Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3379136
Oh, Bah Sibrienne... En allemaal van die gladjakkers in pak die dan dure woorden gebruiken... :-\

Lange klaag: Vroegûh gebruikte ik de Hema-fotobladen, toen kreeg Hema ruzie met de albelli, want blijkbaar was het hun software... Omdat ik wel fotobladen wilde, overgestapt naar de albelli, zijn de foto-bladen niet meer beschikbaar... :boo:
En er was toen een hele rel ontstaan bij Hema toendertijd, die hebben toen iedereen nog een halfjaar gegeven om het product 'af te maken' en te bestellen, maar dat zit er bij Albelli niet in... >:(
Door Siberienne
#3379144
Fenixjuh schreef:Oh, Bah Sibrienne... En allemaal van die gladjakkers in pak die dan dure woorden gebruiken... :-\

Lange klaag: Vroegûh gebruikte ik de Hema-fotobladen, toen kreeg Hema ruzie met de albelli, want blijkbaar was het hun software... Omdat ik wel fotobladen wilde, overgestapt naar de albelli, zijn de foto-bladen niet meer beschikbaar... :boo:
En er was toen een hele rel ontstaan bij Hema toendertijd, die hebben toen iedereen nog een halfjaar gegeven om het product 'af te maken' en te bestellen, maar dat zit er bij Albelli niet in... >:(

he bah, die had ik ook, die Albelli fotobladen....
Door eelke
#3379389
Ik kan nergens meer fatsoenlijk lopen. In het bos niet want dazen en rothonden. Mijn lievelingspad in de wijk niet want eikenprocessierupsen. En nu de grasstrook ook al niet want volgens mij plast daar een loopse teef want ik kom daar niet meer weg.

Zucht.

Ik hoop dat het morgen weer regent. Dan durf ik het bos wel in ::)
Door Too
#3379407
eelke schreef:Ik kan nergens meer fatsoenlijk lopen. In het bos niet want dazen en rothonden. Mijn lievelingspad in de wijk niet want eikenprocessierupsen. En nu de grasstrook ook al niet want volgens mij plast daar een loopse teef want ik kom daar niet meer weg.

Zucht.

Ik hoop dat het morgen weer regent. Dan durf ik het bos wel in ::)
Regendansje ? :rain: :band: :rain:
Door Too
#3379408
Too schreef:Sorry poes... :sorry:
Kattenbak grit met een smaakje wat is dát smerig

Ennnn gelijk op afgerekend...
plakkerd die niet loslaat daar trek je mooie sporen mee én iemand die eindeloos bleef harken om een uur of 5
De boodschap is duidelijk :nono2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379418
eelke schreef:Ik kan nergens meer fatsoenlijk lopen. In het bos niet want dazen en rothonden. Mijn lievelingspad in de wijk niet want eikenprocessierupsen. En nu de grasstrook ook al niet want volgens mij plast daar een loopse teef want ik kom daar niet meer weg.

Zucht.

Ik hoop dat het morgen weer regent. Dan durf ik het bos wel in ::)
Ok onder de bomen: of processierups en/of dazen. Dus dan maar in de volle zon met eh 1000 grasaren ....
:-\ Tis hier dus zo, vanochtend rupsen gespot.
Wordt volgende week helemaal leuk. Misschien moet ik maar snachts gaan wandelen ;D tussen de grasaren dan.
Door - pien -
#3379419
In mijn 'boom' (eigenlijk een hele grote struik, een sleedoorn) zaten eerst mussen...die verdwenen (al jaren geleden), toen veel meesjes, nu zitten er elke dag wel eksters ruzie te maken...van de week lag er een (best groot) jong ekstertje in het gras...
Het is niet het meest fijne geluid, die eksters...heb liever mussen of meesjes of merels of spreeuwen...
Hoe zorg ik dat die kluteksters een boom verderop gaan zitten >:(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3379421
Too schreef:Ennnn gelijk op afgerekend...
plakkerd die niet loslaat daar trek je mooie sporen mee én iemand die eindeloos bleef harken om een uur of 5
De boodschap is duidelijk :nono2:
;D

Sorry, ik geef poes gelijk. :P :-[
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3379737
Kreeg net een mailtje van de gemeente dat mijn huishoudelijke hulp m.i.v. volgende week niet meer komt omdat ik me 'onbehoorlijk gedraag'.
Ze is vanmiddag nog geweest en we hebben het altijd heel gezellig. Ze is vrolijk en we kletsen....

Ik kán me niet eens onbehoorlijk gedragen!?

Wat moet ik hier nou mee!?
Ik kan veel hebben en je kan altijd overal over praten met mij, maar dit .....
Tegen mij gezellig doen en dan achter mijn rug om zeggen dat ik me onbehoorlijk gedraag. Dat voelt niet prettig. :(


Ik heb een zak chips gekocht en die ben ik nu gezellig aan het leegeten. :P
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3379739
Border Bandit schreef:Kreeg net een mailtje van de gemeente dat mijn huishoudelijke hulp m.i.v. volgende week niet meer komt omdat ik me 'onbehoorlijk gedraag'.
Ze is vanmiddag nog geweest en we hebben het altijd heel gezellig. Ze is vrolijk en we kletsen....

Ik kán me niet eens onbehoorlijk gedragen!?

Wat moet ik hier nou mee!?
Ik kan veel hebben en je kan altijd overal over praten met mij, maar dit .....
Tegen mij gezellig doen en dan achter mijn rug om zeggen dat ik me onbehoorlijk gedraag. Dat voelt niet prettig. :(


Ik heb een zak chips gekocht en die ben ik nu gezellig aan het leegeten. :P
Ik zou toch wat uitleg willen hebben....
Komt ze nog? Of kun je anders contact opnemen met degene die de brief verstuurd heeft?
Want dit is zo wel heel stom.... en ik zou meer dan 1 zak chips nodig hebben!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3379741
Dank je wel!

Ik wil ook graag weten waar dit vandaan komt en wat ik dan toch verkeerd gedaan heb.

Ik heb meteen gebeld met de gemeente, de planner én de hulp, maar die zitten allemaal bij KPN. :(
Die eerste twee heb ik een mailtje gestuurd. De telefoon van mijn hulp deed het net weer, maar ze nam niet op.
Tja, die voelt nattigheid natuurlijk....

Ze hoort woensdag weer te komen, maar ik vertrouw haar nu niet meer zo. Misschien zegt ze wel af, bang om uitleg te moeten geven.

Probleem is, dat ik nu via een PGB aan een huishoudelijke hulp moet zien te komen en ik nauwelijks mensen ken.

Haha, ik moest wel lachen om je opmerking dat jij wel meer dan 1 zak chips nodig zal hebben. ;D Bedankt.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3379747
Border Bandit schreef:Dank je wel!

Ik wil ook graag weten waar dit vandaan komt en wat ik dan toch verkeerd gedaan heb.

Ik heb meteen gebeld met de gemeente, de planner én de hulp, maar die zitten allemaal bij KPN. :(
Die eerste twee heb ik een mailtje gestuurd. De telefoon van mijn hulp deed het net weer, maar ze nam niet op.
Tja, die voelt nattigheid natuurlijk....

Ze hoort woensdag weer te komen, maar ik vertrouw haar nu niet meer zo. Misschien zegt ze wel af, bang om uitleg te moeten geven.

Probleem is, dat ik nu via een PGB aan een huishoudelijke hulp moet zien te komen en ik nauwelijks mensen ken.

Haha, ik moest wel lachen om je opmerking dat jij wel meer dan 1 zak chips nodig zal hebben. ;D Bedankt.
Succes! Ik hoop echt dat je antwoorden krijgt! En dat je ook iemand weer kunt vinden.
En eerlijk; ik zou niet alleen chips eten haha, koeken, chocola en cola!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3379754
constance.blokzijl schreef:Succes! Ik hoop echt dat je antwoorden krijgt! En dat je ook iemand weer kunt vinden.
En eerlijk; ik zou niet alleen chips eten haha, koeken, chocola en cola!
Ik ben overgestapt op de M&M's. ;)

Morgen ga ik bellen. Ik vind het ook raar dat de planning geen contact met mij opneemt. Elk verhaal heeft twee kanten.
Het houd me wel bezig. Het voelt gewoon oneerlijk en ik heb, voor zover ik na kan gaan, niks verkeerd gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door