Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3302586
Vincent ( morgen 8 maand) heeft zojuist 2 perziken gegeten. :o
Het vel moest er niet eens af.

Het kind had precies honger...
Vaste voeding gaat nog steeds op en af. De ene keer eet hij goed, de andere niets. En er is maar 1 lijn in te trekken: meestal liever stukjes dan papjes. Maar om jezelf te blijven: soms ook niet. :biggrin2:
Oh, en brood, dat gaat er altijd in. En vanilleyoghurt... ::)

Een fles voor melk wordt steenvast geweigerd. Maaktniet uit of er moedermelk, kunstmelk, volle koemelk of fruitsap in zit. Hij heeft er ooit van gedronken dus begrijpt hoe het moet, maar weigert sindsdien steenvast. Tenzij zijn broer het aan dezelfde fles het voordoet maar dan wil deze uiteraard niet delen. En elk een fles werkt niet.
Uit een kopje wil hij wel drinken, maar verder dan 10 ml geraak je daar ook niet mee.
Papjes van maken of een boterham erin en het gaat binnen als zoete koek, maar dan krijgt hij weer te weinig vocht binnen en dat is nu net het probleem...
Want mn borsten willen ook weer voor geen meter meer mee.


Verder zit hij permanent aan het laxeermiddel en daarmee kan hij zich enigzinds normaal ontlasten. Eet hij banaan of ik sla een keertje over, en het komt gewoon niet meer zonder hulp van onderaf. Heel zielig en hij moet er veel buikpijn van hebben. Hopelijk went zijn buik snel aan vaste voeding en gaat dat over.

Ik heb er mijn werk wel mee, maar dus zijn we extra blij als hij zo goed eet. :D

Barfplaats wordt gesponsord door