Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392550
Stomme kleine klaag: moet morgen weer aan het werk, na 2 weken vakantie :D ... maar school heeft studie ochtend, dus mag later beginnen ;D ....
Dochterlief gaat voor het eerst met krukken naar school, dus vanaf morgen 4 weken lang taxichauffeur spelen (ook naar fysio etc) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392555
Hier ook weer werken morgen, na 2 heerlijke weken van rustig aan doen.
Best een beetje balen, maar ik ben tegelijkertijd ook heel blij met mijn baan, dus we gaan morgen weer lekker aan de slag :)
Het uitslapen ga ik wel heel erg missen ::)
Door Siberienne
#3392557
Ik ga het rijden zonder file missen. Dat was wel zaaaaaalig in de vakantie. Ik blijf deze week maar weer overnachten, anders is het bijna geen doen... zal blij zijn als het weer wat langer licht wordt!
Door eelke
#3392558
Bwehhh, hier ook weer werken na 3 (!) weken vakantie, en het was nog niet genoeg! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392559
Klaagjes erbij: heb hoogstwaarschijnlijk bronchitis. En een super drukke week. En mijn eerste mailtje van het jaar was een klacht ::)
Bleh...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3392560
Kim_S schreef: ma 06 jan 2020, 08:57 Klaagjes erbij: heb hoogstwaarschijnlijk bronchitis. En een super drukke week. En mijn eerste mailtje van het jaar was een klacht ::)
Bleh...
Ach jeetje.. Waarom werk je dan en ben je niet ziek thuis?
Beterschap.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392561
sam28 schreef: ma 06 jan 2020, 09:07 Ach jeetje.. Waarom werk je dan en ben je niet ziek thuis?
Beterschap.
Hele goede vraag!

Heb vandaag een thuiswerkdag, dus dat is prima te doen.
Vanaf morgen de hele week internationale sales meeting, die is maar 1x per jaar, en wil ik eigenlijk niet missen. Dus vandaag nog maar even rustig aan doen.
Door Siberienne
#3392564
Kim_S schreef: ma 06 jan 2020, 10:17 Hele goede vraag!

Heb vandaag een thuiswerkdag, dus dat is prima te doen.
Vanaf morgen de hele week internationale sales meeting, die is maar 1x per jaar, en wil ik eigenlijk niet missen. Dus vandaag nog maar even rustig aan doen.
En aansluitend aan die sale meeting gaat de griep epidemie echt beginnen? Ziek is ziek hè Kim! Niet allemaal andere mensen aan gaan steken ;) ;)

Maar hopelijk voelt het morgen beter voor je.

Ik mag morgen weer naar het werk, vandaag nog vrij.
Ik heb een grappige klaag: met Shadow aan het spelen in de tuin (ja, na 2,5 uur wandelen sta je als husky nog steeds te stuiteren ...), gooi ik ontzettend onhandig die bal met handvat de tuin uit de oprit op. Pfffff gelukkig niemand die het ziet - dacht ik. Staat net toevallig de buurman daar bij zijn auto en krijgt hij dat ding zowat op zijn kop :P.....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3392566
Siberienne schreef: ma 06 jan 2020, 11:14 En aansluitend aan die sale meeting gaat de griep epidemie echt beginnen? Ziek is ziek hè Kim! Niet allemaal andere mensen aan gaan steken ;) ;)

Maar hopelijk voelt het morgen beter voor je.

Ik mag morgen weer naar het werk, vandaag nog vrij.
Ik heb een grappige klaag: met Shadow aan het spelen in de tuin (ja, na 2,5 uur wandelen sta je als husky nog steeds te stuiteren ...), gooi ik ontzettend onhandig die bal met handvat de tuin uit de oprit op. Pfffff gelukkig niemand die het ziet - dacht ik. Staat net toevallig de buurman daar bij zijn auto en krijgt hij dat ding zowat op zijn kop :P.....
Ik kreeg al het verzoek van mijn collega's om een mondkapje met HEPA filter te dragen :P
Komt vast goed, na een week ben ik vast niet meer besmettelijk ;)

Dat gooien had mij ook kunnen gebeuren ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392574
Mmmm, pfff..... lekker z’on 1ste dag... staan we met zn 2en ipv 3en....rest vd week krap ivm ziekenhuisafspraken, dus collega belt manager... uhhhh.... we staan rest week ook met zn 2en... gaat niet...
onverwachts moet ik jongste toch echt van school halen... collega staat 15 min alleen met als gevolg dat we 10 slagen in de rondte moeten draaien om het bij te houden.... en nog lopen we achter....
nu al pijn overal en nog 3 dg te gaan.... :-\
Laatst gewijzigd door CindyMayella op di 07 jan 2020, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#3392578
hannabelgje schreef: zo 05 jan 2020, 16:36 Zoë is ook nog steeds niet geland. Buiten heel kort lontje en schrikt van alles. Binnen ook overgevoelig. Als ik iets uit mijn handen laat vallen, springt ze een meter de lucht in. Zo jammer dit. Vandaag een zeer prikkelarme rustdag ingelast. Geen lange wandelingen maar op de bank hangen en poep en plas rondjes op het maisveld achter de tuin. Ik geloof niet dat ze er een probleem mee heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Knuffel voor Zoë!

Siberienne schreef: zo 05 jan 2020, 17:10 Ik vind het zo sneu voor jullie bange hondjes...
Heb je ooit Puur Tranquil geprobeerd? Spot is niet bang van vuurwerk maar sinds ik dit gebruik in andere opzichten wel een stuk minder prikkel gevoelig.
Sterkte voor jullie dames!
Bedankt voor de tip!
Ga ik onthouden voor volgend jaar.
Voor nu doen we 's avonds geen wandelingen, want dan zijn er nog knallen.
En wat Hanna ook al zegt, niets laten vallen..

Vanmiddag hebben ze lekker in het bos gelopen en bij knallen in de verte (vuurwerk of jagers, dat weet ik niet) koekjes gekregen. Ging grotendeels goed :)


@Kim: beterschap!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3392867
Luis had op 1 of andere manier in zijn ontlasting gaan zitten (of gevallen :-\ weet niet hoe hij het gedaan heeft) en z'n billen hingen vol. Overal waar hij ging zitten liet hij vlekken achter en hij ging zich niet zelf schoonmaken (wat ik begrijp).
Dus moest hij zich onder z'n staart laten wassen.
Horror!
Want als hij bang is gaat die staart natuurlijk net stijf tegen z'n buik aan... En daar moest ik net onder poetsen. En dan nog met WATER! :o

Hij is wel heel flink en braaf geweest, mij niet gekrabt of gebeten, alleen proberen wegkomen en me daarmee wel een paar krassen op m'n arm bezorgd, maar das niets. Maar hij vocht om weg te komen dus moest ik hem bij z'n nekvel vasthouden. :'(
Hij wilde wel de berg koekjes achteraf en bleef zelfs nog even knuffelen, dus niet heel kwaad op me. Maar hij zal me nu wel een paar dagen wat meer mijden of wantrouwig zijn. :(
Tis zo zielig dat ik hem iets moest aandoen dat hij duidelijk vreselijk vond...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392878
Sinds ik (wéér) gestopt ben met de pil (werd toch ongesteld ondanks GEEN stopweek en ik bleef er in door de AB kuur), heb ik weer ontzettende last van de overgang.... vooral de opvliegers en mn gewicht :-\ .... nu heb ik van Dr Vogel Famosan Contour, gewichtsbeheersing gekocht.... helpt om op gewicht te blijven en tegen opvliegers....
Heb meerdere merken voorbij zien komen en een aardig prijsje :-[ .... iemand ervaring met zoiets misschien????
Door frodo quin
#3392914
pearlsofpassion schreef: za 11 jan 2020, 11:38 Luis had op 1 of andere manier in zijn ontlasting gaan zitten (of gevallen :-\ weet niet hoe hij het gedaan heeft) en z'n billen hingen vol. Overal waar hij ging zitten liet hij vlekken achter en hij ging zich niet zelf schoonmaken (wat ik begrijp).
Dus moest hij zich onder z'n staart laten wassen.
Horror!
Want als hij bang is gaat die staart natuurlijk net stijf tegen z'n buik aan... En daar moest ik net onder poetsen. En dan nog met WATER! :o

Hij is wel heel flink en braaf geweest, mij niet gekrabt of gebeten, alleen proberen wegkomen en me daarmee wel een paar krassen op m'n arm bezorgd, maar das niets. Maar hij vocht om weg te komen dus moest ik hem bij z'n nekvel vasthouden. :'(
Hij wilde wel de berg koekjes achteraf en bleef zelfs nog even knuffelen, dus niet heel kwaad op me. Maar hij zal me nu wel een paar dagen wat meer mijden of wantrouwig zijn. :(
Tis zo zielig dat ik hem iets moest aandoen dat hij duidelijk vreselijk vond...
Arme Luis. Rot om je dier bang te moeten maken of pijn te moeten doen hé. Ik heb ook al vaak met natte wangen wonden verzorgd.
Door frodo quin
#3392915
CindyMayella schreef: za 11 jan 2020, 16:33 Sinds ik (wéér) gestopt ben met de pil (werd toch ongesteld ondanks GEEN stopweek en ik bleef er in door de AB kuur), heb ik weer ontzettende last van de overgang.... vooral de opvliegers en mn gewicht :-\ .... nu heb ik van Dr Vogel Famosan Contour, gewichtsbeheersing gekocht.... helpt om op gewicht te blijven en tegen opvliegers....
Heb meerdere merken voorbij zien komen en een aardig prijsje :-[ .... iemand ervaring met zoiets misschien????
Gelukkig niet ne als alles goed is nog lang niet, maar veel sterkte ermee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door