Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3203705
Lizzy schreef:What on earth is pot met rijst?
Zo'n pot met saus. Vandaag was het Tandoori van pataks. Kvv kan ik het niet noemen, ivolgens mij is het eerder vergelijkbaar met blik.
Rijst hoef ik niet te specificeren, denk ik. Ik eet als luxepaard overigens er wel Tilda-rijst bij. Lassie is bah.
Ik doe dan bij de saus wat ik er altijd bij doe; bakje kippenspiervlees in stukjes gesneden, gesnipperde ui en knoflook, half bakje champs in plakjes en twee paprika's (vandaag rode en gele puntpaprika).
We eten er dan ook een schaal rauwvoer bij, vandaag komkommer in plakjes en een bosje radijsjes.

Voedzaam is anders natuurlijk, het staat stijf van suiker en zout. Nu zijn de potten van pataks wel minder dramatisch dan de zoetzure chicken tonight of de hawaii. Maar het blijft prut. Het kind vindt het wel heel erg lekker en ik hoef er niet zo bij na te denken en het is snel klaar.
#3203717
koekje schreef:
Zo'n pot met saus. Vandaag was het Tandoori van pataks. Kvv kan ik het niet noemen, ivolgens mij is het eerder vergelijkbaar met blik.
Rijst hoef ik niet te specificeren, denk ik. Ik eet als luxepaard overigens er wel Tilda-rijst bij. Lassie is bah.
Ik doe dan bij de saus wat ik er altijd bij doe; bakje kippenspiervlees in stukjes gesneden, gesnipperde ui en knoflook, half bakje champs in plakjes en twee paprika's (vandaag rode en gele puntpaprika).
We eten er dan ook een schaal rauwvoer bij, vandaag komkommer in plakjes en een bosje radijsjes.

Voedzaam is anders natuurlijk, het staat stijf van suiker en zout. Nu zijn de potten van pataks wel minder dramatisch dan de zoetzure chicken tonight of de hawaii. Maar het blijft prut. Het kind vindt het wel heel erg lekker en ik hoef er niet zo bij na te denken en het is snel klaar.
Bij de ekowinkels heb je Yakso, geen zooi erin en toch erg smaakvol ::)
Door Martine-Tom
#3203748
Angelique schreef:Hebben ze culinaire Koek tesamen met de moederkoek weggegooid?
;D

Iets met kip gaat t worden, verder weet ik t nog niet...
Door BusKay
#3203752
Martine-Tom schreef:;D

Iets met kip gaat t worden, verder weet ik t nog niet...
Hier ook... vanmiddag wandelt ie richting de grill... :biggrin2: :biggrin2:
met een salade van spitskool en kidneybonen en gebakken aardappelen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3203790
koekje schreef:Ja! Erg hè? :(
Maar ooit komt het vast weer goed.

Ja, ik vind het echt schokkend...van voor de leut potten vol saus maken, naar potten die nergens naar smaken kopen.

Zal vast goed komen, hoop binnen niet al te lange tijd :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door