Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3149361
Lizzy schreef: Pasta, een combinatie van witte en bruine :biggrin2:

Met saus van gezeefde tomaten, cherry tomaatjes uit eigen tuin, uien, knoflook, prei, basilicum en wat kaas.
~

Dus nu zit Leo de bruine er uit te vissen want die lust hij niet? :biggrin2:
Door - pien -
#3149397
- pien - schreef: Iets met broccoli, want die moet op.
Maar wat  :g:
Het is Spannende Broccoli geworden  :D
(broccoli, mozzarella, knoflook, pepervlokjes en, verrassend: citroensap!)
Door Esther Q
#3150338
De buurtjes komen eten. Eiersalade is klaar, humus, avocadopasta, slagroom met vruchtjes, salade, zweeds brood erbij, stukje vlees en aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn. Als toe bananenijs met vanillesaus en een glaasje cointreau.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3150339
- pien - schreef: Het is Spannende Broccoli geworden  :D
(broccoli, mozzarella, knoflook, pepervlokjes en, verrassend: citroensap!)
En hoe maak je dat? Klinkt wel lekker!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3150343
Eergisteren WITTE bami, met atjar ketimoen, satesaus, sambal badjak, spiegelei. Als toetje Griekse yoghurt.
Gisteren WITTE tagliatelle met kruidenroomsaus. Toetje vruchtenkwark.
Vandaag denk ik WITTE wraps met gemengde bonenmengsel. Als toetje meloen.
Door Mowgli
#3150350
Ik moet nog even nadenken. We zouden eigenlijk met mijn stiefschoonvader nummer 1 Persisch gaan eten in een Iraans restaurant bij ons in de buurt. Maar hij belde af, omdat hij gister iets te diep in het glaasje heeft gekeken wild heeft gefeest, dus dat verschuiven we naar morgen.
Door Lizzy
#3150379
Maxi's 3-tal schreef: ~

Dus nu zit Leo de bruine er uit te vissen want die lust hij niet? :biggrin2:
Ja :biggrin2:

Ik hoop hem zo een beetje te laten wennen maar tis mislukt. Hij piekt al die bruine eruit :biggrin2:

Vandaag eten we ontplofte bieten, ontplofte pompoen met broccoli quiche en mini rösti.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3150392
Vandaag stamppot broccoli met een slavink.....

Gister een nieuw recept geprobeerd uit de Allerhande:
Fusili met gehaktballetjes en spinazie, rode saus met mascarpone (ook te vervangen door crème fraîche) en gele paprika....... Was errug jammie  :D......
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3150413
Lizzy schreef: Ja :biggrin2:

Ik hoop hem zo een beetje te laten wennen maar tis mislukt. Hij piekt al die bruine eruit :biggrin2:

Vandaag eten we ontplofte bieten, ontplofte pompoen met broccoli quiche en mini rösti.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat van vandaag klinkt wel lekker allemaal!
Door BusKay
#3150559
Na een paar lekkere Belgische biertjes op het strand hier in Koksijde wilden we een paar pizza's halen maar 14 euro per pizza vond ik toch wel erg duur... dus maar wat Belgische frieten gehaald die zoutloos waren met wat goulashkroketten en erg lekker gefrituurde kippenboutjes aan een spiesje...

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door