Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3409900
Och arme Joep. Ziva had dat ook wel eens en de DA van de spoed heeft er toen een sneetje in gezet van de buitenkant. Daar voelde ze niks van omdat ze al zoveel pijn had van die anaalklier.
Moest ik 3 dagen open houden zodat de troep er goed uit kon. Ze was wel direct van de pijn af.
Hopelijk is hij er snel af.
Door eelke
#3409906
Ja hij heeft het niet tof hoor. Vanmorgen ook wel onrustig en net met uitlaten weer overgeven (waar dat vandaan komt?). We doen het maar rustig aan vandaag, met extra aaitjes. Ook nog niet gepoept vandaag, ben wel een beetje bang dat hij dat ophoudt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3409910
Ik geloof dat ik nog een keer zou bellen voor overleg Eelke. En van pijn kun je ook erg misselijk worden.
Misschien toch maar extern ontlasten zoals destijds bij Ziva? Beterschap voor Joep
Door zurca
#3409911
Sterkte met Joep, ik hoop dat het snel wat beter gaat met hem... Niks niet aan, je lieverd die niet in orde is :-\ :bigarmhug:
Door - pien -
#3409923
eelke schreef: vr 11 sep 2020, 20:15 Ontstoken anaalklier. Was niet te legen. Nu antibiotica mee, extra pijnstillers en waarschijnlijk wordt het erger en barst het dan open :-\ arme Joep

En beetje arme ik ook wel. Want hij moest echt heel erg piepen (en dat doet ie niet snel, hij piept haast nooit) en ik moest op 1,5 meter afstand blijven. Dan voel je je een slechte baas hoor.
Dat is heel naar dat je 'm dan niet vast mag houden en steunen :-X
Beterschap voor Joep :-*
Door eelke
#3409986
Joep zelf gaat best oké, loopt, eet en poept. Heeft niet meer over gegeven. Maar oohhh wat een bult vormt zich daar, als dat open gaat... :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3409989
Ohw, arme Joep :'( Maar als het wel open gaat, heeft hij hopelijk minder pijn... Beterschap :bigarmhug:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3410003
Beterschap met Joep.

En klinkt lekker zo die bult :-X Geloof wel dat je daar niet achter wilt staan als ie open gaat.... :nono2:
Maar hoop wel snel dat ie open gaat, dan is de druk eraf , meteen minder pijn, en kan de zooi eruit, en vandaar uit dus herstel starten
Door eelke
#3410021
Tis open :D ( :yucky: ) nu aan de gang met schoonhouden en spoelen met spuitjes enzo. Laat ie best braaf toe, goeike.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3410029
Owwwww.....wat fijn voor Joep (....minder voor jou ;) )
Wat zal die vent blij zijn dat eindelijk de druk er af is
Door eelke
#3410033
Nou ik ben ook blij hoor, het meeste liep er buiten met uitlaten uit, dus binnen niks onder. Valt me alles mee, en het moet inderdaad opluchten. Gewassen en schoongespoeld. Nu zaak om het een paar dagen open te houden zodat alles er uit kan, dat zal nog wel ff blijven door prutten.

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door