Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3165088
Jantina schreef: Knoflook staat er hier ook in Nynke!!!! Wij hebben nog zomer en winterwortelen staan, bietjes, prei, tomaatjes in het kasje, andijvie en sla, rode en boerenkool. Wij eten nog heel veel uit eigen tuin dus! En ons aardappel-bewaarsysteem werkt ook goed dus nog zeker een paar maanden aardappels te gaan hoop ik!
Wat is het aardappel bewaarsysteem dan?
Hier staat nog aangevreten kool en de bakken en prei en groene selder. Komt dat nog goed met de prei nynke als hij nu nog te dun is?
Door BusKay
#3165095
hannabelgje schreef: Wat is het aardappel bewaarsysteem dan?
Hier staat nog aangevreten kool en de bakken en prei en groene selder. Komt dat nog goed met de prei nynke als hij nu nog te dun is?
Ik heb hier 50kg aardappels hier in een cementkuip (schoon :biggrin2:) staan. Maar ook plastic/houten aardappel(groente)kistjes gaat prima.
Belangrijk is dat ze koel <10 graden C staan en dat er lucht tussen de aardappels door kan.
Verder moet je ze een beetje vertroetelen  :biggrin2: :biggrin2:.
#3165272
hannabelgje schreef: Wat is het aardappel bewaarsysteem dan?
Hier staat nog aangevreten kool en de bakken en prei en groene selder. Komt dat nog goed met de prei nynke als hij nu nog te dun is?
Weet ik niet  :P :P :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door