Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3427962
Eigenlijk vind ik het gezond dat je het kunt voelen ipv negeren, gezien de geschiedenis die je vertelt. Maar het is wel veel kutter.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3427963
Ik zou het melden. Je weet tijdstip en locatie en elk station hangt vol met camera's. Als het een figuur is die daar regelmatig loopt kennen ze 'm vast en kunnen ze het in de gaten houden.

Verder sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427965
eelke schreef: di 15 jun 2021, 17:39 Eigenlijk vind ik het gezond dat je het kunt voelen ipv negeren, gezien de geschiedenis die je vertelt. Maar het is wel veel kutter.
Ja dat is idd heel veel kutter. En het bizarre is dat ik hiervan (of van de laatste x aanranding) dan me zo naar voel en mijn nare jeugd gewoon gevoelloos is. En dat is direct ook verwarrend, want waarom zou ik me druk maken om dit voorval als vroeger echt erger was. Ik ben gewoon vreemd. ;)
pluk schreef:Ik zou het melden.
Mm, nee. Dat heeft in mijn ervaring geen enkele zin. Men doet er geen reet mee en zal de beelden ook niet bekijken. Heb net iets teveel nonchalance en victim blaming meegemaakt om dit soort dingen te melden.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3427973
sam28 schreef: di 15 jun 2021, 17:36 Ik geloof dat ik er zo'n last van heb omdat ik stelselmatig en ernstig in mijn jeugd het een en ander heb mee gemaakt. Mijn lijf is nooit van mij geweest. En zo af en toe word ik met de realiteit geconfronteerd dat er nog steeds kerels zijn die zomaar aan me zitten.

Eerder gebeurde dit heel regelmatig, kon ik het dan ook beter negeren, maar ik heb er nu steeds meer last van als het weer gebeurd.
Het aanstaren, gore gebaren, ongewenst aanraken, aanranden. Ik had gehoopt dat het minder werd als ik ouder zou worden. Helaas.
Het is wel verminderd sinds ik op mn 28e ben gaan kickboksen maar nog steeds gebeurd het teveel.
Ik weet hoe het komt meid.. :-*
Net daarom vind ik het zo erg voor je. Ookal is het iets dat nu bij je hoort, dat deel van je is, je bent er niet mee geboren. Het is iets dat je is aangedaan.
Je weet ook dat ik dat meer dan de meeste anderen begrijp. ;)
En net daarom gaat het me ook aan het hart. :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3427974
sam28 schreef: di 15 jun 2021, 18:01 Ja dat is idd heel veel kutter. En het bizarre is dat ik hiervan (of van de laatste x aanranding) dan me zo naar voel en mijn nare jeugd gewoon gevoelloos is. En dat is direct ook verwarrend, want waarom zou ik me druk maken om dit voorval als vroeger echt erger was. Ik ben gewoon vreemd. ;)


Mm, nee. Dat heeft in mijn ervaring geen enkele zin. Men doet er geen reet mee en zal de beelden ook niet bekijken. Heb net iets teveel nonchalance en victim blaming meegemaakt om dit soort dingen te melden.
Nee! Dat is helemaal niet gek!
Ik heb dat ook, precies zo.
De gevoelens die ik nu of jaren geleden bij de herinneringen heb of had zijn niet de gevoelens van op het moment zelf maar van achteraf. Want op het moment zelf was ik er niet bij. Of zo leek het...
Het bij mij ook erger geworden tot zo'n 10 jaar na de feiten. Daarna gelukkig afgenomen. Maar dat is zonder twijfel voor een heel groot deel gelegen aan mijn liefdespartner en de fantastische relatie die ik daarmee heb. En ik was ook gewoon far less 'damaged' to begin with. Ik wil mijn ervaringen niet minimaliseren, maar de jouwe zijn veel erger. Vooral emotioneel. En de gevolgen voor jou, op jouw persoon dus ook. En daar herstel je niet zomaar van. Maar dat vind ik dus heel pijnlijk en oneerlijk. Dat je daar zoveel last van houdt.
Want ook bij mij is het een deel van mij, maar niet eentje waar ik nog vaak last van heb. Behalve dan dat ik extra met jou meeleef. :-*

Ik ben trouwens ook furieuzer als ik hiermee in aanraking kom dat het bij anderen gebeurt. Ik kan er niet meer tegen.
Terwijl ik voor mezelf toen nauwelijks opkwam. Wel voor m'n zussen. Zo is het gestopt. Ik heb het gestopt, voor m'n zussen.
Maar als ik er nu nog mee in aanraking kom, dat het een ander aangedaan wordt, sta ik nauwelijks voor mezelf in.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427983
pearlsofpassion schreef:Ik heb het gestopt,
Wat goed dat je dat hebt kunnen doen.
Ik weet idd nog wat je erover schreef. :bigarmhug:
pearlsofpassion schreef: Want op het moment zelf was ik er niet bij.
Dat klopt voor mij ook. Daarom heb ik ook zo ontzettend weinig herinneringen aan het gebeurde en zit ik voornamelijk met de gevolgen. :(

Gelukkig was ik wat tot rust gekomen en heb ik redelijk geslapen.
Het gaat wel weer. :-* :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3427986
Luis is gisterenavond weer aangevallen. Aan de eigen achterdeur.
Investeer je een fortuin in een schrikdraad afsluiting en is er gewoon 1 kater, vermoeden we, die daar doorheen gaat, enkel om hem te pakken. Nooit overdag natuurlijk, maar als hij in het donker durft buiten zijn, altijd, lijkt het. :'(
Hij mankt weer... :-\ Mijn lieve arme Luis. Hij wordt altijd gewoon vol in de vlucht keihard gepakt. :'(

Ik zit nu in de richting van prikkeldraad te denken.. :-X Want ja, sorry, maar ik wens die kat nu hele erge verwondingen toe! >:(
Das natuurlijk niet de reden, maar ik wil hem wel uit de tuin houden!
Door hannabelgje
#3427987
Dat is niet grappig zeg. Kun je hem in het donker niet binnen houden? Hier mogen ze overdag naar buiten in de ren en als het donker wordt moeten ze naar binnen. Dan worden de spitsmuizen actief en die zijn te nuttig om dood te laten maken door mijn katten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door - pien -
#3427989
sam28 schreef: di 15 jun 2021, 16:55 Beterschapvoor hem PoP!!!


Eigen klaag.
Zit ik vanmiddag op mn hurken een verjaardagskaartje te schrijven op het station hoor ik vanachter iemand aan komen sloffen. Er was ruimte genoeg en helemaal niet druk dus ik keek even op omdat hij dichtbij was. Daarna gewoon door gegaan met mijn kaartje. Een paar seconden later voel ik zo zijn voet onder mijn billen door gaan.
Ik schreeuwde nog HEE! maar hij negeerde me totaal, slofte verder en was verdwenen toen ik weer opkeek.
Bah, heel ranzig. En nu thuis ben ik vreselijk boos en naar. :-\
Getverdemme >:( >:( >:(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3427990
hannabelgje schreef: wo 16 jun 2021, 08:30 Dat is niet grappig zeg. Kun je hem in het donker niet binnen houden? Hier mogen ze overdag naar buiten in de ren en als het donker wordt moeten ze naar binnen. Dan worden de spitsmuizen actief en die zijn te nuttig om dood te laten maken door mijn katten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ja 's nachts blijven ze ook binnen. Om die reden, want eigenlijk zou dat niet hoeven..
Maar nu was het nog maar pas donker. Meneer was nog wakker en dan mogen ze nog in en uit lopen. Het is ook het moment om het huis wat te luchten met die warmte hé, en we hebben nog geen hordeur, dus kunnen de katten er nog uit. Op zich zou dat ook geen probleem mogen zijn hé.

Wat me ook verontrust is dat die schrikdraad ook verondersteld wordt de vossen tegen te houden. Ivm de kippen en konijnen.
Volgens internet zou dat werken.
Maar hoe betrouwbaar is dat als zelfs een kat er doorheen gaat gewoon om mijn kat te pakken. Doet een vos met honger dat dan niet? :-\
Door eelke
#3427991
Een kat moet wel 'aarde maken' om een schok te krijgen toch? Dus het hangt er maar net vanaf hoe je je schrikdraad spant?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3427992
eelke schreef: wo 16 jun 2021, 11:00 Een kat moet wel 'aarde maken' om een schok te krijgen toch? Dus het hangt er maar net vanaf hoe je je schrikdraad spant?
Precies! Dat wilde ik juist zeggen. Het komt heel nauw. Als wij iets binnen of buiten wilden houden, spanden wij altijd op een kleine afstand 2 draden (of rijen draden) achter elkaar. Dat werpt een aardige baricade op. Maar 100% is het nooit.
Door Too
#3428002
:rant: :rant: :wall: :tickedoff:

Zo dat lucht lekker op
Soms is het volslagen onbegerip van instanties net wat teveel...
" .. dat kan natuurlijk niet haha .. -insert een geïrriteerde, slecht verborgen zucht- .. U snapt toch zelf ook wel dat dat zo niet werkt"


Nu s kijken wie ik t rest aan de lijn krijg.. het kastje of de muur
Door Too
#3428004
Doranto schreef: wo 16 jun 2021, 11:40 Precies! Dat wilde ik juist zeggen. Het komt heel nauw. Als wij iets binnen of buiten wilden houden, spanden wij altijd op een kleine afstand 2 draden (of rijen draden) achter elkaar. Dat werpt een aardige baricade op. Maar 100% is het nooit.
Mijn IJslandse tutje maalde wat dat betreft nergens om... dikke bos manen onder de draad en dan op de knietjes overal onderdoor en als ze weer terug naar de kudde wilde snapte ze er ineens niks meer van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door