Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3167654
Vandaag groentenmix gemaakt voor Zoë en de vloer van de benedenverdieping en de trap gepoetst. Zometeen nog even mijn bestelling ophalen bij lupa, dan gaan eten bij mijn ouders en daarna nog even mijn gedroogde kiptips ophalen die inmiddels klaar zijn.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3167679
Kaela schreef: Best genant, denken dat je je sportschool belt om te informeren over aquajogging en dan een ICT bedrijf aan de lijn blijken te hebben. Ik denk dat ik iemand een goed verhaal voor bij zijn collega's heb bezorgd  ::)
ICT'ers kijken nergens meer vreemd van op, hè...  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3167700
Ronald schreef: ICT'ers kijken nergens meer vreemd van op, hè...  ::)  :biggrin2:
Hij had wel humor, hij zei dat ie wel een filmpje van aquajoggen kon opzoeken  :biggrin2:

Het is overigens best pittig, zo'n lesje waterhobbelen!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3167710
Kaela schreef: Hij had wel humor, hij zei dat ie wel een filmpje van aquajoggen kon opzoeken  :biggrin2:

Het is overigens best pittig, zo'n lesje waterhobbelen!
Ik ken het... Ik heb de cardio-versie gedaan  :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3167760
kira schreef: We wennen weer aan vijf honden en de vijf aan elkaar. Altijd stressen hoor zo een wisseling in samenwerking. Maar siets is leuk.
Fijn dat hij zo mooi in de roedel aansluit.  :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3167806
Ik deed de oven al aan om hem voor te verwarmen om meneer zn broodje af te bakken. De oven was al halverwege totdat meneer eens in de keuken kwam en vroeg wat er dan in de oven stond. Mn schaal met bonen in de week voor vanavond  :crying:
Gelukkig wel een glazen schaal, maar toch  :crying:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3167816
koekje schreef: Ik deed de oven al aan om hem voor te verwarmen om meneer zn broodje af te bakken. De oven was al halverwege totdat meneer eens in de keuken kwam en vroeg wat er dan in de oven stond. Mn schaal met bonen in de week voor vanavond  :crying:
Gelukkig wel een glazen schaal, maar toch  :crying:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3167817
hannabelgje schreef: Zoë voelt zich weer een stuk beter vandaag. Niet meer overgegeven en ze eet weer snoepjes.
Vandaag weer verder aan de poets. De kattenbakken en de badkamer zijn aan de beurt.
Fijn dat Zoë zich weer beter voelt  :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3167840
Jummie!
koekje schreef: Ik deed de oven al aan om hem voor te verwarmen om meneer zn broodje af te bakken. De oven was al halverwege totdat meneer eens in de keuken kwam en vroeg wat er dan in de oven stond. Mn schaal met bonen in de week voor vanavond  :crying:
Gelukkig wel een glazen schaal, maar toch  :crying:
Heb jij geen verlichting in de oven, of zette je die met ogen dicht aan  :biggrin2:
hannabelgje schreef: Zoë voelt zich weer een stuk beter vandaag. Niet meer overgegeven en ze eet weer snoepjes.
Vandaag weer verder aan de poets. De kattenbakken en de badkamer zijn aan de beurt.
Weer zin hebben in lekkers is wel weer een goed teken

Hier wederom nog steeds kl :rant: behang afstoten. Pff vandaag deze kamer klaar, dan moet alleen nog een stuk van de gang plus plafond. Fijn hoor zo'n behangetje dat een met de muur is geworden  ::) Maar goed dan nog een keer lambrizering op de gang slopen en dan kan er weer aan opbouw begonnen worden, heeft tenminste ook wat meer voldoening  :biggrin2:
Door hannabelgje
#3167862
Vanmorgen op de fiets naar de markt geweest, daarna lunchen bij mijn ouders en toen weer naar huis gefietst. Nu aan de zelfgemaakte chai latte. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door eelke
#3167866
Naar de Foo Fighters geweest. Erg tof! In de Ziggo Dome.

Terug weg was drama. A2 dicht. A4 moest van 5 banen naar 1. 2,5 uur in de file gestaan daar, verwachtte aankomsttijd thuis was 1 uur, uiteindelijk iets na half 4 thuis dus. Man man. En niet dat we iemand aan het werk gezien hebben daar.

Zo lomp. De Ziggo Dome was uitverkocht, de HMH was uitverkocht, en Ajax speelde thuis. En dan gooien ze om 23.00 de A4 nagenoeg dicht.  Dat had best een uurtje later gekunnen.

Nu dus heel brak. Ik was de bob. Heb alleen terug gereden want 'dan is het toch lekker rustig'. Heb peentjes gescheten, zo moe, 130 rijden, en regen. Nou ja, toch gehaald.
Net een klacht bij de anwb ingediend want die bleven maar zeggen dat de vertraging een half uur was >:( en nu nog aan het uitzoeken bij rijkswaterstaat.

Wel alvast stoofvlees met bokbier gemaakt voor morgen. Mijn 9 liter pan zit vol  :o

Straks nog meer koken want een kookworkshop met het werk. Ook wel zin in!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door