Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3156275
Duimen draaien voor Eddie, Pauline! Dit zijn in elk geval betere berichten!!

OT: Vandaag toch maar op de motor heen en weer. Mijn nieuwe jas is waterdicht. Definitief.

Wel fijn trouwens tussen de rijen auto's door die weer voor Kornwerderzand stonden te wachten... en te wachten... en te wachten... Scheelt toch al gauw een half uur!

Straks maar even bellen...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3156288
Het is inderdaad best spannend..... Vooral als je echtgenoot tegen de neurochirurg die vertelt dat het in zijn hele loopbaan, die over 4 weken erop zit, het slechts bij 2 mensen echt fout gegaan is (de operatie) zegt: Nou maar hopen dat ik niet de derde ben!  :o Echt..... soms......

En in de wachtkamer was het ook wel lachen.... Na een vragenlijst te hebben ingevuld, kwam er een verpleegkundige je ophalen voor een lichamelijke check en controle van de vragenlijst. Wij zitten, met een heleboel mensen meer, te wachten komt de verpleegkundige rechtstreeks op Eddie af en vraagt: Meneer Kimmels? Wij helemaal verbaasd omdat hij precies wist wie Eddie was. Zegt hij: Ja... er staat 1.90 op uw lijsten en die komen hier niet zo vaak.... ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3156403
Pauline schreef: Het is inderdaad best spannend..... Vooral als je echtgenoot tegen de neurochirurg die vertelt dat het in zijn hele loopbaan, die over 4 weken erop zit, het slechts bij 2 mensen echt fout gegaan is (de operatie) zegt: Nou maar hopen dat ik niet de derde ben!  :o Echt..... soms......

En in de wachtkamer was het ook wel lachen.... Na een vragenlijst te hebben ingevuld, kwam er een verpleegkundige je ophalen voor een lichamelijke check en controle van de vragenlijst. Wij zitten, met een heleboel mensen meer, te wachten komt de verpleegkundige rechtstreeks op Eddie af en vraagt: Meneer Kimmels? Wij helemaal verbaasd omdat hij precies wist wie Eddie was. Zegt hij: Ja... er staat 1.90 op uw lijsten en die komen hier niet zo vaak.... ;D

Spannend!!

Vandaag de uitslagen van het Wout terug gekregen. Nelson en de twee paardenmeiden zijn weer wormvrij. Aerro heeft een bloedwormbesmetting, vorige keer ook al. Ik denk dat hij altijd voor 600 kilo ontworming heeft gehad en voor een paard van 1.82 is dat te weinig  :-\
Door Nynke
#3156412
Vanmorgen met Martine en Tom gewandeld na mijn werk, was weer gezellig. Hondjes kunnen goed met elkaar overweg, da's fijn !! Dinsdag komt Tom hier een dagje logeren :P

Komend weekend naar Barbara en Ron en naar Zelhem. Leuk !!

Had afgelopen week een hele grote pan snert gemaakt om in te vriezen, de helft voor Barbara en de helft voor ons, is hij toch gdvrdgdvr gaan gisten  :crying: :puke: :crying: :puke: :crying:  Had het naar mijn idee toch heel goed laten afkoelen onder steeds roeren voordat de pan, met deksel erop, naar buiten ging voor de nacht, maar toch niet genoeg  :'( :'(  Zonde van veel centjes en veel tijd en veel moeite.
Door Martine-Tom
#3156437
Nynke schreef: Vanmorgen met Martine en Tom gewandeld na mijn werk, was weer gezellig. Hondjes kunnen goed met elkaar overweg, da's fijn !! Dinsdag komt Tom hier een dagje logeren :P

Komend weekend naar Barbara en Ron en naar Zelhem. Leuk !!

Had afgelopen week een hele grote pan snert gemaakt om in te vriezen, de helft voor Barbara en de helft voor ons, is hij toch gdvrdgdvr gaan gisten  :crying: :puke: :crying: :puke: :crying:  Had het naar mijn idee toch heel goed laten afkoelen onder steeds roeren voordat de pan, met deksel erop, naar buiten ging voor de nacht, maar toch niet genoeg  :'( :'(  Zonde van veel centjes en veel tijd en veel moeite.
was idd gezellig, Tom ligt heerlijk te ronken nu! Zo leuk dat ze het goed kunnen vinden, Tom kijkt vast al uit naar dinsdag :)
#3156450
Druk bezig met voorbereidingen voor morgen, dan heb ik met 5 vriendinnen onze trouwjurken high tea
Dus de wenkbrauwen ff bijwerken, blijkbaar heb ik tegenwoordig ook kinharen de krultang alvast opgesnord, nu nog de schoenen opzoeken want waar heb ik die ook al weer neergeploft 7 jaar geleden, en kijken of ik nog iets panty achtigs heb of dat ik nog naar de Hema moet sjezen!
#3156484
Zo, aangekomen en geïnstalleerd in de Randstad, een lekker zonnetje onderweg gehad.
Vanavond nog even naar broerlief wat doorspreken en dan morgen een van de moeilijkste gesprekken die ik heb gehad.
Zondag gezellig de verjaardag van neefje vieren en dan weer richting Deventer.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3156501
Hmm... en toen bleek er een verhoogde activiteit van witte bloedlichaampjes in mijn bloed te zitten. Op zich niets mis mee, maar het klopt niet. Er wordt nu gedacht aan "oorzaak: medicijnen". Handig.

Inmiddels wat nieuwe dope gehaald (andere troep). Vanmorgen eerste pil ingenomen en de hele dag zo'n beetje zeurende hoofdpijn. Hopelijk morgen beter en anders gaat er maar een paracetamol in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door