Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3370255
Mijn oorspronkelijke bijdrage gewist, want Kaio had al geschreven wat ik in de eerste instantie had geantwoord.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3370306
Ik heb 1 hond die ondergepist is op zijn hoofd door de ander.....
En ik heb 1 hond die smeer van de fietsketting op zijn kop, ganzenpoep in zijn hals/oor en pisdruppeltjes op zijn neus heeft....

Ik heb vandaag even geen behoefte aan hondenknuffels.... :-X ::) (verder zijn ze wel lief hoor, maar niet bij mij in de buurt ;) )
Door Paulus5
#3370388
Fenixjuh schreef:Ik heb 1 hond die ondergepist is op zijn hoofd door de ander.....
En ik heb 1 hond die smeer van de fietsketting op zijn kop, ganzenpoep in zijn hals/oor en pisdruppeltjes op zijn neus heeft....

Ik heb vandaag even geen behoefte aan hondenknuffels.... :-X ::) (verder zijn ze wel lief hoor, maar niet bij mij in de buurt ;) )
Badtijd dus? ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370393
In mijn pand woont een drugsdealer. Ons pand is een L vorm en aan de ene kant ouderen en de andere kant jongere mensen. De dealer is een oudere.
Tot aan februari geen last van gehad maar nu komt al het lowlife van de stad bij hem (ik hoorde van een vriendin dat de dealer uit haar pand uitgezet is, denk daarom dus)
Sinds februari is er dus in ons gedeelte al ingebroken, iemand die doucht en overnacht in de gezamenlijke ruimtes, we hebben 2 studentengangen waar dat kan, de rest heeft studio's en appartementen.
Ik woon op de begane en naast mijn huis zit een nisje. Daar zit dus een gebruiker. :-X Vorige week heb ik m weggestuurd en daarna vond ik een trui van hem. Die heb ik vandaag weggegooid en toen ik thuis kwam met ziva had hij (of een andere junk) naast mijn huis in dat nisje gepoept... :yucky: :yucky: (wat een hilarische smiley!)
Ik heb het opgeruimd want Ziva vind mensenpoep echt het allerlekkerste! Ik zegen mijn sterke maag maar :yucky: :yucky:

De wijkagent is op de hoogte, ze doen een poging m uit te zetten maar heeft veel tijd nodig want er moet eerst een fatsoenlijk dossier liggen. :-[
Door Siberienne
#3370403
Naar Sam28.. sterkte ermee.

Shadow heeft een megaklaag. Voor pension moest hij kennelhoest neusenting. Meneer had geen zin en probeerde weg te komen. Ik had letterlijk een husky in mijn nek zitten... uiteindelijk lijkt het min of meer gelukt.

Helaas was mijn eigen da er niet want daar had ik mee afgesproken dat ik het als het niet beter ging, zelf de enting thuis mocht geven. Daarna wilde deze nog wat tandsteen weghalen maar dat lukte dus echt niet meer....

Wel balen, hij was helemaal niet zo moeilijk en ik kan thuis vanalles trainen en dan is ‘ie lief en braaf maar in de da-praktijk gaat hij met alles rondom neus / bek fiks in verzet.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370592
hannabelgje schreef:Ik ben zooooo klaar met dit weer!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik ook zoveelste keer kletsnat bah
Gebruikersavatar
Door kiara
#3370595
Vrees bij mij ook, moet nog 15 kilo in porties eendennek erin zien te proppen :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3370684
Donderdag mijn duim uit de kom en zwaar gekneusd omdat ik alleen maar de kofferbak even dichtdeed. Naar huis gereden en ik kwam 10 voor 17.00 uur bij de huisarts aan, de assistent gaf aan dat ze niet meer ging helpen want ze waren al aan het opruimen, ik moest na 17.00 uur maar de huisartsenpost bellen. Hij moest verdorie alleen maar even ingetapt worden, zodat hij rust kreeg en ze weten dat ik EDS heb. :'( Eigenwijs ben ik dan wel gelijk, ben ook niet meer naar de huisartsenpost gegaan, wilde niet weer in de auto stappen. Gelukkig hulp van een lieve verzorgende hier in de straat.
De nacht van donderdag op vrijdag werd Charlie ineens ziek, overgeven en rillerig en gewoon niet fit. Dus vrijdag naar de da. Voor nu hopen we op een virus, hij heeft twee prikjes gehad en voor het weekend nog een pilletje tegen de misselijkheid. Hij voelt zich gelukkig al wat beter. Mocht het niet overgaan dan is de kans dat zijn maag ontstoken is, dit heeft hij vroeger vaker gehad, maar ik hoop dat het gewoon een stom virusje is. Voor nu ligt hij lekker op zijn rug te pitten en blijft sinds gisteravond zijn eten wat we in kleine hapjes voeren er in. Was wel blij dat ik gelijk de da had gebeld, want hij begon al met uitdroging, verbazend hoe snel dat gaat, maar hij drinkt nu ook weer meer dan prima gelukkig.
En tot slot werd ik vrijdagavond echt beroerd en nu nog steeds keelpijn, hoofdpijn, aangezichtspijn en mijn spieren protesteren heftig, dus de alles komt in drieën is weer compleet. ::) :P
Op naar mooi weer dus! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3370685
Jij bent wel toe aan lente ja :biggrin2:

Wat een dom zooitje daar bij die huisarts >:( ik neem aan dat je dat naderhand nog wel even aankaart bij de arts zelf.

Beterschap voor jou en Charlie, blijkbaar heerst er daar wat in de polder. :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370758
Jeetje wat een slechte huisarts! Ik had daar op zn minst een stevig gesprek over gevoerd nog. :-X

En de rest, wat een ellende, fijn dat Charlie zich wat beter voelt. Nu jij nog.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3370766
Beterschap voor jullie!


Ik heb de stofzuiger gesloopt :'(
En ik krijg vanmiddag volk over de vloer, waaronder de koningin het schoonloeder....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door