Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408453
Vriendje terug met ML, waarschijnlijk is hij niet lekker, DA voelde vooraan geen verstopping in elk geval. En voelde ook niets hards in zijn buik. Hij kreeg al laxeermiddel (dat heb ik al voor hem omdat hij wel eens vaker last heeft, door schade en schande wordt men wijs hè. Koppen is te hard voor hem, dan heeft hij dus moeite...) dus met het laxeermiddel maar gewoon doorgaan en iets laxerends geven, dus hij krijgt nu pens en als hij eet mag hij ook het spiervlees. Ik had er hele kwartels ook uitgehaald maar dat kan morgen ook nog wel.
Mocht hij heel hoog verstopt zitten dan gaan we dat ook merken en moeten we via de spoedlijn binnen komen.
DA vermoedde wel dat hij last van zijn buik had maar waarom kon hij niet zien of voelen en koorts had hij ook niet
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408457
Och bah....veel sterkte voor de zieke hondjes en baasjes.....nooit leuk maar met dit weer (en aankomende verhuis) nog eens extra naar.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3408458
Ronald schreef: zo 09 aug 2020, 14:32 Ik heb inmiddels te horen gekregen dat de operaties gescheiden uitgevoerd gaan worden. Nu dus maar afwachten wie er het eerst komt...

Jammer Ronald.... misschien iets rustgevend (Bach of zo) nemen als de staaroperatie voor de deur staat
Hoewel ze daar ter plaatse ook gewoon iets rustgevends kunnen geven hoor, heb ik bij mn eerste oog ook gekregen omdat ik het rete spannend vond
Bij oog 2 wist is dat die angst niet nodig was dus toen heb ik niks meer gekregen
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3408540
Tanna schreef:Sterkte, Constance.
Dank je... inmiddels heb ik er zelf buikpijn van want hij heeft gister wel pens en spiervlees gegeten (samen is dat zo’n 800 gram) maar nog niet gepoept. We een keer geprobeerd maar hij perst al niet zo hard meer als zondag... we moesten het een dag tijd geven, dus vandaag poepen en anders morgen aan de bel trekken. Straks maar kijken of hij wel sardientjes eet...
Pffff we zijn nog even naar het bos geweest, ML is vandaag vrij en ik hoef pas vanmiddag te beginnen maar hij loopt nog langzamer dan ons poppetje van 10 jaar oud....
man, man ik ben er zelf gewoon beroerd van. Harry woog gister ook nog ‘maar’ 47 kilo en is dus ook wat kilo’s kwijt.
Vannacht moest hij weer enorm piesen dus ML heeft hem om 3 uur nog uitgelaten. Hij drinkt wel goed gelukkig.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3408570
constance.blokzijl schreef: di 11 aug 2020, 09:59 Dank je... inmiddels heb ik er zelf buikpijn van want hij heeft gister wel pens en spiervlees gegeten (samen is dat zo’n 800 gram) maar nog niet gepoept. We een keer geprobeerd maar hij perst al niet zo hard meer als zondag... we moesten het een dag tijd geven, dus vandaag poepen en anders morgen aan de bel trekken. Straks maar kijken of hij wel sardientjes eet...
Pffff we zijn nog even naar het bos geweest, ML is vandaag vrij en ik hoef pas vanmiddag te beginnen maar hij loopt nog langzamer dan ons poppetje van 10 jaar oud....
man, man ik ben er zelf gewoon beroerd van. Harry woog gister ook nog ‘maar’ 47 kilo en is dus ook wat kilo’s kwijt.
Vannacht moest hij weer enorm piesen dus ML heeft hem om 3 uur nog uitgelaten. Hij drinkt wel goed gelukkig.
Wat een zorgen! :( Sterkte gewenst. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3408656
Wat balen dat het tot een operatie moest komen constance :-( Wel fijn dat het probleem nu verholpen is en hopelijk herstelt het nu allemaal voorspoedig :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3408938
- pien - schreef: ma 10 aug 2020, 10:24 Ik had m'n eerste staaroperatie 8 jaar geleden. Ik vond het echt doodeng van te voren. Ik heb toen een filmpje gekeken van een mevrouw die de operatie onderging. Dat heeft me erg geholpen omdat ik ongeveer wist wat er ging komen. Het blijft spannend natuurlijk dus misschien is een roesje wel erg fijn voor jou.
Inmiddels is mijn tweede oog ook geopereerd dus ik ben klaar (ook nog lenzen op sterkte erin dus geen contactlenzen meer nodig :D )
Ik kan hier wel ongeveer beschrijven hoe een operatie verloopt maar misschien wil je het wel niet weten. Je mag altijd een pb sturen.
Volgens mij had ik een PB gestuurd, maar ik kan die niet meer terugvinden. Graag maak ik van je aanbod gebruik!
Door - pien -
#3408944
Ronald schreef: za 15 aug 2020, 14:41 Volgens mij had ik een PB gestuurd, maar ik kan die niet meer terugvinden. Graag maak ik van je aanbod gebruik!
Ik kan 'm ook niet vinden ;)
Zal ik jou een pb sturen, dan kun je aangeven wat je wil weten?
Door hannabelgje
#3409060
Dan neem je bol.com select voor een snelle levering en dan duurt het gewoon 2 dagen net als anders. Heel bijzonder weer.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door eelke
#3409085
Ik krijg mn wc niet gemaakt. Vlotter vervangen, maar nu lekt het doorspoelsysteem >:(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3409108
eelke schreef: di 18 aug 2020, 20:52 Ik krijg mn wc niet gemaakt. Vlotter vervangen, maar nu lekt het doorspoelsysteem >:(
Niet fijn , wc problemen. :-\
Door eelke
#3409119
Kaio schreef: wo 19 aug 2020, 09:11 Niet fijn , wc problemen. :-\
Nee, zeker niet omdat ik er maar 1 heb. Inmiddels de hele stortbak maar vervangen, dezelfde werd nog verkocht. Hopelijk is het nu klaar.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3409141
Mijn spalkje is kapot. En nu moet ik of een nieuwe, of weer een beugel. Want mijn tanden gaan steeds schever staan en ik loop het risico een voortand kwijt te raken.

Zucht. Moeilijke keuze. Veel geld. Anderhalf jaar met zo’n onding rondlopen. Fietsenrek is nou ook niet echt wat...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door