Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3206389
Heeft iemand een vreselijk mooi herinneringsfilmpje gemaakt van Brutus. Vind dat zo lief... En het is dat wij zo slordig zijn met onze huismail, maar heel toevallig heeft hij die gemaild naar ons precies een maand, 19 maart, nadat Brutus was overleden. Heeft diegene niet eens in de gaten gehad, maar voor mij maakt het dat extra bijzonder
Door Lil
#3206891
Zooooo enorm bevrijdend! Ik heb een wandelplek gevonden voor het weekend om de drukte en mijn hond doet niets ellende te omzeilen. Zojuist paaszondag van kwart over tien tot half twaalf gewandeld (een tijdstip dat de halve wereld wandelt). Haast niemand gezien. Diepe zucht... ja ook ik kan mijn hondjes zulke dagen en tijden uitlaten. Ok ze moeten aan de lijn, maar iedereen is nu tevreden en ontspannen. Wonderbaarlijk. Ik ga nu nagenieten. Fijne Pasen!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3206963
De hele middag bezig geweest om de menu's van de oudjes in het plaatselijke verzorgingshuis op de kabelkrant te krijgen met achtergronden en de hele rambam erbij. Ik ben er weer voor een week of wat vanaf tot de zomermenu's weer uitgedeeld worden. Nooit gedacht dat ik zo creatief met plaatjes, powerpoint en dergelijke om zou kunnen gaan. Morgen de boel instarten ter plaatse en dan kunnen ze weer lezen wat de activiteiten zijn komende tijd.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3207057
Vandaag gaf de Wii aan dat ik 75kg ben :biggrin2: Wat een gebrek aan stress en goed eten (als in veel, maar zoveel mogelijk suikervrij en waar mogelijk bio) al niet kan doen. Want ik geloof niet dat 1x per week een uurtje poweryoga nou zoveel verschil maakt. Op naar de 72 kilo! *strijdbare smiley*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door