Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3210208
pluk schreef:Ik moet morgen gaan opvangen....
Hoe doen jullie dat met een reu? De soeplepel snap ik, maar Scott doet heel veel kleine plasjes ;-)
Laddy is ook een reu, hier dus ook tig plasjes. Gaan plassen, direct soeplepel eronder. Voet op de riem, bakje open, plasje erin en op naar de volgende plas :biggrin2: Mensen moeten maar denken wat ze willen. Ze denken toch wel, ze doen hun best maar :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3210214
Dian schreef:Laddy is ook een reu, hier dus ook tig plasjes. Gaan plassen, direct soeplepel eronder. Voet op de riem, bakje open, plasje erin en op naar de volgende plas :biggrin2: Mensen moeten maar denken wat ze willen. Ze denken toch wel, ze doen hun best maar :biggrin2:
Ik heb beeld :biggrin2:
denk dat ik manlief maar mee neem, kan ie mooi helpen!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3210405
Pfff, vanmiddag manlief meegesleept en met soeplepel en al aan de wandel.
De nodige plasjes weten op te vangen maar Scott is zo klein dat die soeplepel een paar keer de grond raakte. Dus monster besmet ::)
sowieso was het echt heel weinig, misschien 1,5 eetlepel dus lang geen buisje vol

Dan maar een paar uur wachten en in de tuin opvangen. Wederom nauwelijks iets...

Vanavond nog maar een poging...
#3210411
judith vd schreef:Wat hebben jullie ingevuld bij de vraag 'hoeveel drinkt jouw hond dagelijks'?
Eigenlijk heb ik geen duidelijk beeld hiervan.
Heb gezegd tussen de 1 en 2 deciliter.
Jullie?
Die vond ik ook lastig. Bij het invullen bedacht ik mij dat het handig was geweest om een paar dagen een afgemeten hoeveelheid neer te zetten en dan te kijken hoeveel er over was de dag er op. Maar ja..... ::)
Ik heb het, na eens kijken in een maatbeker, op 75 cc gehouden. Pummeke drinkt heel weinig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door