Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3466417
eelke schreef:Oww gets Charlie Angel, ook nog ziek met kerst. Wat fijn dat je dinsdag al naar de reumatoloog kan. Duurt dat lang, nieuwe braces maken?
Er moet dan na goedkeuring nieuwe reumatoloog eerst een afspraak gepland worden met een instrumentenmaker. Nadat die alles heeft opgemeten verschilt het per brace van zo'n 4 tot 8 weken.
Door eelke
#3466433
Charlie Angel schreef: vr 29 dec 2023, 22:48 Er moet dan na goedkeuring nieuwe reumatoloog eerst een afspraak gepland worden met een instrumentenmaker. Nadat die alles heeft opgemeten verschilt het per brace van zo'n 4 tot 8 weken.
Ohh dat is nog best wel lang :-\
Door hannabelgje
#3466559
En mijn lief ligt inmiddels ook gestrekt met hoge koorts.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3466862
Charlie Angel schreef: vr 29 dec 2023, 14:31 Beterschap voor de zieken. Afbeelding
Wij waren met kerst ziek maar knappen wat dat betreft gelukkig al op. Ik ben volledig ingestort in december tijdens onze vakantie en heb mij ook ziek moeten melden. (2ekeer in 8 jaar) De huisarts was zeer resoluut, van werken is nu geen sprake waren haar woorden. Alle zorg is hierheen gehaald, de huisarts heeft echt aan alle touwtjes getrokken, dus dinsdag al een afspraak met een reumatoloog zodat er nieuwe braces geregeld kunnen gaan worden. Die ik nu heb zijn allemaal te groot doordat ik 24 kg ben afgevallen.
Ik hoop dat alles nu voorspoedig gaat, want alles is op. Verder gesprekken met praktijkondersteuner en zelfs Carrefour is ingeschakeld om te kijken op welke vlakken die kunnen helpen.

Hoe gaat het nu met je, Sjliek? Die 24 kg, heb je daaraan gewerkt om die kwijt te raken of is dat een neveneffect van iets? Kan me voorstellen dat je door de constante pijn ook niet echt honger hebt (al zijn die 24 kilo er natuurlijk niet aangekomen door te veel eten, dat besef ik).

En Hanna, hoe gaat het met jou nu?

En Sonja?

En verder iedereen die met gezondheidsklachten kampt: beterschap en sterkte gewenst!
Door hannabelgje
#3466870
Ik ben helaas nog steeds ziek. Ab is op en keelpijn komt weer terug. Ff kijken hoe het morgen gaat en anders maar weer terug naar de huisarts. Word er een beetje moedeloos van na 6,5 week.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door zurca
#3466873
kiara schreef: ma 27 nov 2023, 09:23 Nou las net dat het tot 2 uur s’nachts is
Dus of verkeerd getypt of er is wat van gezegd .
Nog te lang vind ik >:(
Hoe is het gegaan!? Is er inderdaad zo lang vuurwerk afgestoken?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3466876

Anne in Zweden schreef:
Hoe gaat het nu met je, Sjliek? Die 24 kg, heb je daaraan gewerkt om die kwijt te raken of is dat een neveneffect van iets? Kan me voorstellen dat je door de constante pijn ook niet echt honger hebt (al zijn die 24 kilo er natuurlijk niet aangekomen door te veel eten, dat besef ik).

En Hanna, hoe gaat het met jou nu?

En Sonja?

En verder iedereen die met gezondheidsklachten kampt: beterschap en sterkte gewenst!
Wat lief Anne, dank voor het vragen.
Die kilo's zijn erbij gekomen door medicatie, nog meer dan die 24 kg en meer eten deed ik echt niet.
De medicatie is gewijzigd en daarnaast werken mijn darmen niet goed, door de eds, stress, dat weet niemand, maar heb daar klysma's voor.
Maar zo zijn die 24 kilo's er af gegaan. En nu staat het al een tijdje stil.
Ben nu bij de neuroloog geweest en heb een open verwijzing naar de orthopedisch instrumentenmaker. Kijken wanneer ik daar terecht kan.
Probeer rust te zoeken maar dat ik mij ziek heb moeten melden vind ik moeilijk, zeker ook omdat werkgeefster er zo naar over doet. Snap de slechte planning, maar ik zag ook niet aankomen dat ik zo totaal in zou storten. Maar nu moet ik echt eerst aan mijzelf denken en dat heb ik nooit gedaan, dus dat is best lastig.
Door frodo quin
#3466891
Sterkte!

Werkgevers zijn jammer genoeg vaak niet erg menselijk. Als ze een beetje empathie hadden hadden ze jou net gerustgesteld en benadrukt dat je nu moet focussen op jouw gezondheid.
Door Anne in Zweden
#3466897
hannabelgje schreef: zo 07 jan 2024, 20:00 Ik ben helaas nog steeds ziek. Ab is op en keelpijn komt weer terug. Ff kijken hoe het morgen gaat en anders maar weer terug naar de huisarts. Word er een beetje moedeloos van na 6,5 week.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Pfff, wat een ellende. Heb/had je geen Pfeiffer?
Door Anne in Zweden
#3466899
Charlie Angel schreef: zo 07 jan 2024, 22:46 Wat lief Anne, dank voor het vragen.
Die kilo's zijn erbij gekomen door medicatie, nog meer dan die 24 kg en meer eten deed ik echt niet.
De medicatie is gewijzigd en daarnaast werken mijn darmen niet goed, door de eds, stress, dat weet niemand, maar heb daar klysma's voor.
Maar zo zijn die 24 kilo's er af gegaan. En nu staat het al een tijdje stil.
Ben nu bij de neuroloog geweest en heb een open verwijzing naar de orthopedisch instrumentenmaker. Kijken wanneer ik daar terecht kan.
Probeer rust te zoeken maar dat ik mij ziek heb moeten melden vind ik moeilijk, zeker ook omdat werkgeefster er zo naar over doet. Snap de slechte planning, maar ik zag ook niet aankomen dat ik zo totaal in zou storten. Maar nu moet ik echt eerst aan mijzelf denken en dat heb ik nooit gedaan, dus dat is best lastig.
Altijd sympathiek, een werkgeefster (m/v) die een medewerkster die zich twee keer ziek meldt in acht jaar nog even verder de grond in stampt. Ook heel nuttig voor het genezingsproces. :-X

Sterkte, mop.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3466901
Alsof je het kan plannen wanneer en dat je instort :-X Jij bent zelf de eerste die het liefste zou willen dat je helemaal niet instort :-* Probeer je niet schuldig te voelen richting je werkgever en neem je tijd voor herstel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door