Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3454011
Gisteren i.v.m. de schaatstraining van het kind gezorgd voor eten dat snel klaar is. Dus van tevoren een pompoensoep met kikkererwten gemaakt en een Turks afbakbrood ingesneden en gevuld met tomaat, pesto en kaas. Bij thuiskomst brood in de oven afgebakken en de soep opgewarmd.

Vandaag maar weer eens een keer een vleesdag: kippenpoten van de gril met ovenaardappeltjes en spinazie.
Door Too
#3454127
Het plan was spruitjes, hazelnoten en aardappel/zoete aardappel puree
Maar gezien het gehannes met oud bed , nieuw bed het bijbehorende gepruts&zooi èn wat communicatiefails met DHL (mijn fout) is de kans groot dat het een lekkere boterham wordt

Morgen : spruitjes met puree :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3454128
Rode bietjes met uien en speklapjes… heb laatste speklapje ook nog gebakken; ik had honger ;) …. Sinds ik een date heb, eet ik een stuk gezonder en netjes 3x per dag…. Val langzaam af door gezonder eten :D ;)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3454157
Gisteren traybake met krieltjes, rammenas, ui, knoflook en chimichurrikruiden. Met een salade van veldsla en zwarte bonen en Syrische grillkaas.

Vandaag kant en klare Magioni bloemkoolpizzabodems belegd met creme fraiche, preiringetjes, rode ui en feta. Met een salade van veldsla, ui, ei en een mosterddilledressing.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3454578
Charlie Angel schreef: do 08 dec 2022, 08:55 Wat eet jij toch altijd heerlijk Sonja! Afbeelding
Ik heb vanwege mijn gezondheid mijn werk en wat hobby's op moeten geven. Maar koken lukt nog wel en heb ik altijd leuk gevonden. Dus leef ik me daarin uit!

Maandag een stamppot boerenkool, pastinaak en aardappel. Met een jus met zilveruitjes. En een rookworst.
Gisteren een ovenschotel met yacon, koolraap, portobello, walnootpesto en kaassaus.
En vandaag een een stoofschotel met marinebonen, boerenkool, tomatensaus, orzo, aardperen en salie.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3454580
Sonja schreef: Ik heb vanwege mijn gezondheid mijn werk en wat hobby's op moeten geven. Maar koken lukt nog wel en heb ik altijd leuk gevonden. Dus leef ik me daarin uit!

Maandag een stamppot boerenkool, pastinaak en aardappel. Met een jus met zilveruitjes. En een rookworst.
Gisteren een ovenschotel met yacon, koolraap, portobello, walnootpesto en kaassaus.
En vandaag een een stoofschotel met marinebonen, boerenkool, tomatensaus, orzo, aardperen en salie.
Ja, je hebt al teveel op moeten geven, fijn dat koken dan nog een leuke hobby voor je is. Afbeelding
Door Lizzy
#3454732
Sonja schreef: wo 14 dec 2022, 23:04 Ik heb vanwege mijn gezondheid mijn werk en wat hobby's op moeten geven. Maar koken lukt nog wel en heb ik altijd leuk gevonden. Dus leef ik me daarin uit!

Maandag een stamppot boerenkool, pastinaak en aardappel. Met een jus met zilveruitjes. En een rookworst.
Gisteren een ovenschotel met yacon, koolraap, portobello, walnootpesto en kaassaus.
En vandaag een een stoofschotel met marinebonen, boerenkool, tomatensaus, orzo, aardperen en salie.
:bigarmhug:

Lekker dat je je qua koken uit kunt leven :-*

Je hebt serieus kook talent!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3454740
Lizzy schreef: za 17 dec 2022, 18:43 :bigarmhug:

Lekker dat je je qua koken uit kunt leven :-*

Je hebt serieus kook talent!
Je weet niet hoe het smaakt, he? ;D ;D ;D
Gisteren ovenaardappeltjes met een kaasschnitzel en rauwe witlofsalade met ei, mandarijn en walnoot.
Vandaag gado gado
Door Lizzy
#3454742
Sonja schreef: zo 18 dec 2022, 00:32 Je weet niet hoe het smaakt, he? ;D ;D ;D
Gisteren ovenaardappeltjes met een kaasschnitzel en rauwe witlofsalade met ei, mandarijn en walnoot.
Vandaag gado gado
Hahaha, nee dat is waar ;D ;D ;D ;D
Maar ik weet niet, heb zo maar het gevoel dat dat wel snor zit :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3454747
Lizzy schreef: zo 18 dec 2022, 07:16 Hahaha, nee dat is waar ;D ;D ;D ;D
Maar ik weet niet, heb zo maar het gevoel dat dat wel snor zit :-*
Ik hoor geen klachten hier thuis, hoewel de meneer af en toe wel zijn wenkbrauwen optrekt als ik iets op tafel zet en dan vraagt: "Eh, we hadden toch nog ergens kortingsbonnen van Verhage?" ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3455751
Gisteravond voor het eerst in heeeeeeeeel lang bij mijn favoriete aziaat gegeten. Ik heb gesmuld en het was zo gezellig ook.

Voor vanavond en morgen weet ik het nog niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door