Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3399717
Tanna schreef:Vanavond in elk geval de boodschappen gekregen en hopelijk kunnen we deze keer 3 weken vooruit. Morgen groente schillen, snijden en invriezen, net als een paar kilo bananen. Extra aardappels besteld, daar maak ik ook wat porties puree van en die vries ik in.
Volgens de bezorger hoefden we ons niet meteen ongerust te maken, hij denkt dat hier nog wel wordt bezorgd. En ik heb inmiddels een plan B.......de natuurwinkel waar ik in de jaren '80 al kocht als we met vakantie waren bezorgt op het moment ook, voor klanten die niet in de winkel kunnen of willen komen :) . Alleen zijn de spullen daar nooit zo vers dus ik sta niet meteen te trappelen.
Oooh maar dat is wel fijn, als ze gewoon blijven bezorgen. En een goed plan B stelt ook vast gerust. Fijn! Hopelijk is het een zorg minder
Gebruikersavatar
Door Laika
#3399729
Fijn voor je dat het voorlopig opgelost is. Hier bezorgen ze echt niet meer >:( Ik hoop dus maar dat Hofweb kan blijven leveren.
Door Tanna
#3399787
Laika schreef: do 02 apr 2020, 07:14 Fijn voor je dat het voorlopig opgelost is. Hier bezorgen ze echt niet meer >:( Ik hoop dus maar dat Hofweb kan blijven leveren.
Of ik moet volgende keer ook voor jou bestellen, kun jij het hier ophalen. Maar ik heb geen idee hoe ver wij uit elkaar wonen. :) ::)
Gebruikersavatar
Door Laika
#3399805
Tanna schreef: do 02 apr 2020, 13:33 Of ik moet volgende keer ook voor jou bestellen, kun jij het hier ophalen. Maar ik heb geen idee hoe ver wij uit elkaar wonen. :) ::)
Lief van je :-* Voorlopig redden we het nog met hofweb. Ik hou je aanbod in gedachte voor het geval dat :) We wonen 22 km bij elkaar vandaan, dat is voor ons wel te doen.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3399824
Mag ik ff... ik heb vandaag 6,5 uur in een call met MS Teams gezeten... voor een OR vergadering. Een pakket noodmaatregelen waarmee ze hopen het te kunnen redden, afgezien van wat de NOW op gaat leveren.
Ik be zo gaar als boter en heb hoofdpijn.
Ik ben er even helemaal klaar mee.
Door MillyMol
#3399831
constance.blokzijl schreef: do 02 apr 2020, 18:23 Mag ik ff... ik heb vandaag 6,5 uur in een call met MS Teams gezeten... voor een OR vergadering. Een pakket noodmaatregelen waarmee ze hopen het te kunnen redden, afgezien van wat de NOW op gaat leveren.
Ik be zo gaar als boter en heb hoofdpijn.
Ik ben er even helemaal klaar mee.
Pfff, kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind het vergaderen via een conference call echt veel vermoeiender dan met mensen in een kamer zitten. Vandaag 5 x 1 uur met kleine tussenpozen. Niet zo erg als 6,5 uren achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel even gehad hoor. Probeer lekker even te ontspannen als dat lukt. Heb je verdiend.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3399835
MillyMol schreef: Pfff, kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind het vergaderen via een conference call echt veel vermoeiender dan met mensen in een kamer zitten. Vandaag 5 x 1 uur met kleine tussenpozen. Niet zo erg als 6,5 uren achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel even gehad hoor. Probeer lekker even te ontspannen als dat lukt. Heb je verdiend.
We hebben tussendoor anderhalf uur pauze gehad, gelukkig! Dus na de ochtendsessie van 3,5 uur. Lekker tijd om te lunchen en nog eens 3 kwartiertjes met de honden kunnen lopen tussendoor. Dat was fijn. Maar ik vond dit ook een heel stuk vermoeiender dan een ‘normale’ OR dag, terwijl ik dan nog ruim 2,5 uur reistijd op een dag heb...En die dagen zijn vaak nog een uur langer.

Maar dit zijn pittige tijden om in een OR te zitten, gelukkig hebben wij grotendeels een redelijk ervaren OR en wordt er ook veel geluisterd naar onze input. Ik ben secretaris en zit dus met de voorzitter en vicevoorzitter nog vaak eens extra met de bestuurders te vergaderen. Dan is het wel fijn om te zien dat de dingen die wij voordragen voor instemming toch vaak overgenomen worden, ook nu. Ondanks dat ik het dus pittig vind merk ik wel waardering en dat is zo fijn.
Door M@rina
#3399839
MillyMol schreef: do 02 apr 2020, 19:17 Pfff, kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind het vergaderen via een conference call echt veel vermoeiender dan met mensen in een kamer zitten. Vandaag 5 x 1 uur met kleine tussenpozen. Niet zo erg als 6,5 uren achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel even gehad hoor. Probeer lekker even te ontspannen als dat lukt. Heb je verdiend.
Ik heb vandaag een 2 uur durende MS teams vergadering voor mogen zitten met 14 mensen..... pfff
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3399843
M@rina schreef: Ik heb vandaag een 2 uur durende MS teams vergadering voor mogen zitten met 14 mensen..... pfff
Ik ben dus niet de enige die dit heel vermoeiend vind...
onze OR bestaat uit 13 mensen, dus met 2 bestuurders is het 15.
Wij hebben wel duidelijke afspraken dat iedereen zijn microfoon op mute heeft staan, (tenzij je iets wil zeggen of vragen) scheelt heel veel ruis...
en met een headset of oortjes is het geluid wel goed... ook als iemand spreekt.
Door Siberienne
#3399853
constance.blokzijl schreef: do 02 apr 2020, 21:11 Ik ben dus niet de enige die dit heel vermoeiend vind...
onze OR bestaat uit 13 mensen, dus met 2 bestuurders is het 15.
Wij hebben wel duidelijke afspraken dat iedereen zijn microfoon op mute heeft staan, (tenzij je iets wil zeggen of vragen) scheelt heel veel ruis...
en met een headset of oortjes is het geluid wel goed... ook als iemand spreekt.
Ja ik vind het ook heel vermoeiend. Ben bekaf na een uurtje. Echt heel goed opletten eigenlijk
Gebruikersavatar
Door Ina
#3399859
Ik ben blij met de mogelijkheid van Teams of Skype.....beter zo, als nu met mijn collega's in 1 ruimte zitten vergaderen.....maar pfffff petje af voor jullie dat je zo veel uur achter elkaar volhoud (ook al heb je gewoon even geen keuze)

Ik had gisteren 2 langeafstandsmeetings, 's ochtends met 5 voor anderhalf uur....dat was nog wel te doen
Maar 's middags met 14 man....alles in het Engels terwijl het merendeel Franstalig van origine is, die zijn vaak al moeilijk te volgen als je er tegenover zit, laat staan via Skype.....mijn hemel, ik was echt gesloopt na 2 uur :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door