Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#3014619
Mooi die ganzen die zo overvliegen he, zie het ook vaak bij ons losloopgebied, maar zoveel......wow, prachtig!
En Riek, wat zijn ze alweer groot,wat een droppies!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3014624
Dagje Schier, het was heerlijk weer. Lekker uitgewaaid; voelt alsof je vakantie hebt.  :)



Voor het eerst met Moyra op de boot, zit alles wel goed?  :-\
Afbeelding

Op schoot is altijd beter.  :)
Afbeelding

Stoere nepteckel!
Afbeelding

Heel moe, terug op de boot.
Afbeelding


We hebben genoten!  :)
Door M@rina
#3014867
Het spul is gebadderd en ligt uit te wasemen...

Saartje doet zo haar oogjes toe blijft de komende 2 uur zo liggen:
Afbeelding

Teun heeft eerst zijn mand en schapenvacht mishandeld en ligt nu ook rustig:
Afbeelding

Aan mij de schone taak de badkamer in oude staat te herstellen, de berg haren zie je niet eens:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3014889
Ooooh dappere Morya en schetige Teun en Saartje!!!

Oscar was vanmorgen heel dapper. Hij durfde voor ons uit over alle bruggetjes. We hebben 3,5 km gelopen, weer een beetje langere afstand voor hem en lekker aan de flex snuffelen en hollen. Erg fijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door joel
#3015110
M@rina schreef: Het spul is gebadderd en ligt uit te wasemen...


Aan mij de schone taak de badkamer in oude staat te herstellen, de berg haren zie je niet eens:
Afbeelding
Jaaahhh, zo herkenbaar.....  ::) maar fijn weer frisse, schone hondjes!

Even een tipje van de sluier....windhonden zijn dan wel groot, maar je hebt er echt geen 'last' van (tenzij je op de bank wil zitten  :biggrin2:)
Zoek de verschillen:)

Qadir om 13.00 uur
Afbeelding

Qadir om 18.30
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3015147
M@rina schreef: Het spul is gebadderd en ligt uit te wasemen...

Aan mij de schone taak de badkamer in oude staat te herstellen, de berg haren zie je niet eens:
Afbeelding
Dat vind ik het vreselijkste onderdeel van honden in bad stoppen  :-X
Door - pien -
#3015570
:o ooit had ik ook een witte tegelvloer in de badkamer: nooooooit meer  ;D

Wat een heerlijke foto's weer : gebadderde hondjes, een uitgewaaid  :D hondje (en baasjes  ;)), een blije Oscar, een snurkende Quadir. kleine purkjes die al weer groot worden :smitten:...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3015606
Ooooooh mijn schatje! Lekker bij mij knuffelen tijdens mijn laatste vakantiemiddag. En dat je niet op de bank mag en je achterpoten nog op de grond staan, is geen enkele belemmering om zo heerlijk tegen de baas aan te kruipen  :smitten: :smitten:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3015615
Kaela schreef: Ooooooh mijn schatje! Lekker bij mij knuffelen tijdens mijn laatste vakantiemiddag. En dat je niet op de bank mag en je achterpoten nog op de grond staan, is geen enkele belemmering om zo heerlijk tegen de baas aan te kruipen  :smitten: :smitten:

Afbeelding
Wat een heerlijke foto!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door