Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433528
Kaela schreef: zo 17 okt 2021, 17:42 Ja. Rucolapesto en als pasta spaghetti. Dat vind ik zo lekker en meneer niet. En die eet niet mee ;)
Klinkt goed.
Lekker Parmezaanse kaas erover en klaar is Kees...eh Karin :)
Door - pien -
#3433545
Zaterdag : broodje biologische shoarma
Zondag : friet met frikandel en appelmoes uit pot
Vandaag : andijviestamppot
En ik heb zaterdag Daube de boeuf gemaakt, een gedeelte gaat in de vriezer en een portie voor ergens deze week gaat in de koelkast.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3433547
Vandaag smeuïge mac ‘n cheese met bloemkool, morgen een nieuw recept: ovenschotel met gehakt en stokbrood….
Die laatse moeten de dames maken (ik moet werken), maar is niet moeilijk….
Woensdag: chili con carne met rijst
Donderdag: stamppot andijvie met een vega rookworst
Vrijdag: fish & chips (waarschijnlijk)…..
Door Siberienne
#3433750
Refried black beans a la Jamie :) met salade Chinese kool, rode kool, kaki en appel. Naan brood erbij

Gisteren stamppot crispy sla (de Noorse variant van andijvie) met vega worst

Morgen denk ik curry met vega ‘kipstukjes’ en rijst en het tweede naan broodje
Door Lizzy
#3433756
Vanavond wordt het pompoen en courgette in de oven met tempeh en quinoa. Daarnet gewoon lekker een vette Bram (patat) naar binnen zitten werken. Soms moet je gewoon ff iets ongezonds eten :biggrin2:
Door smulpaap
#3433757
Wij dachten aan de zelfgemaakte erwtensoep te gaan . Die had ik in de schuur neergezet, grote pan ,paste niet in de koelkast
Totdat ik iemand miste , schuurdeur stond op een kier . En ja hoor de snert zat in haar snor . Miep was dus op de werkbank gesprongen . Had er blijkbaar een beste klus aan om uit de pan te slurpen .pan op de vloer gevallen , waar nog de nodige niet opgeruimde troep lag . Dus de snert kon niet meer gegeten worden . Ik had moord neigingen :biggrin2: en uiteraard was het mormel flink winderig :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433759
smulpaap schreef: do 28 okt 2021, 13:04 Wij dachten aan de zelfgemaakte erwtensoep te gaan . Die had ik in de schuur neergezet, grote pan ,paste niet in de koelkast
Totdat ik iemand miste , schuurdeur stond op een kier . En ja hoor de snert zat in haar snor . Miep was dus op de werkbank gesprongen . Had er blijkbaar een beste klus aan om uit de pan te slurpen .pan op de vloer gevallen , waar nog de nodige niet opgeruimde troep lag . Dus de snert kon niet meer gegeten worden . Ik had moord neigingen :biggrin2: en uiteraard was het mormel flink winderig :biggrin2:
OMG! Die hoeft een paar dagen niet te eten denk ik.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3433760
Gister bloemkool/broccolischotel uit de oven, gebakken aardappeltjes en een (heerlijke) vegaschnitzel (voor mn jongste en mij) en boerenschnitzel (voor de andere 2)…..

Vanavond nasi……
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door