Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3208760
MarijeEnBoomer schreef:Ik wacht nog steeds op de bezorging van m'n shirt!
Die van u heeft bijzonder afwijkende maten. De werkwijze deze te fabriceren moet nog in het Chinees worden vertaald, helaas.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3208769
Pfff en nu ben ik moe, heb ik wel slaap ::)
Nou dan zal ik vannacht wel goed slapen ;D :-[
Zal wel aan het mooie weer gelegen hebben, ontwaakt uit mijn winterslaap, helaas wel 3 uur snachts .... ::)

Geen wit t-shirt he, staat me niet
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3208771
Nee nee, het shirt dat u heeft opgegeven vannacht, is - zoals besteld - licht zalmroze. Lijkt me bijzonder passend, niet? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3208821
-Saskia- schreef:Nee nee, het shirt dat u heeft opgegeven vannacht, is - zoals besteld - licht zalmroze. Lijkt me bijzonder passend, niet? :biggrin2:

Licht zalmroze? nee dat had ik niet opgegeven.
Bij deze wil ik graag mijn beklag doen :biggrin2:
Door rosmin
#3208832
Na 2 weken nog steeds snipverkouden en volle bijholtes... grrrr >:(

1 pluspuntje, koorts is weg
Door - pien -
#3208852
Heb ik m'n ene contactlens ingedaan vanmorgen, zit 'ie niet helemaal lekker, wrijf een béétje langs m'n oog...zie ik ineens maar de helft....
Ik denk nog 'hij zit vast scheef' maar bij controle in het spiegeltje was 'ie niet te vinden, dus die ligt ergens onderweg van boven naar beneden, niet meer te vinden, ik ga niet eens zoeken...
Toen heb ik maar een ouwe opgeduikeld, dat is een beetje verbetering maar het blijft erg wazig ;D
Ik moet waarschijnlijk toch binnenkort voor een staaroperatie (de 2e al, als relatief jonkie :P ) dus dan heb ik geen (nieuwe) contactlens meer nodig :groupwave2:
Door eelke
#3208859
Zit je lekker een beetje door facebook te scrollen, ineens een mega grote foto van een flats placenta :puke:
Door Lil
#3208870
eelke schreef:Zit je lekker een beetje door facebook te scrollen, ineens een mega grote foto van een flats placenta :puke:
Ieuwwww
Gebruikersavatar
Door Dian
#3208873
- pien - schreef:Heb ik m'n ene contactlens ingedaan vanmorgen, zit 'ie niet helemaal lekker, wrijf een béétje langs m'n oog...zie ik ineens maar de helft....
Ik denk nog 'hij zit vast scheef' maar bij controle in het spiegeltje was 'ie niet te vinden, dus die ligt ergens onderweg van boven naar beneden, niet meer te vinden, ik ga niet eens zoeken...
Toen heb ik maar een ouwe opgeduikeld, dat is een beetje verbetering maar het blijft erg wazig ;D
Ik moet waarschijnlijk toch binnenkort voor een staaroperatie (de 2e al, als relatief jonkie :P ) dus dan heb ik geen (nieuwe) contactlens meer nodig :groupwave2:
Ach mijn 1e staaroperatie was ook toen ik net 40 was :P Kadootje van de prednison die ik echt moet gebruiken, heb 2x geprobeerd om af te bouwen, maar dan kan ik niet meer lopen............ en voor een eventuele staaroperatie aan mijn andere oog hoef ik het niet te laten, daar is het al te laat voor.......... Heb nu dus een dure bril, want door de staaroperatie heb ik nu ook een leesbril nodig...... toch maar voor Varilux gegaan, geen spijt van, heb geen moment moeite gehad met die bril, alleen ze zijn zo verrekte duur die glazen :( :P
Door Lil
#3208974
Kaela schreef:Oscar heeft een teek en ik mag hem niet weghalen >:(
Laat hij het toe dat je zo'n dodingsspray erop spuit? Dat had ik vroeger wel eens toen ik slecht was in uitdraaien (en o Tom nog niet bestond, alleen die stomme tangen waar ik inmiddels ook wel mee kan omgaan).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door