Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3181634
mijn border is precies andersom dus juist niet bang,ja zou je denken dat is handig nou niet op deze manier,hij heeft de nare gewoonte om er juist naar toe te gaan hij vind het prachtig en het liefst pakken,dat is ook levens gevaarlijk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3181679
kiara schreef:Omdat ik dat 1 x heb gedaan en de hond was zo suf maar kreeg wel alles mee, bv ook de licht flisen, ik doe het dus nooit meer

In die folder staan meerdere middelen uitgelegd die juist níet versuffen. Dus ik weet niet welk middel jij precies gegeven hebt, maar dikke kans dat dat niet 1 van de middelen uit deze folder was.

Wij zijn best tevreden over de clomicalm. Echt harde knallen buiten blijven een drama, maar minder hardere knallen schrikt hij minder van en hersteld hij ook van, zodat we redelijk normaal door kunnen wandelen. In huis ook geen onrust meer na knallen, hij kijkt even op en loopt in het ergste geval een rondje, maar daarna is het ook weer goed.

Ventraquil hebben wij voor extreme noodgevallen in huis. Vanwege zijn extreme angst voor de dierenarts en als er dan een keer echt een noodgeval zoals een grote wond oid zijn, dan hadden we het maar liggen. Wat wij mee kregen was wel dat het ook de agressie rem verlaagd en dat is met een angst-agressieve hond natuurlijk vragen om problemen. Dus ik ben blij dat we het nooit hebben hoeven te gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3181691
kiara schreef:Het ging om de alprazolan
Dat wordt juist gebruikt om de angst voor vuurwerk te verminderen, niet om enkel te versuffen. Dus ja, ze krijgen nog wel wat mee, maar de alprazolan zorgt er voor dat ze het niet (zo) eng meer vinden.
#3181778
hier nu een hond op de alprozalam.

hij staat nu op de helft van de dosering. van de week heb ik hem 1 pil gegeven en knalde hij in mijn andere hond.
hij is zeker niet versuft, kan gewoon mee wandelen etc. alleen nu komt hij bij me liggen ipv dat hij op zoek is naar een schuilplek of hijgend met uitpuilende ogen en een hart dat zn borstkas uit lijk te ploffen.

ik heb bijna al het alternatieve al geprobeerd maar niks werkt behalve vluchten naar the middle of nowhere.
#3181841
Alprazolam hier gebruikt icm huisje in bos en ging redelijk.Alpra later zelf getest,inname naar gewicht en onrust werd niet minder maar spieren werden "sloom".Hier iets wat wel wat helpt voor de dagen op weg naar de climax;koeljas en dan bietje strak eromheen.Het thundershirt idee die hier niks doet maar de stress,hijgen maakt warm en waarschijnlijk koelt het af en reguleert de ademhaling ofzo iets denken we waardoor de stress daalt.Ze heeft het ons niet goed uitgelegd maar geeft naks zolang de hysterie maar zo lang mogelijk wegblijft.De oude knar hier sinds de dementie begint hij de knallen wat minder te vinden dus daar gaat wel Alprazolam in al was het maar dat ik het zelf prettiger te aanschouwen vind.
Laatste dagen verdwijnt de jongste het hotel in met partner en hopen dat bij het opklimmen der jaren ze doof wordt,mag ook volgend jaar al. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3181891
Boh joh,ben ik blij dat we wonen waar we wonen, nog geen knal gehoord, gaat hier ook niet gebeuren tot oud-nieuw. Ja ok denk dat het bijna qualificeerd als middle of nowhere, met 3 straten en 80 paarden :biggrin2:
Maar daarnaast in Duitsland doe je zoiets niet, netzoals voorheen in Belgie. :biggrin2:
Ok ok ik hoor in de verte in Sittard wel geknal maar dat is dus wel ver genoeg weg. Dus gelukkig kan mijn Maci dus niet die angst zo opbouwen tot oud en nieuw, dat scheelt denk ik echt een hoop.
Door Mowgli
#3181895
Kaio schreef:Maar daarnaast in Duitsland doe je zoiets niet
Dat ligt er heel erg aan waar in Duitsland je woont. Hier wordt er "vrolijk" op los geknald. En dan is het in ons stadsdeel nog rustig. In stadsdelen als Neuköln en Wedding, waar veel Turken allochtonen wonen, daar lijkt het wel een oorlogsgebied...
Door Lil
#3182212
Klopt heel erg hard af, maar al al die jaren is hier alleen de 31-1e vuurwerk en verder niet. Ja af en toe in de verte ergens een klein knalletje (of een harde die heel ver weg is dat kan ook). Echt middel of nowhere is het hier niet. Maar wel een klein gehucht. Vaak erger ik mij eraan dat men zich bemoeit met zaken als hoe vaak je je ramen wast terwijl ze nog niet eens wonen op een plek waar ze dat zouden kunnen zien. Maar mbt vuurwerk en andere rottigheid dat durft men hier dus echt niet te doen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3182238
Dat denk ik, in een klein dorpje durf je niet zo overal vuurwerk af te steken.
Maar dat andere van ramen wassen heb ik geen last van, misschien dat mensen dat wel denken maar niet zeggen ;D ( zelfs ik denk het ooit van mijn eigen raampies :P )

Oja hier donderdag hele dag regen volgens weeronline
Overigens hebben ze hier een georganiseerd vuurwerk, hebben nl ook een sylvesterparty hier in het dorp, als ik niet zo'n schijtluis had gehad.... waren we wel gaan kijken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door