Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wijkje
#3077208
:D :D :D Leuk..ik vond deze combi ook erg leuk..heb wel wat ervaring met karakter van Wetterhoun..maar in combi met poedel...ik ben benieuwd hoe hij uitgroeid  qua karakter en uiterlijk..
Door Shanti en co
#3077227
Wij zijn ook erg benieuwd. Tot nu weten we dat hij super voergericht is, snel hersteld als hij schrikt en graag aandacht krijgt.

En het is indedaad Genieten, ik ben erg blij dat ik nu vakantie heb en lekker niks hoef te doen behalve puppyknuffelen (*probeert de 3 presentaties, boekverslag en toets te vergeten * :P )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3077337
Ohw, wat een schatje!! Echt geweldig, klinkt ook leuk hoe de outcross gedaan is
En wat zit Shanti netjes te kijken bij de 'zit' van pup :smitten:
Door Shanti en co
#3077480
Benieuwd of ons knuffelbeest ook krimpt in de was, nu is hij nog groter dan puppegup.
Afbeelding

Aandacht voor de baas (en Frummel die de serre in wil)
Afbeelding

Iets minder aandacht voor de baas  ;D
Afbeelding

Hij heeft vandaag ook even de fietskar gezeten en dat vond hij prima (jammie, overal snoepjes  :D), daarna weer lekker rennen in de tuin.  :D
Afbeelding

:smitten: :smitten: :smitten:
Afbeelding

We zijn super trots op hem want hij heeft nog geen enkele keer binnen geplast, dat doet hij braaf in de bosjes voor ons huis of tijdens het wandelen. Ook kan hij al zitten voor een snoepje en komt hij als we enthousiast roepen.  :)
Door Ruisje
#3077605
Wat is Boeke leukkkkk :smitten: :smitten: Ennu... ja, die berenknuffel gaat krimpen, ik heb dat hier op BP al vaker zien gebeuren bij puppies die groter groeien. ;D
Door Shanti en co
#3078614
Bedankt, hij is ook echt super leuk en lief.  :smitten:

Vanochtend kwamen we onze buurhond tegen. Eerst vond Boeke hem nog een beetje eng maar toen Shanti met Doggy ging spelen kwam hij er ook gezellig bij.
Afbeelding

Afbeelding

:-*
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3078656
Wat een leukerd met zn kraaloogjes, kan mij goed voorstellen dat jullie verkocht zijn ! ;D
Ben ook erg benieuwd hoe hij zich op volwassen leeftijd ontwikkeld heeft.
Is het de bedoeling om hem ook weer voor de fokkerij in te zetten, als alles goed bevonden is?
Ik las dat er ook een outcross nest geboren is tussen de saarlooswolfhond en de witte herder, 3 hele mooie wolfsgrijze pups met een stabiel karakter zijn hier het resultaat van !
Door Shanti en co
#3078674
Het hele nest van 6 reutjes en 3 teefjes wordt getest op alle erfelijke aandoeningen van de wetterhoun en poedel als ze 1 jaar zijn. Ook gaan we naar 3 fokkersdagen waar bekeken wordt hoe ze ontwikkelen en waar ze door een jury bekeken worden.
De honden die daar het beste uitkomen moeten 1 keer worden ingezet voor de fokkerij. Als Boeke er als (een van de) beste uitkomt komen er over een paar jaar dus mini Boeke's.

Die outcross van de saarloos is inderdaad ook een mooi nest geworden, de avls doet het wel rustiger aan want die wil volgens mij elke 1-2 jaar een outcross nest doen.
Bij de nvsw zijn er vorig jaar dus 2 nesten (poedel en labrador) geboren en dit jaar willen ze outcross met een Barbet en Portugese Waterhond doen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3078761
Ik vind hem ook een geweldig leuk hondje.  :D
Het lijkt inderdaad wel een geslaagde combinatie. Hopelijk blijkt het genetisch ook zijn vruchten af te werpen en groeien ze mooi op.  Want dat weet je natuurlijk nooit bij zo'n outcrosses.  Maar toch wel leuk en interessant dat ze dit proberen. En je kan er maar een prachtig hondje aan overhouden.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door