Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3174895
Hehe, ik hem mijn mannetjes terug ;D . Mooi gedaan hoor. Voor mij is het wit ook te fel, maar daar wordt al naar gekeken begrijp ik. Ik vind het quoten ook minder duidelijk dan in de vorige versie.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174898
Ik heb mijn handtekening aangezet maar er verschijnt niks bij de berichten, alleen een imagetag.
Bij een aantal leden zie ik dat het wel werkt, wat doe ik fout?
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 30 nov 2015, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3174899
Hope schreef:Thx Lizzy.

Jeff heeft het vast al heel druk met alle kleine en grotere dingetjes die nog gefixed moeten worden. Ik heb mijn laptop nu zo donker mogelijk gezet en ik zie nu weer wat. Komt later vast wel goed.

@koekie, ik ben lichtgevoelig. Elke kleur is voor mij 80% feller dan voor anderen. Het wit is voor mij een soort tl-balk waar ik in kijk, haha. Maar, komt goed. Eerst de rest maar.

En genoeg koffie drinken Jeff!

Marloes, heb je al f.lux geïnstalleerd? Dan kan (zeker 's avonds) schelen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174900
Lazy Garfield schreef:Ik heb mijn handtekening aangezet maar er verschijnt niks bij de berichten, alleen een imagetag.
Bij een aantal leden zie ik dat het wel werkt, wat doe ik fout?

Haal de tekst die bij de eerste img staat weg. Dus alleen de url en de img-codes.
Door Diego
#3174902
Ik vind het er mooi, duidelijk en helder uitzien.
Alle veranderingen zijn soms moeilijk, het went vast en zeker snel!
Petje af voor het harde werken aan dit nieuwe forum.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174903
koekje schreef:

Haal de tekst die bij de eerste img staat weg. Dus alleen de url en de img-codes.
Waar haal ik die weg dan? Bij wijzigen bericht zie ik de imagetag niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174904
koekje schreef:
Nou, ik dacht Lizzy te quoten, maar ik veranderde haar bericht. Ik schrok ervan.
Oh zo, ik dacht dat je enkel binnen de quote had zitten tikkeren. Ff wennen met die nieuwe knopjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174905
Lazy Garfield schreef:
Waar haal ik die weg dan? Bij wijzigen bericht zie ik de imagetag niet.

ergens in je profiel, gebruikerspaneel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174906
Lazy Garfield schreef:
Waar haal ik die weg dan? Bij wijzigen bericht zie ik de imagetag niet.

In je profiel, daar waar je je handtekning maakt.
Door Cathelijn
#3174908
Ik ben nog geen fan. Het ziet er op mijn mobiel heel onrustig uit. Bij elke reactie zie ik weer de topictitel en het is zoeken naar de echte reacties. Hopelijk verandert er nog wat.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3174910
Cathelijn schreef:Ik ben nog geen fan. Het ziet er op mijn mobiel heel onrustig uit. Bij elke reactie zie ik weer de topictitel en het is zoeken naar de echte reacties. Hopelijk verandert er nog wat.

Haha, ben ik niet de enige dus.
Maarrrrr... We zijn weer online!

Kijk ik nu zo over de knop "omhoog" heen? Het is zo'n gescrol nu :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174917
Hope schreef:

Haha, ben ik niet de enige dus.
Maarrrrr... We zijn weer online!

Kijk ik nu zo over de knop "omhoog" heen? Het is zo'n gescrol nu :biggrin2:

Helemaal omderaan het topic vind je "terug naar barplaats". Die "omhoog" knop komt nog wel.
Door Cathelijn
#3174919
Hope schreef:

Haha, ben ik niet de enige dus.
Maarrrrr... We zijn weer online!

Kijk ik nu zo over de knop "omhoog" heen? Het is zo'n gescrol nu :biggrin2:
Hope: rechtsonder een bericht staat een klein haakje omhoog te wijzen. Dat brengt je weer bovenaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door