Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3156614
Aprilsnow schreef: zo meteen wel, werd net aangekondigd  :-X
Inderdaad heb het gezien.
Moest Martin Gaus ook nog even zijn mening geven, was goed onderbouwd moet ik zeggen, niet dus!!  :D
Door Tamara
#3156620
Lazy Garfield schreef: Inderdaad heb het gezien.
Moest Martin Gaus ook nog even zijn mening geven, was goed onderbouwd moet ik zeggen, niet dus!!  :D


Die gast moet is naar een bejaardentehuis  ::)
Ceaser milan geeft wel barf (gezien in aflevering) !!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3156626
Tamara schreef:

Die gast moet is naar een bejaardentehuis  ::)
Ceaser milan geeft wel barf (gezien in aflevering) !!
Volgens mij geeft mijn trainster brokken, maakt niet uit, ik kom bij haar voor training, voor al het andere verwijst ze door naar. ... (osteopaat, dierenarts, trimsalon, voedingsdeskundige etc)
Door Tamara
#3156627
Ik vond het best meevallen, de aflevering.

Lekker gratis reclame voor VersVoer, moeten ze er nu weer een vriescel bij gaan kopen  :biggrin2:
Mijn zus is gewoon hier in huis geweest toen ze zwanger was en mijn neefje loopt ook al 1,5 jaar gezond rond, ook hier bij onze honden.
Mijn opa komt ook vaak op visite, hij is bijna 85 en mijn honden begroeten hem ook grondig.

Bewijs genoeg..
Door smulpaap
#3156628
Kim_S schreef: Lizzy, misschien een heel gek idee...
Wil RTL jou niet interviewen toevallig? Voor een beetje tegengeluid?

Tis maar een ideetje  :biggrin2:


Nee joh , we hebben nu heel holland bakt . we moeten een programma hebben ... heel holland barft  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3156629
smulpaap schreef:

Nee joh , we hebben nu heel holland bakt . we moeten een programma hebben ... heel holland barft  :biggrin2:
Jaaaaa goed idee!

We helpen je wel hoor Lizzy!  :D :biggrin2:
Door charmed
#3156677
Hmmmm tja... Dilemma  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Nou... Wij zijn 6,5 jaar geleden begonnen met barfen, en twee jaar geleden kreeg mijn man last van zijn knie, waarvoor hij in november een kijkoperatie moet ondergaan. Dat zet je toch aan het denken... :g:
Door Envie
#3156709
Veel vlees in de supermarkt bevat ESBL-vormende bacteriën. Uit cijfers van het RIVM blijkt dat 95 procent van het kippenvlees en 40 procent van het kalfsvlees deze bacterie heeft. "De kans dat de eigenaar van de likkende hond deze ook draagt, is aanzienlijk", stelt een onderzoeker.

En hoe zit het met de kans dat we allemaal die bacterie al bij ons dragen? Behalve degenen die geen vlees eten...
En hoe zit het dan met diepvries vlees? Is deze bacterie bestand tegen invriezen?
[/Uit onderzoek van het RIVM blijkt dat jaarlijks in Nederland 85.000 mensen ziek worden door een infectie die is opgelopen door een dier. Ongeveer zeventien van hen overlijden.quote] Heeel duidelijk  :biggrin2:
Ook heeel duidelijk  8)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3156714
Envie schreef:
En hoe zit het met de kans dat we allemaal die bacterie al bij ons dragen? Behalve degenen die geen vlees eten...
En hoe zit het dan met diepvries vlees? Is deze bacterie bestand tegen invriezen?
Ook heeel duidelijk  8)
En geen vleesetende partner hebben?
Door Jantina
#3156796
Nou even serieus, zou het een idee zijn om een programma als Zembla te benaderen voor een tegengeluid? Dat er een hele hele grote groep mensen is die denkt dat deze berichtgeving is gekleurd door de brokkenfabrikanten? Ik heb contactgegevens van iemand die daar werkt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door