Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#3391425
Voor het eerst masala /kerrie kip gemaakt, met gebakken hard gekookte eieren (en kippedijen filets, krieltjes en sperziebonen ipv kouseband want daar ben ik geen fan van) . De roti pannenkoeken van de toko zo ff opwarmen en genieten maar.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392422
Een goed belegde zelfgemaakte pizza :D .... gister voor het eerst kip tikka massala gemaakt..... was best wel lekker, al kwam de saus uit een potje ;) .... had wel recept gevonden om de saus zelf te maken, maar vond het een beetje teveel werk (en een beetje teveel om te kopen als ik de ingrediënten niet zo vaak gebruik :-\ )....
#3392434
Normaal stond er scampi in dikke tomatensaus (van verse en zongedroogde tomaten, super lekker) op het menu.
Maar Meneer had zin in friet, dus hebben we stoofvlees en appelmoes uit de vriezer opgediept, frieten gesneden en er wat rauwe witloofsla bij gemaakt.
Door Siberienne
#3392436
Zoete aardappel frites uit de oven met buenos aires kruiden
Schorseneren met geitenkaas en Provençaalse kruiden uit de oven
Vegaburger vd vegetarische slager

Gisteren had ik erwtensoep gemaakt, met vega spek maar wel echte rookworst
Erbij brood met kaas en vega filet americain. Ik had die op ‘t werk en vond die echt lekker maar dit was van garden gourmet en die is iets minder lekker. Eens opletten welk merk ze op ‘t werk hebben.
Door Siberienne
#3392437
Ik had trouwens laatst spruitjes gemaakt zodanig dat ik ze zelf ook lekker vond ;

In 4- en gesneden, geroerbakt met een uitje, appel, cranberries en pecannoten. En nog iets van kruiden wat ik nu vergeten ben :-X
Door Siberienne
#3392520
Ik ben weer in kookstemming :D

Lunch zelfgemaakte pastinaak soep met geroosterde pijnboompitten, zonnebloem en pompoenpitten, croutons en snufje Chili met daarbij een tosti. Als toetje havermout-yoghurtcake.

In de slowcooker staat de rijstpudding voor vanavond te pruttelen

Op het fornuis vast de bonen in de week voor de Chili-sin-carne van vanavond. Met taco chipjes, salade en beetje guacamole oid.
Door Eef+Stippels
#3392529
Siberienne schreef: zo 05 jan 2020, 14:20 Ik ben weer in kookstemming :D

Lunch zelfgemaakte pastinaak soep met geroosterde pijnboompitten, zonnebloem en pompoenpitten, croutons en snufje Chili met daarbij een tosti. Als toetje havermout-yoghurtcake.

In de slowcooker staat de rijstpudding voor vanavond te pruttelen

Op het fornuis vast de bonen in de week voor de Chili-sin-carne van vanavond. Met taco chipjes, salade en beetje guacamole oid.
Dat klinkt goed!

Wij eten vanavond witlof-venkelsalade.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door