Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3084161
Anne in Duitsland schreef: Even een technisch vraagje: zijn de verzendkosten voor de paperback binnen NL altijd 4,99 €? Ik vraag het maar, omdat Lulu zich in het Duits aan mij openbaart, hoewel ik een NLs verzendadres heb ingevoerd.
Ik heb het net even getest maar hier ook 4,99 verzendkosten

Van harte gefeliciteerd met dit boek, gaaf hoor! Ik ga hem zeker een keer bestellen!
#3084175
Anne in Duitsland schreef: Even een technisch vraagje: zijn de verzendkosten voor de paperback binnen NL altijd 4,99 €? Ik vraag het maar, omdat Lulu zich in het Duits aan mij openbaart, hoewel ik een NLs verzendadres heb ingevoerd.
Volgens ons wel ja. Snap alleen niet waarom jij een Duitse site voor je neus krijgt ???
#3084177
Lizzy schreef: Volgens ons wel ja. Snap alleen niet waarom jij een Duitse site voor je neus krijgt ???
Ik denk omdat mijn computer zich in Duitsland bevindt en in het Duits geïnstalleerd is. Lulu zal dat wel ruiken en daarom 'als service aan de klant' de klant in z'n moers taal aanspreken. Behalve dan de taal van deze klant d'r moer niet Duits is.  :biggrin2: Maar goed. 4,99 € it is. Ga ik nu op 'Bestellung abschicken' duwen! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door