Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
#3138478
Na het vaste uurtje zwemmen op de zondagmorgen even uitpuffen op de bank, daarna dubbele grote ronde gedaan met de honden. Peptalk aan dinnetje gegeven, was nodig :(
toen eten en even boven liggen, maar dat werd dus slapen. Terug beneden het bed van Tjerk geleend....
Nu nog even een wasje vouwen en dan maar weer plat. Pfffft kennelijk is het nog nodig.
Door eelke
#3138492
Kim_S schreef: Dank  :-*

Feli nog! Ben ik de laatste?  :biggrin2:
Geen idee  :biggrin2:

Potver. De vakantie is morgen voorbij! Moet ik de meneer nog vroeg naar zijn werk brengen ook! Vanavond uit eten geweest met de schoonouders voor vader en moeder dag. Nu mega vol. Heb het houtkacheltje aan gedaan (het was immers maar 20,5 graad binnen  ::)) en nu lekker met een whiskey op de bank. ff afsluiten.
Jammer dat het voorbij is maar toch ook wel weer zin om te gaan werken (vast ook omdat het maar 7 weken duurt voor de volgende 2 weken vrij  8))
Gebruikersavatar
Door koekje
#3138496
Hooooi Kimmetje!


Ik ben gaar. En zielig. Ik heb helemaal geen middagdutje gedaan, want ik moest het kot poetsen, want e ouders van meneer kwamen langs.
Ik zit nu zin te maken om me eens op een deel van de bult was te storten.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3138497
Gisteren een rondje cadeautjes gedaan, vandaag lekker rustig in de tuin. Onverwacht heel gezellig met lieve vrienden.  :)

Er ligt een bedelende hond naast me.  :P  Hoe zou dat nou komen.  ::) ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3138501
eelke schreef: In de tuin?


Ahh Koekje, die moet ik nu ook weer gaan missen, mijn middagdutjes  :'(
Hier? Nee, het regent sinds een uur of zeven.  :(  We zitten lekker warm in de keuken. Meneer zit te snacken, en dat lust Moyra ook wel.  8)
Alleen geeft meneer nooit iets, ik wel.  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door