Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inni
#3199735
Hier duimen we ook....bultjes zijn eng. bij de honden van mijn zonen zijn er al een paar (totaal verschillende) weggehaald en iedere keer onschuldig...
Door Martine-Tom
#3201778
Inmiddels ales achter de rug en met de vleermuis gaat het prima, van,orgen weer lekker met zn vriendjes gelopen, en het verband voor de eerste keer verwisseld.
Tis een beste jaap nog!
Afbeelding

Het ziet er verder prima uit, over een week mogen de hechtingen eruit en dan is alles weer als vanouds :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3201846
Och helemaal gemist. Gelukkig gaat het goed met Tom en ik duim heel hard voor een goede uitslag!
Door Martine-Tom
#3202032
Ik heb het niet meer op laten sturen, door recente gebeurtenissen eens hard lopen denken en het voegt voor mijn gevoel niks toe om te weten wat het geweest is. Het is zeer ruim weggesneden en het heelt meer dan voorspoedig, niks wijst op verdere gezondheidsproblemen dus ik laat het hierbij.

Intussen gaat het gelukkig heel goed met hem, weer helemaal zichzelf en laat de wind prima met rust, trots op de knul!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door