Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3452649
Wij hadden shoarma van de vegetarische slager…….gelukkig maakte de knoflooksaus veel goed ::)

Ik vond het duur (4,99 per pakje we hadden er 2 want zoveel zit er nu ook weer niet in een pakje…) en er zat weinig smaak aan. Ik heb het gekocht van de kado kaart van de Postcode loterij dus er niet echt voor betaald maar dit was niet voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3453658
Ik heb 'm maar weer even opgevist zodat ik kan stoefen met mijn menu van vanavond. :biggrin2:
Het waren vandaag gefrituurde portobello's in een panko-korstje met kerriesaus. Daarbij zelfgemaakte frietjes en een groene salade met chioggia-biet, citroenpartjes, tuinkers en een mosterddressing.

O, en gisteren had ik tagliatelle gemaakt met kalettes, pastinaak, truffelsaus en parmigiano.
Door Too
#3453987
Stoef maar een eind weg :biggrin2:

Je menu's lezen vaak als leuke en verrassende combinaties.


Ik ben niet zo'n uitgebreide kokert , snel & makkelijk dat omschrijft t wel
Vanavond is t spitskool met gemarineerde tempé en misschien wat rijst
Door Siberienne
#3453988
Gisteravond stikchaggerijnig een roerbakje in elkaar geflanst dat zowaar nog eetbaar was ook.

Vanmiddag een linzensoep gemaakt van Otto met gember en tomaat. Was lekker, erbij een pittabroodje uit de oven met wat boter, kokos en amandelschaafsel erop.

Zomeren gaan we kerstlichtjes kijken in Oslo en ergens wat eten, ik weet nog niet hoe-wie-wat-waar. Zal wel Indiaas of Mezze worden oid :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door