Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3358764
Hopelijk valt het mee met de buren/buurt, Eelke!

zurca schreef:Pfff Eef, dat is erg pijnlijk schouder uit de kom. Mijn vriend heeft het 2 keer gehad (zelfde schouder ). Hij heeft een mitella gedragen om de schouder rust te geven en ga naar een goede fysio!
Oh bah, 2x zelfs! Te vroeg weer belast?

Ik moet inderdaad ook een mitella dragen de komende weken.
Over 1 week moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle en lichte oefeningen ('koffiemolen'). Het fysio gedeelte krijg ik dus daar neem ik aan.. :???:
Maar zo niet, dan ga ik achter een fysiotherapeut aan, bedankt voor de tip!
Door Siberienne
#3358765
Eef+doggies schreef:Hopelijk valt het mee met de buren/buurt, Eelke!




Oh bah, 2x zelfs! Te vroeg weer belast?

Ik moet inderdaad ook een mitella dragen de komende weken.
Over 1 week moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle en lichte oefeningen ('koffiemolen'). Het fysio gedeelte krijg ik dus daar neem ik aan.. :???:
Maar zo niet, dan ga ik achter een fysiotherapeut aan, bedankt voor de tip!

Jij woont niet bij mijn in de buurt he? Hier heb je een fysio met kennis van schouder revalidatie voor nodig!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3358768
Sinds vanmiddag ineens geen cv die meer werkte en eind vd middag geen warm water (terwijl ik aan het koken was) >:( :( .... mn man gekeken, telefoonnummers gebeld (stonden 3 verschillende bedrijven op de ketel).... word ik door een monteur later terug gebeld; code is waarschijnlijk een verstopping.... morgenochtend worden we pas weer gebeld hoe laat er iemand komt..... lang leve de dekens, dikke truien, kaarsjes, een paar mokken thee :D .... alleen, de afwas..... dus dat wordt zometeen water koken.... gelukkig hoef ik niet af te wassen ;) ....
Door Siberienne
#3358770
eelke schreef:Die heb ik. In Dordrecht, Nijmegen en Den Bosch. Is dat in de buurt?
Ik Sittard en Heerlen... zal je zien dat ze in het Noorden woont ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3358777
Siberienne schreef:Ik heb nog steeds mijn geld over september niet binnen. Lang leve het ZZP-er schap :-X Ik was er vooraf al bang voor, zo'n voorgevoel dat ze niet echt snel met betalen zouden zijn... Ik ben er beetje klaar mee, bijna 4 weken
Mijn ervaring is dat inderdaad betalingstermijnen van 30 dagen na facturatie worden aangehouden en op de laatst mogelijke dag wordt betaald ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3358784
Siberienne schreef:Ik Sittard en Heerlen... zal je zien dat ze in het Noorden woont ;)
Dan weet ik er nog wel eentje in Leeuwarden :cool:
Door zurca
#3358801
Eef+doggies schreef:Hopelijk valt het mee met de buren/buurt, Eelke!




Oh bah, 2x zelfs! Te vroeg weer belast?

Ik moet inderdaad ook een mitella dragen de komende weken.
Over 1 week moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle en lichte oefeningen ('koffiemolen'). Het fysio gedeelte krijg ik dus daar neem ik aan.. :???:
Maar zo niet, dan ga ik achter een fysiotherapeut aan, bedankt voor de tip!
Nee, niet te vroeg weer belast...gewoon 2 keer een stom ongeluk en helaas aan dezelfde kant. (1 keer val van racefiets, 2de keer val van trap)
Hij is eigenlijk kort na het gebeuren naar een sportfysio gegaan, in eerste instantie voor advies. Ik weet niet meer precies hoe en wat toen maar een bezoekje voor advies zou nooit kwaad kunnen. Als het nog te vroeg is zullen ze dat aangeven. Maar inderdaad zoek een fysio met ervaring met zulke dingen.
Sterkte ermee!!
Door Eef+Stippels
#3358803
Bedankt voor het meedenken!! Zo fijn :)

Ze zitten allemaal niet in de buurt :biggrin2:
Maar ik heb nu een fysio van het schouder netwerk hier in de buurt gebeld. Ik hoor nog wanneer ik terecht kan.
Een adviesgesprek is inderdaad nooit verkeerd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358821
Kleine klaag. Er zou gisteren een pakje komen, tussen 14:00 - 18:00 uur. Natuurlijk precies in het kwartier (KWARTIER!) dat ik naar buiten ben met de hond. Vandaag in de herkansing, zegt het briefje. Nada, noppes, niksnie pakje nie. :(
Volgende keer laat ik het wel weer meteen bezorgen op een afhaalpunt. #learningallthetime :P #firstworldproblem :-[
Door Siberienne
#3358825
dinky89 schreef:Mijn ervaring is dat inderdaad betalingstermijnen van 30 dagen na facturatie worden aangehouden en op de laatst mogelijke dag wordt betaald ::)
Degene die de betaling moest goedkeuren had geen autorisatie voor het systeem om dat in te doen.., #bureaucratieisookeenkunst
Door Tanna
#3358826
-Annemarie- schreef:Dan hadden we elkaar zomaar tegen kunnen komen! ;D Normaal lopen we daar 's middags nooit maar waren nu aan de wandel met vrienden uit de Randstad. Bier is een uitstekende reden om door te rijden naar Drouwen. ;)
Blij met het dressoir? :)
Zo zie je maar! Het was heerlijk wandelweer, hè?
Het bier was heerlijk, net als de pannenkoek en het ijs ::) :biggrin2: .
Dressoir is schattig maar moet wel onder handen worden genomen, waarschijnlijk met kalkverf in een kekke kleur :cool: .
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3358901
Ml zou vandaag nb op zijn vrije dag ::) middags thuiskomen van werk reisje. Door een collega heeft ie het vliegtuig gemist. Dus dat wordt vanavond laat :-X
Ik wil iemand :boxing: :bop:
Merk dat ik dit soort dingen nog eventjes niet er nog bij kan hebben :-X
En dan is die k* t kelder nog steeds niet klaar, dan heb ik geen sportkamer anders zou ik me daar afgereageerd hebben.
Als ik nog gerookt zou hebben zou er zo een pakje verdwenen zijn vandaag, maar gelukkig doe ik dat al heel lang niet meer, dat is dan nog wel positief ::)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3358903
Das wel heel knap, dat je niet rookt!

Normaal barfen mijn hondjes, maar ik gooi wel eens wat extra's in de bak.. Afgelopen week met Rodi-hamburgers ivm de kou. Jacy blijft altijd mager, ik liep in de supermarkt en dacht ik geef hem de rest van de week ook maar extra, dus smuldier gekocht. Helemaal verbaasd om de smaakjes, kom ik thuis, zit er 50gram minder in >:(

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3358904
Ik had hele ganskarkassen, met filet. Pfff Harry vind dat lastig en ik zit dus al een uur te wachten tot meneer klaar is met die gans. Eigenlijk wil hij die buiten de bench eten maar dat wil ik dan weer niet want meneer is een enorme smeerdonder en helemaal met eten. Dus eigenlijk hebben we allebei een klaag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door