Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3420307
- pien - schreef:Iets met spruiten en lamslever.
Lever vindt men hier :ras: :ras: .... dus dat maak ik niet... vroeger toen de dames nog erg klein waren, kregen ze zelfgemaakte prakjes (ze aten alleen uit een potje als we uit eten gingen of bij opa en oma aten) en daar deed ik regelmatig kippenlevertjes in..... en toen ging het er makkelijk in... maar ja, ze worden groter en ouder hè ;) ;D ???
Door - pien -
#3420345
CindyMayella schreef: vr 19 feb 2021, 17:44 Lever vindt men hier :ras: :ras: .... dus dat maak ik niet... vroeger toen de dames nog erg klein waren, kregen ze zelfgemaakte prakjes (ze aten alleen uit een potje als we uit eten gingen of bij opa en oma aten) en daar deed ik regelmatig kippenlevertjes in..... en toen ging het er makkelijk in... maar ja, ze worden groter en ouder hè ;) ;D ???
Haha ja, hier ook hoor. Hoe ouder hoe kieskeuriger :biggrin2:
De lever was ook een beetje te gaar...jammer.
Het zat in een 'pakketje lam' van een leverancier in de buurt, zou het zo niet kopen al lust ik het wel.

Vanavond eten we zelfgemaakte falafel met Turks brood en tahin- en knoflooksaus :D
#3420538
Lizzy schreef: di 23 feb 2021, 17:24 Gisteren sperziebonen met een vega burger en salade.

Vanavond rauwe andijviestamppot van knolselderij, champignons, kaas, mosterd en pecannoten.
Heb je nou gewoon zelfstandig knolselderij gekocht? :o
Door Lizzy
#3421096
Gisteren broccoli roerbak (met prei en rode ui), vega gehacktballetjes, knoflooksaus en Quinoa. Was lekkerrrr.

Vanavond mungboontjessoep met koolhydraatvrije broodjes (met olijfjes, kaas, zongedroogde tomaatjes, Italiaanse kruiden, uitje).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door