Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3205349
Radja schreef:

Dan denk ik te weten waar jij wandelt ;)

Ik wandelde daar met Radja 1x per week en kwam haar met toen nog 4 dalmatiërs eigenlijk altijd tegen. Heerlijke honden met een gezellig vrouwtje.
Ik kom haar daar inderdaad vaak tegen, erg leuke honden en aardig baasje inderdaad.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3205354
Charlie Angel schreef:Ik kom haar daar inderdaad vaak tegen, erg leuke honden en aardig baasje inderdaad.

Wandel je ook wel eens in het bos(sen) bij en rond huize Nieuwe Rande in Diepenveen? Is aanlijnplicht,maar zo ontzettend mooi om te wandelen! Dat bos ligt bij mij om de hoek en ging daar bijna iedere dag met Radja naar toe. Je kan daar uren wandelen er is prachtig zwemwater,staan bankjes bij het water,veel minder druk,alleen weekend,feestdagen of met sneeuw,dan is het behoorlijk drukker.
#3205372
Radja schreef:Wandel je ook wel eens in het bos(sen) bij en rond huize Nieuwe Rande in Diepenveen? Is aanlijnplicht,maar zo ontzettend mooi om te wandelen! Dat bos ligt bij mij om de hoek en ging daar bijna iedere dag met Radja naar toe. Je kan daar uren wandelen er is prachtig zwemwater,staan bankjes bij het water,veel minder druk,alleen weekend,feestdagen of met sneeuw,dan is het behoorlijk drukker.
Daar heb ik langer geleden eens gewandeld ja, erg mooi ook, moet ik eigenlijk zeker vaker heen gaan.
Ook in het bos bij Abdij Sion loop ik regelmatig, ook erg mooi.
Maar regelmatig zoek ik ook juist met Charlie het wat drukkere losloop op zodat hij heerlijk kan spelen met andere honden. Maar juist ook doordeweeks omdat je dan dezelfde mensen tegenkomt.
Door - pien -
#3205540
Wat heb ik toch veel vriendjes als ik haring ga eten ::) Uit alle hoeken en gaten komen katten en honden. Nee ze bedelen écht niet.... ;D
Nou vooruit, de man/vrouw een paar fliebertjes van mijn lekkere harinkie :dribble:

Wat kan het toch leuk zijn als je zomaar tussen de aanbiedingen van de supermarkt in gesprek raakt met een wildvreemde maar toch iemand waar je zoveel raakvlakken mee blijkt te hebben.
Zelfs op het laatst, toen we na een uur toch maar (weer) boodschappen gingen doen, zei ik 'ehhh, als ik je volgende keer tegenkom en niet groet dan ligt dat aan mij, ik herken gezichten niet (snel) meer...' ze moest vreselijk lachen want zij heeft hetzelfde. Dat wordt extra leuk als we mekaar wél herkennen een volgende keer ;D
Door cj
#3205549
Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
Door Martine-Tom
#3205554
Een lieve kennis die ineens out of the blue zegt "joh, ik snap dat dat een probleem is voor jou, en ik ga je helpen" en het dan ook nog eens echt doet ook :) :)
Door Too
#3205559
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door - pien -
#3205560
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3205565
Martine-Tom schreef:Een lieve kennis die ineens out of the blue zegt "joh, ik snap dat dat een probleem is voor jou, en ik ga je helpen" en het dan ook nog eens echt doet ook :) :)
Zulke kennissen zijn goud waard :-*
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
Wat fijn dat je geluk lekker bij jou blijft! Zo'n onvoorwaardelijke steun kan niemand tegenop. Voor de rest :bigarmhug:
Door cj
#3205568
Thanx! Het is dat ik in zo'n beroerde situatie zit, anders had ik me als eerste aangemeld bij Tessa voor haar boxer.
Door eelke
#3205571
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
Oww fukkedorie zeg! Veel sterkte, pittige tijden...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3205588
cj schreef:Een heel kort privé bericht van mij. Ben niet zo van het privé......Lig in (v)echtscheiding , onverwacht. Veel spanning en ellende. Maar mijn grote geluk blijft bij mij!
Ondanks dat ik soms op instorten sta, hoef ik alleen maar naar zijn koppie te kijken en word ik zo blij!
Wij komen er wel samen!
Oww niet leuk!!!
Knuffel! :-*

Mijn geluksmomentje: een matgrijze auto voor onderhoud naar de garage brengen, en een glimmend zwarte weer mee terug krijgen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door