07:55 Mijn (niet zo grote) klaag van vandaag: fijn een vrije dag, eindelijk tijd om bij te slapen, en mijn pupje vond het om 6 uur de hoogste tijd voor een klein plasje en een (hele) grondige inspectie van de tuin ::)
Had ie van mij best nog een uurtje of 2 op mogen houden :P
Ergens komt me dat bekend voor :g:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471349
pike schreef: do 09 mei 2024, 09:32 Ergens komt me dat bekend voor :g:
Ja dacht ook al zoiets te herkennen :biggrin2:
Nachtelijke avonturen
Door hannabelgje
#3471389
Vannacht wakker geworden van pijn in mijn duim. Ik hoop op een simpele gewrichtsontsteking en geen bacteriële infectie van een Bob gaatje. Hij is wat dik ook. We gaan het zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471393
hannabelgje schreef: vr 10 mei 2024, 08:22 Vannacht wakker geworden van pijn in mijn duim. Ik hoop op een simpele gewrichtsontsteking en geen bacteriële infectie van een Bob gaatje. Hij is wat dik ook. We gaan het zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O dat klinkt niet fijn. Klopt het ook? Heb je er al iets opgedaan?
Sterkte met de pijn :)
Door hannabelgje
#3471395
kiara schreef: O dat klinkt niet fijn. Klopt het ook? Heb je er al iets opgedaan?
Sterkte met de pijn :)
Echt kloppen niet gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471396
hannabelgje schreef: vr 10 mei 2024, 09:15 Echt kloppen niet gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O gelukkig maar want dan is het ontstoken
Heb ik altijd.
Doe er dan trekzalf of honing zalf op
Misschien sowieso idee om honing zalf erop te doen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471405
hannabelgje schreef: vr 10 mei 2024, 08:22 Vannacht wakker geworden van pijn in mijn duim. Ik hoop op een simpele gewrichtsontsteking en geen bacteriële infectie van een Bob gaatje. Hij is wat dik ook. We gaan het zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh dat heb ik ook gehad met Lemmy. Oppassen goed ontsmetten. Ik had een klein krasje langs mijn nagelriem, dacht och. Dag erna minimaal 2 x zo dikke mega rode vinger......
Ik heb het met veel pijn opengeduwd en alsnog heel goed ontsmet een paar keer, toen ging het wel weer.
Door MillyMol
#3471560
Mijn lieve vriendin is begin deze week overleden. Ik ben er verdrietig van, maar ook heel blij dat ik mijn intuïtie gevolgd heb en mijn bezoek met een maand vervroegd heb.
Nu hebben we nog samen kunnen lachen en huilen en goed afscheid kunnen nemen. Ze had zich echt opgeladen ervoor.
Het ging toch nog onverwacht snel daarna: slechts 12 dagen zaten er tussen onze laatste ontmoeting en haar overlijden. Op haar voorwaarden en haar manier, zoals ze het kort na haar diagnose zelf al geregeld en besproken had.

Dat ze moge rusten in vrede.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3471563
Wat fijn dat jullie nog op deze manier afscheid hebben kunnen nemen.
Heel veel sterkte met het missen van je lieve vriendin. :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3471567
Wat fijn dat jullie nog tijd samen hadden.

Sterkte met het verlies van je vriendin. Ik hoop dat je vele mooie herinneringen hebt om troost uit te putten. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door