Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3174769
Lazy Garfield schreef: Ow ja zie ik nu ook, heb nog maar 4 berichten!
Maar zie nu wel dat mijn oude beichten er nog zijn, ze worden alleen niet meer als aantal weergegeven bij de gebruikersnaam. (onder avator)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3174770
Hmmm. Dacht zojuist een reactie geplaatst te hebben, maar zie hem niet staan...
Dan nog maar een keer.
Proficiat met de vernieuwde site! Ziet er goed uit!
Door Anthraciet
#3174776
Wow! Dat is even wennen :biggrin2:

Ik heb al even rondgekeken of ik de korpsgrootte aan kan passen, maar dat zie ik nergens staan. De titels van onderwerpen zijn nu wel erg groot, terwijl de gebruiker die er naast vermeld staat een stuk kleiner (en beter) is.

Kijk ik er overheen of kan dat niet anders?
Door Shanti en co
#3174778
Het is wel even wennen dit maar ik begin het volgens mij al een beetje te snappen.

Ik heb mijn onderschrift opnieuw ingesteld want die klopt niet meer en onder het vak waar je een reactie typt kun je de optie aanklikken om een onderschrift toe te voegen. Als het goed is staat de mijne er nu dus onder.
Door Anne in Zweden
#3174779
Jaaaaa, we zijn weer in de lucht! :circle:

Pfff, de autist in mij wordt nu wel wakker hoor... Maar goed, over een paar dagen ben ik vast gewend aan het nieuwe uiterlijk. Fijn in ieder geval dat we weer bestaan!

Oooooo, en ik zie een blonde smiley! Geweldig!!! :2funny:

Nou effe kaike waar ik moet drukken om dit te plaatsen. ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3174780
*Lia* schreef:

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas ;)
Klopt, de baas wint, die is minstens -30000.

Zal vast goed komen, zo ook die handtekeningen. Ergens in het proces..zondag ofzo, waren ze er, dus dat gaat vast nog wel een keer lukken.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174781
Ik ben er ook weer!

Ik zie dat de mods nog niet helemaal zijn ingevuld/op de goede plek staan.
Ik moet ook nog eens naar mn ava en os kijken.
Tegelijkertijd heb ik de moeite maar eens genomen om een beginnetje te maken met pb's vegen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174784
Lique, vlak voordat je een berichtje plaatst, zie je onderaan je scherm een dingetje om aan te vinken. 1 vakje is voor onderschrift.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3174787
Ik heb in mn profiel bij forumweergaves oid iets aangeklikt.
Alleen mn ava is nog pleite, daar zal ik denk ik een nieuwe voor moeten zoeken.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3174793
Weet je wat zo vreemd is: In het vraag en aanbod gedeelte staat mijn handtekening er wel bij. En bij BP is verhuisd staat ie niet.

En nu weer wel hahahahaaaa
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3174797
Even wennen aan dit nieuwe overzicht, maar dat gaat wel goed komen......

Ik kan alleen niet vinden hoe ik een foto kan plaatsen bij mn naam links........ Zie bij sommigen wel al een foto, bij anderen ook geen foto......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door