Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3139913
Jemig!

Wat goed dat je het uit handen hebt gegeven! Scheelt je hopelijk een boel zorgen.

Zelf zou ik zorgen dat de korsten niet hard worden. Ik gebruikte daarvoor altijd meteen littekencreme.
Door zurca
#3139945
Wat een vreselijk nare ervaring....Die foto's, dat ziet er erg pijnlijk uit.
Heb je honingzalf? Ik heb zelf en bij mijn dieren daar erg goede resultaten mee gehad.

Zo'n letselschadebedrijf kan je goed helpen. Mijn vriend heeft een aanrijding gehad en daarbij ook lichamelijk letsel opgelopen. Eigen verzekering deed daar ook niets mee, een letselschadebedrijf heeft ons uiteindelijk fijn geholpen. (En toen bij de eigen verzekering de kosten binnen kwamen wilde ze ineens wel vanalles weten om kosten te gaan verhalen..ja daagggg... >:( )

Heel veel sterkte toegewenst want ik kan me heel goed voorstellen dat dit diepe inpact op je heeft gemaakt. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje van je vakantie kan genieten :bigarmhug:
Door sella
#3140067
Als je thuis bent, heb ik wel wat cbd zalf voor je, dat stilt goed pijn, bevorderd de genezing en houdt de littekens soepel. Ik gebruik alleen shaebutter met het maken waardoor het ook veilig is voor Nena, mocht ze het eraf willen likken.

Pff wat een plekken.
Sterkte, je weet me te vinden.
Door Ramses1
#3140508
Sodeju!!!
Dit is echt heftig geweest. Loop je niks vermoedend op ruime afstand even langs een hond die je niet eens hebt zien liggen  :o
Vreselijk dat je dit hebt meegemaakt maar laten we hopen dat je nu niet bang zal blijven voor vreemde honden.

Ik heb je net gesproken en vind het heel naar dat de hond is afgemaakt maar ik heb begrepen dat deze eigenaren er niet verder mee wilden.
Dat kan ik respecteren.
Zoals ik het gehoord en begrepen heb is dit weer een geval geweest van : pup-verkeerde eigenaar + verkeerde opvoeding- nieuw huisje nadat de opvoeding verkloot is - achtergrond + hond wordt niet begrepen en te licht over gedacht - geen oppas kunnen vinden en toch op vakantie willen - ONVERANTWOORDELIJK gedrag naar hond én mens.

En jij zit nu natuurlijk ook met de brokken. (leuke woordspeling...)
Je onbevangenheid naar honden is weg maar ik hoop echt dat je weer zal kunnen genieten van honden.
Mochten mijn honden ("twee enge heddurs en een blije aap"  :) ) en ikzelf je daarbij kunnen helpen dan hoor ik het van je.

Nog een fijne vakantie!
Door bordie
#3140753
Iedereen weer bedankt voor de lieve woorden
doet me goed
de gaten van de grote hoektanden zijn nog niet dicht
de onderste was zelfs soep vanmorgen onder de douche...bleghhh
de bovenste zit een stevige korst op
nu laat ik alles drogen en als ik van de week nr huis ga even langs sella voor advies.

ik ben nog steeds bang voor vreemde honden vooral die dat uiterlijk hebben
maar dat zal moeten slijten denk ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door