Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3419949
Mungboontjessoep. Met koolhydraatvrije broodjes (ik heb er Italiaanse kruiden, Parmezaanse kaas, olijven en gedroogde tomaatjes doorheen gedaan, ben benieuwd!).
Gebruikersavatar
Door pike
#3420097
Een simpel agv-tje: Gebakken minikriel, gekookte snijbonen en een black angus hamburger. Oh ja, nog wat fruit toe wat over was van gisteren (rode grapefruit, met appel en granaatappelpitjes).
Door Lizzy
#3420154
Basil schreef: wo 17 feb 2021, 18:35 Dan eet je toch gewoon een keertje echte frites of aardappels, doe ik wel hoor.
Ja, ik ga voor volgende week lekker een zakje aardappelen bestellen :biggrin2: . En een keertje echte pasta eten :dribble:
Door Basil
#3420227
Lizzy schreef: do 18 feb 2021, 07:41 Ja, ik ga voor volgende week lekker een zakje aardappelen bestellen :biggrin2: . En een keertje echte pasta eten :dribble:
Groot gelijk, af en toe is dat gewoon zo lekker!
Je hoeft het toch niet helemaal weg te laten.
Door El_Kato
#3420264
Straks rond 14.00 een smoothie van 2 sinaasappels, wat magere kwark en een paar lepels boekweit granola met noten. Als tussendoortje een restje bleekselderijsalade en voor vanavond staat er een curry in de slowcooker te pruttelen van rundvlees met pompoen. Die gaan we eten met zelf gemaakt naanbrood :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door