Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3110673
:-[ ja sorry hoor!!! Lang daar zitten kletsen, op de terugweg file gereden, daarna meteen naar het park waar we 2 hele enge Jack Russels tegenkwamen :P, toen kennisgemaakt met de buren, met vrienden die ook nieuwsgierig waren,  toen heb ik asperges geslacht en gekookt en nu zijn we net klaar met eten.  Ze is echt überleuk!!! Carnibest vond ze maar vreemd maar ze heeft toch, met veel meuten, 80 gram op. Nu lag ze eerst bij de deur in coma, maar is net uit zichzelf in de bench gaan liggen!

Ze is heel klein, qua formaat een  teckeltje en dan niet zo'n bakbeest als Joep  :P
Ze heeft een vreselijk slim kopie, je ziet gewoon dat ze slim is! Echt een teefje en dan ook nog eens geen cavaklier...
#3110676
Nynke schreef: :-[ ja sorry hoor!!! Lang daar zitten kletsen, op de terugweg file gereden, daarna meteen naar het park waar we 2 hele enge Jack Russels tegenkwamen :P, toen kennisgemaakt met de buren, met vrienden die ook nieuwsgierig waren,  toen heb ik asperges geslacht en gekookt en nu zijn we net klaar met eten.  Ze is echt überleuk!!! Carnibest vond ze maar vreemd maar ze heeft toch, met veel meuten, 80 gram op. Nu lag ze eerst bij de deur in coma, maar is net uit zichzelf in de bench gaan liggen!

Ze is heel klein, qua formaat een  teckeltje en dan niet zo'n bakbeest als Joep  :P
Ze heeft een vreselijk slim kopie, je ziet gewoon dat ze slim is! Echt een teefje en dan ook nog eens geen cavaklier...

Oh leuk Nynke. Heel veel plezier met jullie klein meisje  :-*
Door Lil
#3110677
Nynke schreef: :-[ ja sorry hoor!!! Lang daar zitten kletsen, op de terugweg file gereden, daarna meteen naar het park waar we 2 hele enge Jack Russels tegenkwamen :P, toen kennisgemaakt met de buren, met vrienden die ook nieuwsgierig waren,  toen heb ik asperges geslacht en gekookt en nu zijn we net klaar met eten.  Ze is echt überleuk!!! Carnibest vond ze maar vreemd maar ze heeft toch, met veel meuten, 80 gram op. Nu lag ze eerst bij de deur in coma, maar is net uit zichzelf in de bench gaan liggen!

Ze is heel klein, qua formaat een  teckeltje en dan niet zo'n bakbeest als Joep  :P
Ze heeft een vreselijk slim kopie, je ziet gewoon dat ze slim is! Echt een teefje en dan ook nog eens geen cavaklier...
Klinkt goed! Ja nadat ik Joep heb gezien snap ik dat je hem niet bedoeld met maat teckel hahaha
#3110683
Goh..... geen teckel Joep formaat?? Wat raar!!!  :P :P :P :P ::) :biggrin2:

Maar zoals ik al appte..... teckel Joris is dol op leuke, lieve, lekkere vrouwen, dus die zal ontzettend blij zijn om Mayla te ontmoeten. Geweldig dat ze zo lief, leuk en slim is, dat heeft ze dus duidelijk van de teckel.  ;D
#3110685
Pauline schreef: Goh..... geen teckel Joep formaat?? Wat raar!!!  :P :P :P :P ::) :biggrin2:

Maar zoals ik al appte..... teckel Joris is dol op leuke, lieve, lekkere vrouwen, dus die zal ontzettend blij zijn om Mayla te ontmoeten. Geweldig dat ze zo lief, leuk en slim is, dat heeft ze dus duidelijk van de teckel.  ;D

Hahahahahahahahaaaaaa
#3110697
Nynke schreef: :-[ ja sorry hoor!!! Lang daar zitten kletsen, op de terugweg file gereden, daarna meteen naar het park waar we 2 hele enge Jack Russels tegenkwamen :P, toen kennisgemaakt met de buren, met vrienden die ook nieuwsgierig waren,  toen heb ik asperges geslacht en gekookt en nu zijn we net klaar met eten.  Ze is echt überleuk!!! Carnibest vond ze maar vreemd maar ze heeft toch, met veel meuten, 80 gram op. Nu lag ze eerst bij de deur in coma, maar is net uit zichzelf in de bench gaan liggen!

Ze is heel klein, qua formaat een  teckeltje en dan niet zo'n bakbeest als Joep  :P
Ze heeft een vreselijk slim kopie, je ziet gewoon dat ze slim is! Echt een teefje en dan ook nog eens geen cavaklier...
  :D :D :D Zo leukkkkk! :D :D :D Heel veel geluk met Mayla  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door