Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3156420
Ik heb me vanmorgen ook weer groen en geel zitten ergeren aan Chiel en zijn 'deskundige' die ik uiteindelijk niet meer heb kunnen volgen omdat vriend manlief de douche had aangezet, misschien maar beter ook.... ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3156421
Anne in Duitsland schreef: Nou... Wij zijn 6,5 jaar geleden begonnen met barfen, en twee jaar geleden kreeg mijn man last van zijn knie, waarvoor hij in november een kijkoperatie moet ondergaan. Dat zet je toch aan het denken... :g:
Was de hond bloeddorstig geworden van dat rauwe vlees?  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3156426
Hope schreef: Was de hond bloeddorstig geworden van dat rauwe vlees?  :biggrin2:
Ik kan de chirurg natuurlijk wel vragen eventuele stukjes vlees en bot uit meneer Anne's knie te bewaren voor de honden. :biggrin2:

O nee, knie is dragend bot. :(
Gebruikersavatar
Door Dian
#3156431
Nu snap ik waarom ik ziek ben: longontsteking op z'n retour, vast zitten slijm in de bronchiën en dan nog een keer een snotterknop.............. tja, 2 honden die regelmatig mijn gezicht likken............. is ook vragen om moeilijkheden............. hoop niet dat mijn ziektekostenverzekering dit leest, anders kan ik mijn AB-kuur en doktersbezoeken vast zelf gaan betalen :g: :g: :g: :g:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3156433
Je word toch gek van al dat betuttel in dit land?
Zul je zien, gaan ze het via Brussel spelen, nog meer betuttel.
Je mag hier niets en wat je mag is niet leuk.

Laten mensen gewoon eens de stront van hun honden opruimen, dat is pas onhygiënisch om zo te laten liggen.
Door Lizzy
#3156434
Hope schreef: Is het gek dat ik me afvraag of je koorts hebt?  ::) :biggrin2:
Hahahaha, nee, ik voel me kiplekker. Maar na artikel nummer 100 over hoe verschrikkelijk gevaarlijke rauwe voeding voor honden/katten is ben ik er wel klaar mee. Wat moet je hier nou op zeggen? Het is bij elkaar gejat, hier en daar wat cijfers bij gecopied en paste en de Televaag heeft z'n volgende anti-artikeltje weer klaar. Het is maar weinig werk. Weet je nog toen ik in het NRC stond? Stond er ook een artikel een paar pagina's verder geplaatst over hoe schadelijk rauwe voeding wel niet is. Nou wordt de Televaag vaker gelezen dan het NRC maar gut, hoe lang hebben mensen zich daar druk om gemaakt?

Weet je, mensen die overtuigt zijn van deze manier van voeren: die worden er niet warm of koud van, van weer zo'n anti-artikel. Wij hebben immers het bewijs al jarenlang in huis rondlopen. Mensen die toch al twijfelde, die gaan misschien weer brokken voeren maar die zouden dat toch wel gedaan hebben bij de eerste beste keer dat ze geen zin hebben om een worst uit de vriezer te halen. Het is alleen voor de mensen die nieuw zijn en hopen dat ze het goed doen heel lullig. Maar joh, met een beetje mazzel gaan die wat verder op onderzoek uit, komen ze hier en leggen we ze uit dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3156439
Lizzy schreef: Hahahaha, nee, ik voel me kiplekker. Maar na artikel nummer 100 over hoe verschrikkelijk gevaarlijke rauwe voeding voor honden/katten is ben ik er wel klaar mee. Wat moet je hier nou op zeggen? Het is bij elkaar gejat, hier en daar wat cijfers bij gecopied en paste en de Televaag heeft z'n volgende anti-artikeltje weer klaar. Het is maar weinig werk. Weet je nog toen ik in het NRC stond? Stond er ook een artikel een paar pagina's verder geplaatst over hoe schadelijk rauwe voeding wel niet is. Nou wordt de Televaag vaker gelezen dan het NRC maar gut, hoe lang hebben mensen zich daar druk om gemaakt?

Weet je, mensen die overtuigt zijn van deze manier van voeren: die worden er niet warm of koud van, van weer zo'n anti-artikel. Wij hebben immers het bewijs al jarenlang in huis rondlopen. Mensen die toch al twijfelde, die gaan misschien weer brokken voeren maar die zouden dat toch wel gedaan hebben bij de eerste beste keer dat ze geen zin hebben om een worst uit de vriezer te halen. Het is alleen voor de mensen die nieuw zijn en hopen dat ze het goed doen heel lullig. Maar joh, met een beetje mazzel gaan die wat verder op onderzoek uit, komen ze hier en leggen we ze uit dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.
Ik ben het wel mee eens dat mensen snel vergeten en dat het ze minder dan niks boeit. Anders wordt het als ze zouden kunnen denken..na dit artikel....die rauwgevoerde honden kosten mij dus geld, want mensen kunnen er ziek van worden en ze kunnen mijn hond ook ziek maken bla bla.  En dan wordt je rauwgevoerde hond al snel een paria, net zoals de roker een paria is geworden. Maar goed, dit proces vraagd wel meer dan 1 artiekel natuurlijk, maar het begin is er. Al een poosje, maar je ziet dat men de strategie steeds aanpast. De boodschap...is niet gezond voor uw hond werd weggewuift en overruled, dus nu gooien we het op deze boeg.
Door Martine-Tom
#3156440
Angelique schreef: Ik ben het wel mee eens dat mensen snel vergeten en dat het ze minder dan niks boeit. Anders wordt het als ze zouden kunnen denken..na dit artikel....die rauwgevoerde honden kosten mij dus geld, want mensen kunnen er ziek van worden en ze kunnen mijn hond ook ziek maken bla bla.  En dan wordt je rauwgevoerde hond al snel een paria, net zoals de roker een paria is geworden. Maar goed, dit proces vraagd wel meer dan 1 artiekel natuurlijk, maar het begin is er. Al een poosje, maar je ziet dat men de strategie steeds aanpast. De boodschap...is niet gezond voor uw hond werd weggewuift en overruled, dus nu gooien we het op deze boeg.
lijkt me een leuke strategie, vanmorgen op het nieuws dat leraren vaak ziek zijn en een van de oorzaken is dat kinderen vaak snotteren en de leraar aansteken...denk dat we kinderen ook maar moeten verbieden, zeer onhygienisch :biggrin2:

Ik word er persoonlijk niet warm of koud meer van, heb alles geloof ik al wel een keer voorbij zien komen...ze zeggen maar wat ze willen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door