Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3406453
Shadow is bij de trimmer geweest vandaag om te ontwollen. Zijn vacht is heerlijk zacht en schoon en mooi diep zwart wat een chemisch zoet luchtje hangt er om hem heen. Yuk. Dat moet hij zelf toch ook goor vinden.... ik ga bijna over mijn nek als ik hem aai....
tips iemand?
Door Siberienne
#3406455
Kim_S schreef: di 07 jul 2020, 21:19 Een baggersloot? :P
Als ik nou echt wil dat ‘ie me de komende weken niet meer aankijkt moet ik hem in de sloot droppen. Maar verder een prima tip ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3406457
Leuk, een hus met smetvrees :biggrin2:

Wassen met ketchup werkt tegen luchtjes. Maar dat lijkt me wat overdreven na zijn spa-behandeling vandaag ::)

Ik heb geen idee eigenlijk...
Door Siberienne
#3406459
Kim_S schreef: di 07 jul 2020, 21:39 Leuk, een hus met smetvrees :biggrin2:

Wassen met ketchup werkt tegen luchtjes. Maar dat lijkt me wat overdreven na zijn spa-behandeling vandaag ::)

Ik heb geen idee eigenlijk...
Die van mij lopen in de regen zelfs om de plassen heen. Tenzij ze het heul warm hebben, dan willen er nog wel eens pootjes nat worden. En dan is het eerste wat ze doen na de boswandeling ‘pootjes poetsen’. Water is leuk in bevroren vorm, zoals sneeuw zwemmen. (#dewareredenachteronzeemigratie)

Morgen regent het, misschien spoelt het er dan wat uit,
Gebruikersavatar
Door pike
#3406460
Ik heb alleen een tip voor de volgende keer: Géén luchtje erop laten doen!!! Ik kan me nog goed herinneren dat ik Pike na zijn eerste trimbeurt ophaalde en zowat over mijn nek ging in de auto. Wie bedenkt zoiets? Pike wist er wel raad mee. Lekker in het park in de grote vijver snorkelen, daarna rollen door de bagger en vervolgens door het zand. Daar knapt een hond van op ;D
Door Siberienne
#3406464
pike schreef: di 07 jul 2020, 22:09 Ik heb alleen een tip voor de volgende keer: Géén luchtje erop laten doen!!! Ik kan me nog goed herinneren dat ik Pike na zijn eerste trimbeurt ophaalde en zowat over mijn nek ging in de auto. Wie bedenkt zoiets? Pike wist er wel raad mee. Lekker in het park in de grote vijver snorkelen, daarna rollen door de bagger en vervolgens door het zand. Daar knapt een hond van op ;D
Ja dit was eerste en laatste keer - omdat we gaan emigreren. ;) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3406468
Siberienne schreef: di 07 jul 2020, 21:15 Shadow is bij de trimmer geweest vandaag om te ontwollen. Zijn vacht is heerlijk zacht en schoon en mooi diep zwart wat een chemisch zoet luchtje hangt er om hem heen. Yuk. Dat moet hij zelf toch ook goor vinden.... ik ga bijna over mijn nek als ik hem aai....
tips iemand?

Iets van natuurazijn in huis?
Dan daarmee op een washandje de vacht afstrijken.....het zure zal de chemische geur als het goed is grotendeels doen verdwijnen
Gebruikersavatar
Door pike
#3406471
Siberienne schreef: di 07 jul 2020, 22:30 Ja dit was eerste en laatste keer - omdat we gaan emigreren. ;) :biggrin2:
Hoeft hij in Noorlandië dan niet ontwolt? Of doe je dat dan zelf?
Door Siberienne
#3406474
Ina schreef: di 07 jul 2020, 23:15 Iets van natuurazijn in huis?
Dan daarmee op een washandje de vacht afstrijken.....het zure zal de chemische geur als het goed is grotendeels doen verdwijnen
Oh ja heb ik wel, thanks!
Door Siberienne
#3406475
pike schreef: wo 08 jul 2020, 00:05 Hoeft hij in Noorlandië dan niet ontwolt? Of doe je dat dan zelf?
Ja ik hoop het dan zelf weer te doen. Tuin hier is klein en alle haren waaien naar de buren en die maakten bezwaar daartegen ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3406488
Siberienne schreef: wo 08 jul 2020, 07:01 Ja ik hoop het dan zelf weer te doen. Tuin hier is klein en alle haren waaien naar de buren en die maakten bezwaar daartegen ;)
Joh! Wat gek ::)

Hoe lang zijn ze nog je buren? :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3406489
Siberienne schreef: wo 08 jul 2020, 07:01 Ja ik hoop het dan zelf weer te doen. Tuin hier is klein en alle haren waaien naar de buren en die maakten bezwaar daartegen ;)
Nou dat kan ook echt niet hoor. Wat een asociaal volk zijn jullie ::)

Is het inmiddels beter met het luchtje?
Door - pien -
#3406497
Siberienne schreef: di 07 jul 2020, 21:15 Shadow is bij de trimmer geweest vandaag om te ontwollen. Zijn vacht is heerlijk zacht en schoon en mooi diep zwart wat een chemisch zoet luchtje hangt er om hem heen. Yuk. Dat moet hij zelf toch ook goor vinden.... ik ga bijna over mijn nek als ik hem aai....
tips iemand?
Neee, dat is echt goor!
Is het gelukt om het wat minder te laten ruiken?

Hier lekt de koffiemasjien weer...(Jura C5 van 10 jaar oud)...
Zal die toch aan z'n endje zijn?
Meneer gaat 'm vrijdag of 't weekend even opereren en kijken of er nog iets kan met een ringetje vervangen of zo.
Ik til af en toe even de voorkant op en haal er dan een handdoekje onderdoor...maar elke keer ligt er weer wat.
Nah, 10 jaar is een mooie leeftijd maar langer meegaan zou fijn zijn :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3406503
Inmiddels zit ik op 1,5 dag niet kunnen werken door inlogproblemen ::) gistermiddag hemel en aarde bewogen dat ik even op kantoor kon komen (lastig ivm corona) en toen had ik het einde dag werkend. Was het vanmorgen opnieuw stuk. Kreeg ik de vraag of ik weer even naar kantoor kon komen. Maandag is de dag dat ik op kantoor mag zijn en uiteindelijk kan hij het nu toch op afstand regelen ::) geloof dat ik bij volgend telefoongesprek maar ga hoesten waardoor ik niet naar kantoor mag komen want dan kan het ineens wel op afstand....... >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door